• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт з застосуванням енергозберігаючих технологій по комплексній термомодернізації будівлі головного корпусу КЛПЗ «Чернігівська обласна дитяча лікарня» по вул. Пирогова, 16 у м. Чернігові (ДК 021:2015 - 45453000-7 «Капітальний ремонт та реставрація»)

Завершена

25 633 861.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 128 200.00 UAH
Номер: d593514cb2c44fb5809e9d59b590adb4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-04-13-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.04.2020 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 13.04.2020 12:13 - 06.05.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 09.04.2020 № 23 Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області від 09.04.2020 № 23 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 10. UA-2019-06-04-000872-c 04.06.2019 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі».
Адреса: Ukraine, Чернігівська, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби (Чернігівська обл.), +38 (0 46) 267-72-67, tender_25_05@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення абзацу другого пункту 1, пункту 4 частини першої статті 30 та абзацу сьомого частини першої статті 31Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом з питань закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання роз’яснень до тендерної документації та вимог про усунення порушень, своєчасності оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов'язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 квітня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом з питань закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції Закону, що діяв до 19.04.2020, далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання роз’яснень до тендерної документації та вимог про усунення порушень, своєчасності оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 26.06.2019 № 749, зі змінами (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції Приватного виробничо-комерційного підприємства «Будсервіс» (далі – ПВКП «Будсервіс»), Товариства з обмеженою відповідальністю «БУДЕНЕРГОМОНТАЖ» (далі – ТОВ «БУДЕНЕРГОМОНТАЖ»), протоколи засідань тендерного комітету від 09.07.2019 № 815, від 22.07.2019 № 1005, від 24.07.2019 № 1041, повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «БУДЕНЕРГОМОНТАЖ» від 24.07.2019, договір підряду від 05.08.2019 № 23-Б укладений між Замовником та ТОВ «БУДЕНЕРГОМОНТАЖ», додаткові угоди від 05.08.2019 № 1, від 15.08.2019 № 2, від 22.10.2019 № 3, від 31.10.2019 № 4, від 03.12.2019 № 5, від 13.12.2019 № 6, від 23.12.2019 № 7, запити щодо надання роз’яснень змісту тендерної документації, вимоги про усунення порушень та відповіді Замовника, пояснення Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, яке оприлюднено в електронній системі закупівель 27.04.2020. У ході моніторингу встановлено, що переможець торгів ПВКП «Будсервіс» у строк, що не перевищує п’ять днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, не розмістив, в електронній системі документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених частиною першою статті 17 Закону. Замовником, протоколом засідання тендерного комітету від 22.07.2019 № 1005, прийнято рішення про відхилення тендерних пропозицій ПВКП «Будсервіс». За результатами проведеного моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «БУДЕНЕРГОМОНТАЖ» умовам тендерної документації з огляду на наступне. У пропозиції ТОВ «БУДЕНЕРГОМОНТАЖ» надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 25.06.2019 № 03/11, відповідно до якої учасник планує використовувати в роботі балон пропановий 50 л у кількості 12 штук. При цьому, в пропозиції учасника ТОВ «БУДЕНЕРГОМОНТАЖ» надано підтверджуючі документи на 10 штук вищезазначених балонів, чим порушено вимогу пункту 1 додатку 2 «Перелік документів, що вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону» до тендерної документації Замовника. Отже, Замовник в порушення абзацу другого пункту 1 та пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «БУДЕНЕРГОМОНТАЖ», як таку, що не відповідала умовам тендерної документації, та не відмінив процедуру закупівлі, відповідно до абзацу сьомого частини першої статті 31 Закону, натомість 05.08.2019 уклав договір підряду з ТОВ «БУДЕНЕРГОМОНТАЖ».
Період усунення порушень: 27.04.2020 17:58 - 13.05.2020 00:00
Дата публікації висновку: 27.04.2020 17:58

Запити/Пояснення