• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція аеродрому КП "Аеропорт Вінниця" на території Гавришівської сільської ради Вінницького району, Вінницької області.

Завершена

962 605 808.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 813 029.04 UAH
Номер: 46c3530d1bce4ae49b5cd2d24e151c76
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-01-24-000069
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.01.2020 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 24.01.2020 17:12 - 15.02.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 23.01.2020 № 14 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 23.01.2020 № 14 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 1 UA-2019-06-07-002724-b 07.06.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, lozumirska.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення вимог пункту 2 наказу № 490. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій Консорціуму «МІКСТРАНСБУД», ТОВ «Шляхове будівництво «АЛЬТКОМ», ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKETİ (ОНУР ТААХХУТ ТАШИМАДЖИЛИК ІНШААТ ТІДЖАРЕТ ВЕ САНАЇ АНОНІМ ШИРКЕТІ, товариства з обмеженою відповідальністю «БК Пегас», товариства з обмеженою відповідальністю «Автомагістраль-Південь» (окрім тих питань, що були предметом розгляду Колегії АМКУ), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку і не допускати їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 лютого 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Комунального підприємства «Аеропорт Вінниця» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 04.07.2019 № 8 зі змінами, протокол розгляду тендерних пропозицій від 23.08.2019 № 17, тендерні пропозиції AzVirt MMC, Консорціум «МІКСТРАНСБУД», товариства з обмеженою відповідальністю «РОСТДОРСТРОЙ», товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬТІС-КОНСТРАКШН», товариства з обмеженою відповідальністю «Шляхове будівництво «АЛЬТКОМ», ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKETİ(ОНУР ТААХХУТ ТАШИМАДЖИЛИК ІНШААТ ТІДЖАРЕТ ВЕ САНАЇ АНОНІМ ШИРКЕТІ, товариства з обмеженою відповідальністю «БК Пегас» та товариства з обмеженою відповідальністю «Автомагістраль-Південь», протокол засідання тендерного комітету від 04.11.2019 № 29, повідомлення про намір укласти договір, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 24.07.2019 № 10040-р/пк-пз та № 10041-р/пк-пз, від 06.08.2019 № 10687-р/пк-пз, від 12.08.2019 № 11034-р/пк-пз, від 30.08.2019 № 12097-р/пк-пз, від 16.09.2019 № 13010-р/пк-пз, № 13011-р/пк-пз, № 13012-р/пк-пз та № 13013-р/пк-пз, від 16.10.2019 № 14808-р/пк-пз, від 17.10.2019 № 14941-р/пк-пз та № 14942-р/пк-пз, договір від 22.11.2019 № VIN/22/11/19-1. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) не здійснювався. За результатами моніторингу установлено, що Замовник на порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (далі – наказ № 490) в оголошенні про проведення відкритих торгів не вніс інформацію про джерело фінансування закупівлі та, як наслідок, зазначена інформація відсутня у повідомленні про намір укласти договір.
Період усунення порушень: 14.02.2020 14:06 - 29.02.2020 00:00
Дата публікації висновку: 14.02.2020 14:06

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація про причини неможливості усунення виявлених порушень Комунальне підприємство «Аеропорт Вінниця» 07 червня 2019 року на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднило оголошення про проведення відкритих торгів по предмету Закупівлі: «Реконструкція аеродрому КП «Аеропорт Вінниця» на території Гавришівської сільської ради Вінницького району, Вінницької обл. (ДК 021:2015 -45000000-7)». Номер предмету закупівлі UA-2019-06-07-002724-b. На веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено тендерну документацію відповідно до вимог. Процедура закупівлі тривала протягом 5-ти місяців. За цей період відбувались зміни в законодавстві щодо реалізації внесення інформації у електронні форми, в тому числі з питань які були зазначені у висновку про результати моніторингу. Оформлення процедури закупівлі проводилось у відповідності із електронною формою заповнення інформації, порушення якої не дає можливості проведення наступних кроків проведення послідовності дій. Проведення процедури зазначеної закупівлі свідчить про дотримання всіх вимог заповнення електронної форми, діючих на момент їх оформлення. Також зазначаємо, що вся інформація про закупівлю, зокрема про джерело фінансування, міститься у тендерній документації, оприлюдненій належним чином. На сьогодні дана закупівля завершена, внесення будь яких змін, окрім як у договір, не є можливим технічно. КП «Аеропорт Вінниця» вживаються всі можливі заходи з метою недопущення порушень у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 21.02.2020 12:50

Запити/Пояснення