-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 39160000-1 Шкільні меблі
ДК 021:2015 – 39160000-1 Шкільні меблі
Торги не відбулися
1 235 588.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 2 150.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 2 150.00 UAH
Номер:
092d55837097499c9ed2c74f31c0aff7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-06-12-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.06.2019 00:00
Період моніторингу:
12.06.2019 15:21 - 05.07.2019 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.06.2019 № 24
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
Начальник управління А. КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 12.06.2019 № 24.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-06-11-002531-b 11.06.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненній в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області В.ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено порушення вимог пункту 13 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питань: відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, визначення предмета закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 червня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету №24 від 11.06.2019.
Проведеним аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що Замовник на порушення вимог, пункту 13 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації не зазначив дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Період усунення порушень:
13.06.2019 15:53 - 28.06.2019 00:00
Дата публікації висновку:
13.06.2019 15:53
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Тендерним комітетом внесено зміни до тендерної документації на закупівлю Код ДК 021:2015 – 39160000-1 шкільні меблі, а саме:
Розділ IV. Подання та розкриття тендерної пропозицій^
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 01.07.2019.
Дата публікації звіту:
13.06.2019 16:22
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
Опис:
Внесено зміни до тендерної документації
Дата публікації:
19.12.2019 17:03