• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Завершена

800 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1.3% або 10 000.00 UAH
Номер: 1bfc788a73e649828de48a32078d0c2f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-06-12-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.06.2019 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 12.06.2019 17:18 - 05.07.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 12.06.2019 №30 Чернівці Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 12.06.2019 року № 30 № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 6. UA-2019-06-10-000019-b від 10.06.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР 
Адреса: Ukraine, Чернівецька, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Чернівецька обл.), +38 (0 37) 255-28-80, olena9407@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані (додатку) встановлено порушення вимог статті 4 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог наказу Мінекономрозвитку №490. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 3 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 червня 2019 року Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів Відділу освіти Хотинської районної державної адміністрації (далі – Замовник); тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника; пояснення Замовника, отримані через веб портал Уповноваженого органу 18.06.2019. За результатами моніторингу закупівлі встановлено, що Замовник не оприлюднив річний план закупівлі щодо проведення відкритих торгів на закупівлю телевізійного й аудіовізуального обладнання, чим порушив вимоги статті 4 Закону, відповідно до якої річний план безоплатно оприлюднюється на веб порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що Замовник оприлюднив оголошення про проведення відкритих торгів за формою, що не відповідає формі оголошення про проведення відкритих торгів, затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» із змінами, внесеними згідно з наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21.03.2019 № 463, які набрали чинності 03.05.2019 (далі – наказ Мінекономрозвитку № 490). Зокрема, в оголошенні про проведення відкритих торгів відсутня інформація, передбачена пунктами «4-1. Вид предмета закупівлі» та «10-2. Джерело фінансування закупівлі» що порушує вимоги наказу Мінекономрозвитку № 490. За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовник у тендерній документації не зазначив інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, чим порушив вимоги пункту 3 частини другої статті 22 Закону. Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до вимог абзацу третього частини першої статті 31 Закону, у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, замовник відміняє торги, чи визнає їх такими, що не відбулися.
Період усунення порушень: 24.06.2019 15:40 - 10.07.2019 00:00
Дата публікації висновку: 24.06.2019 15:40

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: В тендерну документацію внесені зміни, порушення виявлені органом контролю усунуті.
Дата публікації звіту: 01.07.2019 08:49

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Частково усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Ні
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • documentsForm: Так
  • corruptionCancelled: Ні
Опис: .
Дата публікації: 26.07.2019 15:19

Запити/Пояснення