• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 39160000-1 Шкільні меблі

ДК 021:2015 – 39160000-1 Шкільні меблі

Торги не відбулися

1 235 588.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 2 150.00 UAH
Номер: 092d55837097499c9ed2c74f31c0aff7
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-06-12-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.06.2019 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 12.06.2019 15:21 - 05.07.2019 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 12.06.2019 № 24 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. Начальник управління А. КАРП’ЮК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 12.06.2019 № 24. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2019-06-11-002531-b 11.06.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненній в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області В.ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівненська, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.), +38 (0 97) 117-57-11, strina629@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено порушення вимог пункту 13 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питань: відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, визначення предмета закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 червня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету №24 від 11.06.2019. Проведеним аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що Замовник на порушення вимог, пункту 13 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації не зазначив дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Період усунення порушень: 13.06.2019 15:53 - 28.06.2019 00:00
Дата публікації висновку: 13.06.2019 15:53

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Тендерним комітетом внесено зміни до тендерної документації на закупівлю Код ДК 021:2015 – 39160000-1 шкільні меблі, а саме: Розділ IV. Подання та розкриття тендерної пропозицій^ Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 01.07.2019.
Дата публікації звіту: 13.06.2019 16:22

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
Опис: Внесено зміни до тендерної документації
Дата публікації: 19.12.2019 17:03