-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Амбулаторія групової практики сімейної медицини по вул. І. Франка в смт. Печеніжин Коломийського району (Нове будівництво)
Завершена
8 719 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 8 719.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 8 719.00 UAH
Номер:
41c59ed632eb43779cff230ebd9e9140
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-07-26-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.07.2019 00:00
Період моніторингу:
26.07.2019 11:17 - 17.08.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.07.2019 № 37_
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 26.07.2019 № 37
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-06-10-001271-b 10.06.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків
В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Ігор ГАМУЛЯК
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЛІДЕР-ПЛЮС» установлено порушення вимог пункту 1 та пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатках), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення і внесення змін до нього, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких спрацювали автоматичні індикатори ризиків RISK1-8-2 не підтверджено
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 12 серпня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення і внесення змін до нього, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Печеніжинської селищної ради об'єднаної територіальної громади Коломийського району Івано-Франківської області (далі - Замовник) на 2019 рік (з змінами), оголошення про проведення відкритих торгів, звіт про результати проведення процедури, тендерну документацію (далі – ТД), протоколи тендерного комітету, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «ЛІДЕР-ПЛЮС», повідомлення про намір укласти договір, договір від 24.07.2019 №342, пояснення замовника від 08.08.2019.
За результатами моніторингу установлено, що Замовником для документального підтвердження наявності в учасника обладнання та матеріально-технічної бази вимагається надання копій документів на власність чи документів на оренду, які будуть задіяні для виконання договору (Розділ 3 ТД).
Натомість у тендерній пропозиції учасника-переможця ТОВ «ЛІДЕР-ПЛЮС» надано Інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 02.07.2019, однак не надано копії документів на оренду установки та агрегати бурові на базі автомобілів для роторного буріння свердловин.
Також, для документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник повинен надати копії наказів про призначення, про прийом на роботу, або копії цивільно-правових угод з особами які будуть задіяні для виконання договору (Розділ 3 ТД).
Однак, у тендерній пропозиції учасника-переможця ТОВ «ЛІДЕР-ПЛЮС» не надано копії наказів про призначення/прийом на роботу, або копію цивільно-правової угоди з особою та копію диплому про професійну (професійно-технічну) освіту/фахову передвищу освіту/вищу освіту, на працівників зазначених в пункті 2 довідки «Про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
Таким чином, замовником на порушення пункту 1 та пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ЛІДЕР-ПЛЮС», у зв’язку з її невідповідністю вимогам тендерної документації та кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону.
Період усунення порушень:
12.08.2019 12:34 - 29.08.2019 00:00
Дата публікації висновку:
12.08.2019 12:34
Запити/Пояснення
Номер:
77146073cc564622a06820abadca14db
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
05.08.2019 14:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.08.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Амбулаторія групової практики сімейної медицини по вул. І. Франка в смт. Печеніжин Коломийського району (Нове будівництво)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-10-001271-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень із наступного питання.
1. Чому замовником визначено переможцем торгів ТОВ «ЛІДЕР-ПЛЮС», тоді як тендерна пропозиція учасника не відповідає тендерній документації, а саме:
- для документального підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасник-переможець не надав копії документів на оренду установки та агрегати бурові на базі автомобілів для роторного буріння свердловин відповідно до вимог пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»;
- для документального підтвердження наявності працівників, зазначених в пункті 2 довідки «Про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», ТОВ «ЛІДЕР-ПЛЮС» не надав завірені учасником копії наказів про призначення/прийом на роботу, або копію цивільно-правової угоди з особою та копію диплому про професійну (професійно-технічну) освіту/фахову передвищу освіту/вищу освіту?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
1e0f2dc853dc4a6691cbce28cdcaa8bd
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-07-02-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.07.2019 00:00
Період моніторингу:
02.07.2019 12:29 - 24.07.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
02.07.2019 № 34_
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 02.07.2019 № 34
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2019-06-10-001271-b 10.06.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Ігор ГАМУЛЯК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін установлено порушення норм частини першої статті 23 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатках), відповідності тендерної документації вимогам Закону, порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 05 липня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз'яснень щодо тендерної документації та внесення до неї змін.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік з змінами до них, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Печеніжинської селищної ради об’єднаної територіальної громади Коломийського району Івано-Франківської області (далі – Замовник) від 24.06.2019 №26, роз’яснення до тендерної документації.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник на звернення учасників за роз'ясненнями щодо тендерної документації, які оприлюднені в електронній системі закупівель 16.06.2019, оприлюднив роз'яснення 24.06.2019, чим порушив терміни установлені частиною першої статті 23 Закону в частині несвоєчасного надання роз'яснень щодо тендерної документації та внесення до неї змін.
Період усунення порушень:
05.07.2019 15:59 - 20.07.2019 00:00
Дата публікації висновку:
05.07.2019 15:59
Рішення про призначення перевірки
Номер:
3ba1191902c44517ba68f600b35f1c05
Ідентифікатор перевірки:
UA-I-2019-09-03-000001
Дата створення:
03.09.2019 15:36
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.09.2019 № 44
Івано-Франківськ
Про призначення перевірки закупівлі
Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 р. № 631, пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291.
НАКАЗУЮ:
1. Провести з 03.09.2019 по 16.09.2019 перевірку закупівель UA-2016-10-10-000657-b, UA-2016-10-10-000625-b, UA-2016-10-10-000703-b, UA-2016-10-10-000681-b, UA-2019-06-10-001271-b, які здійснені Печеніжинською селищною радою об’єднаної територіальної громади Коломийського району Івано-Франківської області.
2. Призначити відповідального за проведення перевірки – головного державного аудитора відділу контролю у сфері закупівель Спасіва О.Я.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: пункт 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 р. № 631.
Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ