• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Контейнери для збору твердих побутових відходів об'ємом 1,1 куб.м металеві, гарячого цинкування з плоскою кришкою Split lid

Завершена

500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 000.00 UAH
Номер: 559379f97cf845c5862137723de3fc43
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-06-18-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.06.2019 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 18.06.2019 16:24 - 11.07.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 18.06.2019 № 27 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. Начальник управління А. КАРП’ЮК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 18.06.2019 № 27. Перелік процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2019-06-10-000578-b 10.06.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненній в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області В.ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівненська, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.), +38 (0 73) 168-77-83, vadim_korkunets@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено порушення вимог абзацу першого, абзацу другого частини третьої статті 17, пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 червня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення закупівлі, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету Комунального автотранспортного підприємства 1728 від 06.06.2019 протоколом №13 (далі – Замовник), пояснення Замовника від 21.06.2019 оприлюднене в електронній системі закупівель. За результатами моніторингу встановлено, що Замовником у Додатку 3 до тендерної документації, в порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, вимагається від учасника-переможця документальне підтвердження інформації згідно пункту 2 частини першої статті 17 Закону, яка міститься у відкритому єдиному державному реєстрі, доступ до якого є вільним. Крім того, слід зазначити, що Замовником Додатку 3 до тендерної документації вимагається від учасника-переможця документальне підтвердження інформації, яка суперечить вимогам абзацу другого частини третьої статті 17 Закону в частині надання переможцем торгів документів, що підтверджують відсутність підстав визначених пунктом 4 частини першої цієї статті, а саме довідки про те, що суб’єкта господарювання (учасника) протягом останніх трьох років було притягнуто до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів).
Період усунення порушень: 21.06.2019 14:27 - 09.07.2019 00:00
Дата публікації висновку: 21.06.2019 14:27

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На підставі висновку ДАСУ про результати моніторингу закупівлі від 21.06.2019 р. внесені зміни до тендерної документації на закупівлю товару : Контейнери для збору твердих побутових відходів об'ємом 1,1 куб.м металеві, гарячого цинкування з плоскою пластиковою кришкою Split lid ДК 021:2015:44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери для відходів)
Дата публікації звіту: 21.06.2019 16:45

Запити/Пояснення