• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Електричні побутові прилади

Кондиціонери

Завершена

35 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 350.00 UAH
Номер: a95133accbfa498b9a9e3a3b4f6cc15b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-09-10-000061
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.09.2019 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 10.09.2019 18:36 - 02.10.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 09.09.2019 № 163 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 16 UA-2019-06-03-000710-b 03.06.2019 Комунальний заклад освіти «Верхньодніпровський навчально-реабілітаційний центр» Дніпропетровської обласної ради (20198381) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, taniavoronina@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу першого пункту другого наказу №490 щодо заповнення обов’язкових полів в електронній системі закупівель шляхом унесення в них наявної інформації. Перевіркою питання обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), визначення предмету закупівлі, своєчасності оприлюднення договору про закупівлю порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 вересня 2019 року. Предметом аналізу були такі питання: обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), визначення предмету закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності оприлюднення договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку до річного плану) – номер плану UA-P-2019-05-15-000179-a, визначення предмету закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, договір №68 від 14.06.2019, відповідь Замовника від 23.09.2019 на питання до пояснення, отримана через електронну систему закупівель, звернення Громадської організації. За результатами моніторингу закупівлі встановлено: Відповідно до вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» зі змінами, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579 (далі – Наказ № 490), формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. Згідно Форми повідомлення про намір укласти договір Наказу № 490, передбачено заповнення поля № 11 «Джерело фінансування закупівлі». Проведеним аналізом встановлено, що в Повідомленні про намір укласти договір, яке Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель 11.06.2019, відсутня обов’язкова інформація щодо джерел фінансування закупівлі. Отже, інформація, оприлюднена в електронній системі закупівель, не відповідає вимогам абзацу першого пункту другого наказу №490 в частині внесення наявної інформації у поля, обов’язкові для заповнення, а саме Форми повідомлення про намір укласти договір. Відповідно до частини 7 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону), забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону. Аналізом інформації розміщеної в електронній системі закупівель та з відповіді Замовника на пояснення через електронну систему закупівель від 23.09.2019 встановлено, що процедура закупівель UA-2019-06-03-000710-b, за результатами якої 14.06.2019 укладено Договір за №68, здійснена за рахунок коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель. Відповідно до роз’яснень Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо планування закупівель» від 14.09.2016 №3302-06/29640-06 здійснення закупівель у разі виділення додаткових коштів, перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель тощо, такий предмет закупівлі вважатиметься новим предметом договору. Отже, такий предмет закупівлі вважається новим предметом закупівлі. Таким чином інформація, викладена у зверненні Громадської організації «Платформа Громадський Контроль» від 26.06.2019 №791d4/19 що стала підставою для проведення моніторингу, не підтвердилась.
Період усунення порушень: 25.09.2019 17:40 - 10.10.2019 00:00
Дата публікації висновку: 25.09.2019 17:40

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Адміністрація КЗО ”Верхньодніпровський навчально-реабілітаційний центр ” ДОР» взято до уваги висновок про результати мониторингу.Взвязку з технічною неможливістю усунення порушення ми не маємо можливості виправити дане порушення ,так як договір на закупівлю товару укладений і процедура закупівлі завершена.Надалі ми приймемо до уваги зауваження і недопускатимемо даної помилки.
Дата публікації звіту: 30.09.2019 11:14

Запити/Пояснення