• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 44610000 – 9 (Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску)»Контейнери пластикові різного кольору для роздільного збору твердих побутових відходів ємністю 1100л.

Завершена

399 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 100.00 UAH
Номер: 0fd995338bb84974acea7aaff678c12e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-07-17-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.07.2019 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 17.07.2019 16:36 - 08.08.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 17.07.2019 № 34 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. В. о начальника управління Олена ЛЕЙЧЕНКО Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 17.07.2019 № 34. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2019-06-03-001640-b 03.06.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненній в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівненська, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.), +38 (0 98) 220-74-46, olenka.shevchuk88@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом встановлено порушення вимог пункту 2 Наказу № 490. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм частини третьої статті 17 Закону, пунктів 2, 3 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення норм абзацу другого частини третьої статті 17 Закону, абзацу другого пункту 1, абзацу третього пункту 2, пункту 4 частини першої статті 30 Закону, абзацу 7 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 серпня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (додаток) Комунального підприємства «Управляюча компанія «Житлокомунсервіс» Вараської міської ради (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 03.06.2019 №48, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції фізичної особи-підприємця РОСУЛА ОЛЕКСАНДРА ВІКТОРОВИЧА (далі - ФОП РОСУЛ О.В.), товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬТА ЛОГІСТІК Україна» (далі – ТОВ «АЛЬТА ЛОГІСТІК Україна»), товариства з обмеженою відповідальністю «ІВК ТРЕЙД ІН» (далі – ТОВ «ІВК ТРЕЙД ІН»), протокол розгляду тендерних пропозицій від 20.06.2019 №02, протокол засідання тендерного комітету від 21.06.2019 №52, повідомлення про намір укласти договір, договір від 04.07.2019 №90, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 22.07.2019. За результатами моніторингу встановлено, що Замовником в електронній системі закупівель в порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ №490) у формі оголошення про проведення відкритих торгів не відображено інформацію, передбачену пунктами: «9-1. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» та «10-2. Джерело фінансування закупівлі», у формі повідомлення про намір укласти договір не відображено інформацію, передбачену пунктами: «8-1. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» та «11. Джерело фінансування закупівлі», у формі звіту про результати проведення процедури закупівлі відсутня інформація, передбачена пунктом «7-1. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)». Замовник у Додатку 3 до тендерної документації встановив вимогу щодо надання переможцем торгів документального підтвердження інформації, передбаченої пунктом 2 частини першої статті 17 Закону, що міститься у відкритому єдиному державному реєстру, доступ до якого є вільним, чим порушив норми частини третьої цієї статті та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. В порушення пункту 3 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації технічні, якісні характеристики предмета закупівлі не передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що учасника ТОВ «ІВК ТРЕЙД ІН» визнано переможцем відкритих торгів при тому, що його тендерна пропозиція не відповідає вимогам визначених тендерною документацією, а саме: в завантаженій тендерній пропозиції учасника відсутня технічна специфікація згідно Додатку 1 до тендерної документації; відсутні копії підтверджуючих документів до інформаційної довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази згідно пп. 1.2. Додатку 3 до тендерної документації та інформація згідно п. 3 Додатку 3 до тендерної документації про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (их) договору (ів); відсутні копії паспортів заводів-виробників на товар та сертифікат відповідності товару ДСТУ 8476:2015, як вимагається в Додатку 4 до тендерної документації. Крім того, учасником-переможцем ТОВ «ІВК ТРЕЙД ІН» не завантажено до електронної системи закупівель у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, документальне підтвердження відсутності підстав щодо відмови в участі у процедурі закупівлі згідно із статтею 17 Закону, що не відповідає вимогам Додатку 3 до тендерної документації та нормам абзацу другого частини третьої статті 17 Закону. З огляду на вищевикладене, відповідно до абзацу другого пункту 1, абзацу третього пункту 2, пункту 4 частини першої статті 30 Закону тендерна пропозиція учасника ТОВ «ІВК ТРЕЙД ІН» підлягала відхиленню і як наслідок, відповідно до абзацу сьомого частини першої статті 31 Закону, у зв’язку з відхиленням всіх тендерних пропозицій, торги підлягали відміні. Також варто зазначити, що згідно пояснень Замовника від 22.07.2019 пропозиції учасників ТОВ «АЛЬТА ЛОГІСТІК Україна», ціна пропозиції 388800,00 грн та ТОВ «ІВК ТРЕЙД ІН», ціна пропозиції 388800,00 грн були визнані такими, які відповідають умовам тендерної документації та при однакових цінових пропозиціях даних учасників більш надійним контрагентом у виконанні договору про закупівлю Замовником визначено ТОВ «ІВК ТРЕЙД ІН», якого визнано переможцем, а учасника ТОВ «АЛЬТА ЛОГІСТІК Україна» дискваліфіковано з наступних причин: згідно отриманих відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань розмір статутного капіталу ТОВ «АЛЬТА ЛОГІСТІК Україна» становить 1000,00 грн, а розмір статутного капіталу ТОВ «ІВК ТРЕЙД ІН» становить 100000,00 грн, проте протокол, який засвідчує рішення тендерного комітету про відхилення пропозиції учасника ТОВ «АЛЬТА ЛОГІСТІК Україна» не оприлюднений та не наданий. Отже, Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ «АЛЬТА ЛОГІСТІК Україна» за відсутності підстав, визначених Законом, що суперечить принципам здійснення закупівель, визначених у статті 3 Закону. При цьому, згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, у формі протоколу розкриття тендерних пропозицій у пункті «9. Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а також інформація та документи, що містять технічний опис предмета закупівлі» зазначено, що тендерна пропозиція ТОВ «АЛЬТА ЛОГІСТІК Україна» не відповідає вимогам тендерної документації, що суперечить інформації вказаної в поясненнях Замовника. Замовником не надано пояснення по суті на надісланий запит.
Період усунення порушень: 07.08.2019 11:51 - 22.08.2019 00:00
Дата публікації висновку: 07.08.2019 11:51

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідь на висновок «Про усунення порушень законодавства» Комунальне підприємство "Управляюча компанія "Житлокомунсервіс" Вараської міської ради розглянуло висновок Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 07.08.2019 року «Про усунення порушень законодавства» та повідомляє наступне: На виконання висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 07.08.2019 року «Про усунення порушень законодавства» та у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань закупівель, зазначені у висновку, а саме порушенні норм п.2, п.3 ч.2 ст.22; абзац 2 ч.3 ст.17; абзац 2 п.1, абзац 3 п.2, п.4 ч.1 ст.30; абзац 7 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» та враховуючи Додаткову угоду №01 від 06.08.2019 року до договору № 90 про закупівлю товарів від 04 липня 2019 року; Додаткову угоду №02 від 07.08.2019 року до договору № 90 про закупівлю товарів від 04 липня 2019 року; Протокол №76 засідання тендерного комітету від 07.08.2019 року, - Комунальне підприємство "Управляюча компанія "Житлокомунсервіс" Вараської міської ради 07.08.2019 року відмінило процедуру відкритих торгів за предметом закупівлі Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 44610000 – 9 (Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску)»Контейнери пластикові різного кольору для роздільного збору твердих побутових відходів ємністю 1100л. за кодом ДК 021:2015: 44610000-9 - Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску відповідно до п.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі». Також, додатково повідомляємо Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, про те що: 1. Комунальним підприємством "Управляюча компанія "Житлокомунсервіс" Вараської міської ради не було здійснено жодних розрахунків, тобто не здійснено оплати товару, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок ТОВ «ІВК ТРЕЙД ІН»; 2. Сторони договору дійшли взаємної згоди, що у зв’язку із неможливістю усунення через систему Прозоро порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 07.08.2019 року, та через пропуск строків поставки, передбачених п. 5.1 Договору № 90 про закупівлю товарів від 04.07.2019 року, керуючись ч. 1 ст. 604 ЦК України, сторони дійшли згоди про розірвання Договору.
Дата публікації звіту: 13.08.2019 16:33

Запити/Пояснення