• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт даху Русанівського навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - Дошкільний навчальний заклад" по вул. Київська, 105 в с. Русанів Броварського району Київської області

Завершена

2 988 525.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 10 000.00 UAH
Номер: 5d1f60d78e254c13b3c6fc7377afdef3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-08-29-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.08.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 29.08.2019 15:07 - 20.09.2019 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 27.08.2019 № 161 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 27.08.2019 № 161 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 16 UA-2019-06-05-002907-b 05.06.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 98) 200-26-99, detomaso@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель, а саме укладання додаткових угод встановлено порушення норм ч. 4 ст. 36 Закону, що призвело до нікчемності договору відповідно до ч. 1 ст. 37 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 71 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 вересня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, укладання договору, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 05 червня 2019 № 25 (далі – ТД), тендерні пропозиції учасників ТОВ «Українська будівельна компанія «ІМПЕРІАЛ», ТОВ «ТИТАН-БУД», ФОП Авдєєва Валентина Іванівна, ТОВ «ІМПЕРІАЛС-БУД» (далі – Переможець), протоколи засідання тендерного комітету від 27.06.2019 № 32, 27.06.2019 № 33, 27.06.2019 № 34, 27.06.2019 № 36, повідомлення про намір укласти договір від 27.06.2019, договір від 10.07.2019 № 114, додаткову угоду від 11.07.2019 № 1. Аналізом документів, розміщених в електронній системі публічних закупівель «Prozorro», встановлено, що Замовником було внесено зміни до договору шляхом укладання додаткової угоди від 11.07.2019 № 1. Повідомлення про внесення змін до договору опубліковано 18.07.2019. В порушення вимог ч. 1 ст. 10 Закону Замовником не було оприлюднено повідомлення про внесення змін до договору на вищезазначену додаткову угоду до договору протягом трьох днів з дня внесення змін. До того ж, додатковою угодою від 10.07.2019 № 1 продовжено строк надання послуг до квітня 2020 року без надання документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження. Виходячи з вищевикладеного, Замовником порушено вимоги ч. 4 ст. 36 Закону, якими визначено вичерпний перелік для зміни істотних умов договору, що призвело до нікчемності договору відповідно до ч. 1 ст. 37 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель, а саме укладання додаткових угод встановлено порушення норм ч. 4 ст. 36 Закону, що призвело до нікчемності договору відповідно до ч. 1 ст. 37 Закону.
Період усунення порушень: 24.09.2019 15:22 - 09.10.2019 00:00
Дата публікації висновку: 24.09.2019 15:22

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Тендерним комітетом Відділу освіти розглянутий висновок Держаудитслужби від 24.09.2019 року. Наступним, повідомляємо що відділом освіти були усунені порушення законодавства п.4 ч.1 ст. 30 Закону України "Про держані закупівлі" (далі - Закон), норм ч. 4 ст. 36 Закону. Між Відділом освіти та підрядчиком укладено додаткову угоду №2 від 01.10.2019 року, якою першу додаткову угоду від 11.07.2019 року анульовано та строк дії договору змінено до 31.12.2019, згідно Закону.
Дата публікації звіту: 01.10.2019 13:11

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Не усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Ні
  • corruptionChanges: Так
Опис: -
Дата публікації: 22.10.2019 17:05