• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Навчальні засоби - за кодом ДК 021:2015 (CPV)-80520000-5 – (навчальне обладнання для кабінетів географії,математики,хімії)

Завершена

1 922 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 19 224.00 UAH
Номер: 0e1dd698eef6424ca04866b964f6d908
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-07-01-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.07.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 01.07.2019 17:44 - 23.07.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 01.07.2019 № 37 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Л.КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 01.07.2019 № 37. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 10. UA-2019-06-06-000744-a від 06.06.2019 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 68) 041-77-48, leonora201512@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації законодавству встановлено, що зміст тендерної документації не відповідає вимогам частини 3 статті 17 та пунктів 2, 3, 9 та 13 частини 2 статті 22 Закону, а також не враховує рішення РНБО від 19 березня 2019 року та відповідно не враховує вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закону № 1644. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлі встановлено, що Замовником в порушення вимог частини 1 статті 10 Закону та пункту 2 Наказу № 490, оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з недотриманням форми документа, а саме: без унесення наявної інформації в пункти 9-1 та 10-2 форми оголошення про проведення відкритих торгів, затвердженої Наказом № 490. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено, що Замовником в порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону визнано переможцем тендерну пропозицію ФОП Волок М.В., яка не відповідала умовам тендерної документації. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель в частині визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 липня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність тендерної документації законодавству, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд та оцінка тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, тендерну документацію, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерна пропозиція переможця процедури закупівель ФОП Волок М.В. протокол засідання тендерного комітету від 01.07.2019 № 18 та повідомлення про намір укласти договір від 01.07.2019. За результатами моніторингу щодо відповідності тендерної документації Управління освіти і науки Житомирської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) законодавству встановлено, що в порушення вимог пункту 13 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в тендерній документації Замовника відсутній кінцевий строк подання тендерних пропозицій. За результатами аналізу відповідності тендерної документації законодавству встановлено, що в порушення частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, Замовником в пункті 1 розділу III та таблиці 2 Додатка № 1 тендерної документації встановлено умову, щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників інформацію в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі використання) про те, що учасник процедури закупівлі, не є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету замовника. Також, в порушення вимог пункту 9 частини 2 статті 22 Закону, опис методики оцінки за критерієм «ціна» тендерної документації (п. 1 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації) не містить інформації про врахування податку на додану вартість (ПДВ). В порушення вимог пункту 3 частини 2 статті 22 Закону, технічні, якісні характеристики предмета закупівлі в тендерній документації не передбачають необхідності застосування заходів із захисту довкілля. Крім того встановлено, що тендерна документація Замовника не враховує вимоги рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» (далі – рішення РНБО від 19 березня 2019 року), яке уведено в дію Указом Президента України від 19.03.2019 № 82/2019 Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» та відповідно не враховує вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII (далі - Закон № 1644). Слід відмітити, що наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 за № 449/28579 (далі – Наказ № 490) затверджено форми документів, зокрема, оголошення про проведення відкритих торгів. Поряд з тим, пунктом 2 Наказу № 490 передбачено, що формами документів, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. Однак, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлі встановлено, що Замовником в порушення вимог частини 1 статті 10 Закону та пункту 2 Наказу № 490, оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з недотриманням форми документа, а саме: без унесення наявної інформації в пункти 9-1 та 10-2 форми оголошення про проведення відкритих торгів, затвердженої Наказом № 490. За результатами аналізу розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено, що тендерна пропозиція учасника-переможця ФОП Волок М.В. не відповідає умовам тендерної документації, а саме: - в порушення вимог пункту 1 розділу III та підпункту 1.7 пункту 1 таблиці 3 Додатку № 1 тендерної документації, надана копія паспорта без сторінки із зазначенням сімейного стану; - в порушення вимог пункту 1 розділу III та пункту 2 таблиці 3 Додатку № 1 тендерної документації, відсутні відомості про учасника відповідно до зазначеної форми; - в порушення вимог пункту 1 розділу III та пункту 5 таблиці 3 Додатку № 1 тендерної документації, відсутня довідка в довільній формі (чи лист-згода) про надання згоди на використання інформації згідно вимог Закону України «Про захист персональних даних», яка повинна бути підписана особами, щодо яких подано інформацію, визначену відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»; - в порушення вимог пункту 1 розділу III та пункту 6 таблиці 3 Додатку № 1 тендерної документації, відсутній проект договору наведений у Додатку № 3 до даної документації, підписаний уповноваженою особою учасника та завірений печаткою. Отже, Замовник за результатами процедури закупівель на порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону визнав переможцем тендерну пропозицію ФОП Волок М.В., яка не відповідала умовам тендерної документації. Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до вимог абзаців 3 та 4 частини 1 статті 31 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель та/або порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі замовник відміняє торги чи визнає їх такими, що не відбулися.
Період усунення порушень: 05.07.2019 16:54 - 20.07.2019 00:00
Дата публікації висновку: 05.07.2019 16:54

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порушення наведені у Висновку не відповідають фактичним обставинам.
Дата публікації звіту: 10.07.2019 23:42