-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Шкільні меблі для НУШ
Торги відмінено
315 340.00
UAH без ПДВ
Номер:
8144105fbfdb4528a466852bad4f42ba
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-06-12-000055
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.06.2019 00:00
Період моніторингу:
12.06.2019 17:19 - 05.07.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В
ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
Від 12.06.2019 № 43
м.Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління І.БЄЛІК
Додаток
до наказу управління
від 12.06.2019 № 43
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВЕЛИКОНОВОСІЛКІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ UA-2019-06-11-002767-b 11.06.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог статті 4 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо наявності підстав для застосування переговорної процедури встановлено порушення вимог пункту 4 частини другої статті 35 Закону та вимог Наказу № 490.
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі щодо визначення предмета закупівлі, дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), визначення підстав щодо застосування переговорної процедури, оприлюднення інформації про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (додаток) управління освіти, молоді та спорту Великоновосілківської районної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення переговорної процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник оприлюднив повідомлення про проведення переговорної процедури закупівлі товару «Шкільні меблі для НУШ» (код ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі) очікуваною вартістю 315 340 гривень, яка не передбачена в річному плані закупівель на 2019 рік, чим порушив вимоги статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Також встановлено, що на порушення пункту 4 частини другої статті 35 Закону та наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490) пункт 14 повідомлення про намір укласти договір, не містить посилань на експертні, нормативні, технічні та інші документи, які підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі.
Період усунення порушень:
13.06.2019 16:41 - 28.06.2019 00:00
Дата публікації висновку:
13.06.2019 16:41
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відміна закупівлі UA-2019-06-11-002767-b
Дата публікації звіту:
14.06.2019 09:14
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
- documentsForm: Так
Опис:
Порушення усунуті
Дата публікації:
14.06.2019 09:39