-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Шкільний автобус
Завершена
2 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 000.00 UAH
Номер:
346d778db2b647ba933a12e34bd79de3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-06-21-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.06.2019 00:00
Період моніторингу:
21.06.2019 15:52 - 16.07.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.06.2019 № 28
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
В. о начальника управління ОЛЕНА ЛЕЙЧЕНКО
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 21.06.2019 № 28.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11 UA-2019-06-06-000495-c 06.06.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненній в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимог наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579.
За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 13 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерної пропозиції – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 липня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерної пропозиції ТОВ "АВТО-РЕГІОН".
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення закупівлі, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету Опорного закладу «Шпанівський ліцей Шпанівської сільської ради Рівненського району Рівненської області» від 10.06.2019 № 8, пояснення Опорного закладу «Шпанівський ліцей Шпанівської сільської ради Рівненського району Рівненської області» отримане через електронну систему закупівель 26.06.2019, протокол розгляду тендерної пропозиції №11 від 27.06.2019, тендерна пропозиція ТОВ "АВТО-РЕГІОН".
За результатами аналізу закупівлі встановлено в порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі Наказ № 490) у формі оголошення про проведення відкритих торгів не відображено інформацію передбачену пунктами «4-1. Вид предмета закупівлі», «9-1. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» та «10-2. Джерело фінансування закупівлі».
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовником в порушення пункту 13 частини другої статті 22 Закону, у тендерній документації не вказано кінцевий строк для подання тендерних пропозицій, який визначається Замовником і не може бути меншим ніж 15 днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу. Слід зазначити, що відповідно до частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Період усунення порушень:
03.07.2019 17:54 - 18.07.2019 00:00
Дата публікації висновку:
03.07.2019 17:54
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Опорний заклад «Шпанівський ліцей Шпанівської сільської ради Рівненського району Рівненської області» за результатами розгляду Вашого висновку про результати моніторингу закупівлі: Код за ДК 021:2015 - 34120000-4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (шкільний автобус), враховуючи попередньо надане нами пояснення, інформуємо про неможливість усунення виявлених порушень з нижче зазначених причин.
За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовником визначено переможця та прийнято рішення про намір укласти договір згідно з Законом України «Про публічні закупівлі». Авторизований електронний майданчик, через який замовником оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення закупівлі та тендерну документацію, не дає можливості на даному етапі процедури закупівлі внести до них зміни.
Також повторно звертаємо вашу увагу, що невідображення зазначеної вами інформації в оголошенні не обмежило участі учасників у процедурі закупівлі, не має негативного впливу на бюджет та не може бути розціненим як внесення неповної інформації оскільки відповідна інформація відображена у тендерній документації, що свідчить про відкритість та прозорість закупівлі. Невідображення зазначеної вами інформації в оголошенні не стало перешкодою бажаючим учасникам взяти участь у процедурі закупівлі.
Дата публікації звіту:
09.07.2019 11:14
Запити/Пояснення
Номер:
87b134d25aaf476fbda9890839aa6616
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
25.06.2019 14:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.07.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі шкільного автобусу ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-06-000495-c ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
В інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro Опорний заклад "Шпанівський ліцей Шпанівської сільської ради Рівненського району Рівненської області 06.06.2019 оприлюднив оголошення про проведення відкритих торгів. Відповідно до вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі Наказ № 490) у формі оголошення про проведення відкритих торгів не відображено інформацію передбачену пунктами «4-1. Вид предмета закупівлі», «9-1. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» та «10-2. Джерело фінансування закупівлі». Поясніть чому дані пункти не відображені в формі оголошення про проведення відкритих торгів?
Крім цього, відповідно до пункту 13 частини другої статті 22 Закону, у тендерній документації не встановлено кінцевий строк для подання тендерних пропозицій, який визначається Замовником і не може бути меншим ніж 15 днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури відкритих торгів на веб-порталі Уповноважненого органу. Поясніть чому в тендерній документації не зазначено кінцевий строк для подання тендерних пропозицій?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
3725f106775d40beb9ee6b49073e6c40
Назва:
Шкільний автобус ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб
Дата опублікування:
26.06.2019 13:08
Опис:
Опорний заклад «Шпанівський ліцей Шпанівської сільської ради Рівненського району Рівненської області» за результатами розгляду Вашого запиту про надання пояснення, поданого через електронну систему закупівель, стосовно закупівлі товару: Код за ДК 021:2015 - 34120000-4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (шкільний автобус), яка є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі, надає наступне пояснення.
У формі оголошення про проведення відкритих торгів не відображено інформацію передбачену пунктами «4-1. Вид предмета закупівлі.», «9-1. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків).», «10-2. Джерело фінансування закупівлі» через технічну помилку та недосконалість авторизованого електронного майданчика.
Відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» опорним закладом «Шпанівський ліцей Шпанівської сільської ради Рівненського району Рівненської області» не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій оприлюднено через електронну систему закупівель оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію.
На титульній сторінці тендерної документації вказана назва «Тендерна документація на закупівлю товару: Код за ДК 021:2015 - 34120000-4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (шкільний автобус)», що відображає інформацію про вид предмета закупівлі. Також інформація про вид предмета закупівлі міститься у тексті тендерної документації та додатках до неї.
У додатку № 5 до тендерної документації «Проект договору про закупівлю» однією із основних вимог до договору є розділ «IV. Порядок здійснення оплати.». Пунктом 4.1. відповідного розділу передбачено, що розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником протягом тридцяти робочих днів після отримання товару за місцем поставки, вказаним Замовником у п.5.2. даного договору, отримання накладної, товарно-транспортної накладної, підписання Сторонами акта прийому-передачі, що відображає інформацію про умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків).
Інформацію про джерело фінансування закупівлі відображена в основних вимогах до договору, визначених у додатку № 5 до тендерної документації «Проект договору про закупівлю», зокрема із п. 4.2., п.7,2. слідує, що закупівля товару здійснюється за бюджетні кошти.
При складанні висновку про результати моніторингу закупівлі просимо врахувати, що невідображення вищезазначеної інформації в оголошенні не обмежує участі учасників у процедурі закупівлі, не має негативного впливу на бюджет та не може бути розціненим як внесення неповної інформації оскільки відповідна інформація відображена у тендерній документації, що свідчить про відкритість та прозорість закупівлі.
Невідображення вищезазначеної інформації в оголошенні не стало перешкодою бажаючим учасникам взяти участь у процедурі закупівлі.
Разом з тим, повідомляємо, що пунктом 4.1.2. розділу 4 тендерної документації зазначено, що кінцевий строк подання тендерної пропозицій встановлюється електронною системою автоматично. У пункті 13 оголошення про проведення процедури закупівлі вказано кінцевий строк для подання тендерних пропозицій, що надало можливість бажаючим учасникам взяти участь у процедурі закупівлі та подати свої тендерні пропозиції до кінцевого строку їх подання.