-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 44610000 – 9 (Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску)»Контейнери пластикові різного кольору для роздільного збору твердих побутових відходів ємністю 1100л.
Завершена
399 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 100.00 UAH
мін. крок: 0% або 100.00 UAH
Номер:
0fd995338bb84974acea7aaff678c12e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-07-17-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.07.2019 00:00
Період моніторингу:
17.07.2019 16:36 - 08.08.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.07.2019 № 34
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
В. о начальника управління Олена ЛЕЙЧЕНКО
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 17.07.2019 № 34.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-06-03-001640-b 03.06.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненній в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом встановлено порушення вимог пункту 2 Наказу № 490.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм частини третьої статті 17 Закону, пунктів 2, 3 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення норм абзацу другого частини третьої статті 17 Закону, абзацу другого пункту 1, абзацу третього пункту 2, пункту 4 частини першої статті 30 Закону, абзацу 7 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 серпня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (додаток) Комунального підприємства «Управляюча компанія «Житлокомунсервіс» Вараської міської ради (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 03.06.2019 №48, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції фізичної особи-підприємця РОСУЛА ОЛЕКСАНДРА ВІКТОРОВИЧА (далі - ФОП РОСУЛ О.В.), товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬТА ЛОГІСТІК Україна» (далі – ТОВ «АЛЬТА ЛОГІСТІК Україна»), товариства з обмеженою відповідальністю «ІВК ТРЕЙД ІН» (далі – ТОВ «ІВК ТРЕЙД ІН»), протокол розгляду тендерних пропозицій від 20.06.2019 №02, протокол засідання тендерного комітету від 21.06.2019 №52, повідомлення про намір укласти договір, договір від 04.07.2019 №90, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 22.07.2019.
За результатами моніторингу встановлено, що Замовником в електронній системі закупівель в порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ №490) у формі оголошення про проведення відкритих торгів не відображено інформацію, передбачену пунктами: «9-1. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» та «10-2. Джерело фінансування закупівлі», у формі повідомлення про намір укласти договір не відображено інформацію, передбачену пунктами: «8-1. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» та «11. Джерело фінансування закупівлі», у формі звіту про результати проведення процедури закупівлі відсутня інформація, передбачена пунктом «7-1. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)».
Замовник у Додатку 3 до тендерної документації встановив вимогу щодо надання переможцем торгів документального підтвердження інформації, передбаченої пунктом 2 частини першої статті 17 Закону, що міститься у відкритому єдиному державному реєстру, доступ до якого є вільним, чим порушив норми частини третьої цієї статті та пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
В порушення пункту 3 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації технічні, якісні характеристики предмета закупівлі не передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що учасника ТОВ «ІВК ТРЕЙД ІН» визнано переможцем відкритих торгів при тому, що його тендерна пропозиція не відповідає вимогам визначених тендерною документацією, а саме: в завантаженій тендерній пропозиції учасника відсутня технічна специфікація згідно Додатку 1 до тендерної документації; відсутні копії підтверджуючих документів до інформаційної довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази згідно пп. 1.2. Додатку 3 до тендерної документації та інформація згідно п. 3 Додатку 3 до тендерної документації про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (их) договору (ів); відсутні копії паспортів заводів-виробників на товар та сертифікат відповідності товару ДСТУ 8476:2015, як вимагається в Додатку 4 до тендерної документації.
Крім того, учасником-переможцем ТОВ «ІВК ТРЕЙД ІН» не завантажено до електронної системи закупівель у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, документальне підтвердження відсутності підстав щодо відмови в участі у процедурі закупівлі згідно із статтею 17 Закону, що не відповідає вимогам Додатку 3 до тендерної документації та нормам абзацу другого частини третьої статті 17 Закону.
З огляду на вищевикладене, відповідно до абзацу другого пункту 1, абзацу третього пункту 2, пункту 4 частини першої статті 30 Закону тендерна пропозиція учасника ТОВ «ІВК ТРЕЙД ІН» підлягала відхиленню і як наслідок, відповідно до абзацу сьомого частини першої статті 31 Закону, у зв’язку з відхиленням всіх тендерних пропозицій, торги підлягали відміні.
Також варто зазначити, що згідно пояснень Замовника від 22.07.2019 пропозиції учасників ТОВ «АЛЬТА ЛОГІСТІК Україна», ціна пропозиції 388800,00 грн та ТОВ «ІВК ТРЕЙД ІН», ціна пропозиції 388800,00 грн були визнані такими, які відповідають умовам тендерної документації та при однакових цінових пропозиціях даних учасників більш надійним контрагентом у виконанні договору про закупівлю Замовником визначено ТОВ «ІВК ТРЕЙД ІН», якого визнано переможцем, а учасника ТОВ «АЛЬТА ЛОГІСТІК Україна» дискваліфіковано з наступних причин: згідно отриманих відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань розмір статутного капіталу ТОВ «АЛЬТА ЛОГІСТІК Україна» становить 1000,00 грн, а розмір статутного капіталу ТОВ «ІВК ТРЕЙД ІН» становить 100000,00 грн, проте протокол, який засвідчує рішення тендерного комітету про відхилення пропозиції учасника ТОВ «АЛЬТА ЛОГІСТІК Україна» не оприлюднений та не наданий.
Отже, Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ «АЛЬТА ЛОГІСТІК Україна» за відсутності підстав, визначених Законом, що суперечить принципам здійснення закупівель, визначених у статті 3 Закону. При цьому, згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, у формі протоколу розкриття тендерних пропозицій у пункті «9. Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а також інформація та документи, що містять технічний опис предмета закупівлі» зазначено, що тендерна пропозиція ТОВ «АЛЬТА ЛОГІСТІК Україна» не відповідає вимогам тендерної документації, що суперечить інформації вказаної в поясненнях Замовника.
Замовником не надано пояснення по суті на надісланий запит.
Період усунення порушень:
07.08.2019 11:51 - 22.08.2019 00:00
Дата публікації висновку:
07.08.2019 11:51
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідь на висновок
«Про усунення порушень законодавства»
Комунальне підприємство "Управляюча компанія "Житлокомунсервіс" Вараської міської ради розглянуло висновок Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 07.08.2019 року «Про усунення порушень законодавства» та повідомляє наступне:
На виконання висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 07.08.2019 року «Про усунення порушень законодавства» та у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань закупівель, зазначені у висновку, а саме порушенні норм п.2, п.3 ч.2 ст.22; абзац 2 ч.3 ст.17; абзац 2 п.1, абзац 3 п.2, п.4 ч.1 ст.30; абзац 7 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» та враховуючи Додаткову угоду №01 від 06.08.2019 року до договору № 90 про закупівлю товарів від 04 липня 2019 року; Додаткову угоду №02 від 07.08.2019 року до договору № 90 про закупівлю товарів від 04 липня 2019 року; Протокол №76 засідання тендерного комітету від 07.08.2019 року, -
Комунальне підприємство "Управляюча компанія "Житлокомунсервіс" Вараської міської ради 07.08.2019 року відмінило процедуру відкритих торгів за предметом закупівлі Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 44610000 – 9 (Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску)»Контейнери пластикові різного кольору для роздільного збору твердих побутових відходів ємністю 1100л. за кодом ДК 021:2015: 44610000-9 - Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску відповідно до п.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Також, додатково повідомляємо Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, про те що:
1. Комунальним підприємством "Управляюча компанія "Житлокомунсервіс" Вараської міської ради не було здійснено жодних розрахунків, тобто не здійснено оплати товару, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок ТОВ «ІВК ТРЕЙД ІН»;
2. Сторони договору дійшли взаємної згоди, що у зв’язку із неможливістю усунення через систему Прозоро порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 07.08.2019 року, та через пропуск строків поставки, передбачених п. 5.1 Договору № 90 про закупівлю товарів від 04.07.2019 року, керуючись ч. 1 ст. 604 ЦК України, сторони дійшли згоди про розірвання Договору.
Дата публікації звіту:
13.08.2019 16:33
Запити/Пояснення
Номер:
6359d29274ea44aa91b410cec894db55
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
19.07.2019 14:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.07.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Контейнери пластикові різного кольору для роздільного збору твердих побутових відходів ємністю 1100 л» (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2019-06-03-001640-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. В порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 у формі оголошення про проведення відкритих торгів не відображено інформацію передбачену пунктами: «9-1. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» та «10-2. Джерело фінансування закупівлі»; у формі повідомлення про намір укласти договір не відображено інформацію передбачену пунктами: «8-1. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» та «11. Джерело фінансування закупівлі»; у формі звіту про результати проведення процедури закупівлі не відображено інформацію передбачену пунктом «7-1. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)».
Поясніть, чому дані пункти не відображені у відповідних формах?
2. Вказати, чому у Додатку 3 до тендерної документації вимагається від учасника-переможця документальне підтвердження інформації згідно пункту 2 частини першої статті 17 Закону, яка міститься у відкритому єдиному державному реєстрі, доступ до якого є вільним?
3. Поясніть, чому дата кінцевого строку подання тендерних пропозицій в оголошенні 18.06.2019 14:00 год, а в тендерній документації - 18.06.2019 до 17:00 год?
4. Чи передбачена в тендерній документації у технічних, якісних характеристиках предмета закупівлі необхідність застосування заходів із захисту довкілля?
5. Учасником-переможцем ТОВ «ІВК ТРЕЙД ІН» в п’ятиденний термін з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір не завантажено до електронної системи закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав визначених у частині третій статті 17 Закону.
Поясніть, чому тендерна пропозиція учасника ТОВ «ІВК ТРЕЙД ІН» не була відхилена згідно пункту 2 частини першої статті 30 Закону?
6. Вказати, чому учасника ТОВ «ІВК ТРЕЙД ІН» визнано переможцем відкритих торгів при тому, що його тендерна пропозиція не відповідає вимогам визначених тендерною документацією, а саме: в завантаженій тендерній пропозиції учасника відсутня технічна специфікація згідно Додатку 1 до тендерної документації; відсутні копії підтверджуючих документів до інформаційної довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази згідно п. 1.2. Додатки 3 до тендерної документації та інформація згідно ч. 3 Додатку 3 до тендерної документації про наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного (их) договору (ів).; відсутні копії паспортів заводів-виробників на товар та сертифікат відповідності товару ДСТУ 8476:2015, як вимагається в Додатку 4 до тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
956a7604ce194efa95eb2422423de777
Назва:
Відповідь на запит "Про надання пояснень".
Дата опублікування:
22.07.2019 13:52
Опис:
Відповідь на запит
«Про надання пояснень»
Комунальне підприємство "Управляюча компанія" Житлокомунсервіс" Вараської міської ради розглянуло, Ваш, запит та повідомляє наступне:
03.06.2019 року КП «УК «Житлокомунсервіс» ВМР було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2019-06-03-001640-b, за формою установленою Уповноваженим органом, на веб-порталі Уповноваженого органу через авторизований електронний майданчик ДЕРЖЗАКУПІВЛІ.ОНЛАЙН https://www.dzo.com.ua, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII (зі змінами), а саме зазначено: найменування замовника: КП "Управляюча компанія" Житлокомунсервіс" Вараської міської ради; код згідно з ЄДРПОУ замовника: 40894523; місцезнаходження замовника: 34400, Україна, Рівненська обл., місто Вараш, мікрорайон Вараш, будинок 25В; контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Мушик Сергій Васильович, +380987388909, jks-kmr@ukr.net; вид предмета закупівлі: товари; конкретна назва предмета закупівлі (Джерело фінансування закупівлі): Код національного класифікатора України ДК021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 44610000 – 9 (Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску)»Контейнери пластикові різного кольору для роздільного збору твердих побутових відходів ємністю 1100л.; коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі (за наявності): ДК 021:2015:44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску; кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 60 шт.; місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34400, Україна, Рівненська область, м.Вараш, м-н Вараш, буд. 25В; орієнтовний строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: від 04 липня 2019 до 06 липня 2019; розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 399 600,00 грн.; розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 грн.; математична формула, яка буде застосовуватися при проведенні електронного аукціону для визначення показників інших критеріїв оцінки: відсутня; кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 червня 2019 14:00 год.; розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): 0,00 грн.; вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): відсутній; строк, на який укладається рамкова угода: відсутній; кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду: відсутня.
03.06.2019 року КП «УК «Житлокомунсервіс» ВМР було завантажено в ЦБД Prozorro, на веб-порталі Уповноваженого органу через авторизований електронний майданчик ДЕРЖЗАКУПІВЛІ.ОНЛАЙН https://www.dzo.com.ua тендерну документацію щодо проведення відкритих торгів на закупівлю товарів «Код національного класифікатора України ДК021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 44610000 – 9 (Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску)», затверджено протоколом засідання тендерного комітету КП «УК «Житлокомунсервіс» ВМР №48 від 03.06.2019 року. Після чого автоматично системою Prozorro були сформовані наступні дати та строки:
з 03.06.2019 13:56 год - Початок періоду прийому пропозицій;
08.06.2019 14:00 год - Завершення періоду уточнень;
18.06.2019 14:00 год - Кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
У період з 03.06.2019 по 18.06.2019 року, на етапі подання пропозицій, з боку ФОП Росула О.В. вчинялися дії, а саме здійснювався тиск на осіб тендерного комітету замовника – у зміні умов тендерної документації під умови, які б повністю задовільнили ФОП Росула О.В. Також, додатково зазначаю, що у роботі системи ProZorro діє принцип «усі бачать усе», тобто ініціатор закупівлі на рівних правах з іншими відвідувачами сайта (як учасниками, так і просто користувачами інтернет-мережі) бачать інформацію щодо торгів. При цьому повна інформація щодо учасників та їх пропозицій розкривається лише після проведення аукціону. До початку аукціону замовник не знає навіть кількість учасників, які подали свої пропозиції. І лише з початком аукціону можна бачити суми, які пропонують учасники, за певним лотом торгів. Всупереч вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII (зі змінами), через мобільний зв'язок, з боку користувача системи Prozorro ФОП Росула О.В. була здійсненна перед замовником повна його ідентифікація у майбутньому як учасника, його цінової пропозиції та озвученні вимоги про внесення змін до тендерної документації щодо предмету закупівлі (18.06.2019 року ФОП Росул О.В., надалі – користувач системи Prozorro, подав свою тендерну пропозицію та набув статусу учасника предмету закупівлі в системі Prozorro). Після відмови замовником ФОП Росулу О.В. та попередженні діяти лише у межах чинного законодавства України, зокрема ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII (зі змінами), останнім були здійсненні наступні дії (нажаль, система Prozorro, на даному етапі публічно не ідентифікує користувача (учасника) предмету закупівлі):
05.06.2019р. о 09:24 год користувач системи Prozorro, через авторизований електронний майданчик ДЕРЖЗАКУПІВЛІ.ОНЛАЙН https://www.dzo.com.ua, задав загальне запитання щодо оголошення: «Зміна термінів поставки. Дана закупівля не відповідає вимогам чинного законодавства України в сфері публічних закупівель, а саме Закону України "Про публічні закупівлі" в частині відмови від застосування дискримінаційних вимог а саме визначена покупцем дата поставки предмета закупівлі з 4.07 по 6.07 при проведенні аукціону 19.06.2019р, унеможливлює створення реально конкурентного середовища. Так наше підприємство має значній досвід у поставці зазначеного предмета закупівлі при цьому вартість нижче більш як на 20% від зазначеної у документації, однак можливий термін поставки складає 30 днів. Враховуюче зазначене з метою ефективного використання бюджетних коштів , створення реально конкурентних умов та відповідно запобігання можливих проявів корупції пропонуємо внести зміни у документацію а саме, передбачити термін поставки до 1.09.2019р.». На виконання вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII (зі змінами), замовником, через авторизований електронний майданчик ДЕРЖЗАКУПІВЛІ.ОНЛАЙН https://www.dzo.com.ua була надана та зареєстрована відповідь 07.06.2019р. о 11:47 год: «Стаття 265 ГК України встановлює, що за договором поставки одна сторона - постачальник зобов'язується передати (поставити) у зумовлені строки (строк) другій стороні - покупцеві товар (товари), а покупець зобов'язується прийняти вказаний товар (товари) і сплатити за нього певну грошову суму. Договір поставки укладається на розсуд сторін або відповідно до державного замовлення. Згідно ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; проект договору про закупівлю. Зазначену інформацію замовник оприлюднив. Згідно норм цивільного та господарського законодавства така інформація є офертою і усі можливі постачальники мають право або прийняти її, або ні. Для замовника поставка товару необхідна саме у зазначений в тендерній документації строк. Запропоновані Вами строки поставки Замовнику не підходять, тому говорити в цій ситуації про дискримінаційні умови недоцільно».
05.06.2019р. о 10:38 год користувач системи Prozorro, через авторизований електронний майданчик ДЕРЖЗАКУПІВЛІ.ОНЛАЙН https://www.dzo.com.ua, задав загальне запитання щодо оголошення: «Контейнери EN840-2 або EN840-3. Законодавством у сфері публічних закупівель, а саме п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону зазначається, що: "Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". У додатку 4 «Технічне завдання» передбачена вимога до товщини стінок «не менше 6.6 мм.» Та відповідність стандарту EN840 при чому не вказано якому саме EN840-2 або EN840-3 за якими контейнера суттєво відрізняються що в свою чергу впливає на вартість. Враховуюче наведене просимо внести зміни у технічне завдання: прибрати товщину стінок або дати обґрунтування вимоги товщини стінок у 6.5.мм. та уточнення якому саме стандарту повинні відповідати контейнери EN840-2 або EN840-3. Дякуємо». На виконання вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII (зі змінами), замовником, через авторизований електронний майданчик ДЕРЖЗАКУПІВЛІ.ОНЛАЙН https://www.dzo.com.ua була надана та зареєстрована відповідь 07.06.2019р. о 11:48 год: «Знос контейнера безпосередньо залежить від товщини металу та покриття контейнера, тому підприємству вигідно придбати контейнери з вказаною товщиною стінок, що збільшить в рази довговічність використання контейнерів, як результат – економія коштів. Дана тендерна документація затверджена підприємством та відповідає вимогам чинного законодавства України, в тому числі ЗУ «Про публічні закупівлі»».
07.06.2019р. о 13:29 год користувач системи Prozorro, через авторизований електронний майданчик ДЕРЖЗАКУПІВЛІ.ОНЛАЙН https://www.dzo.com.ua, задав загальне запитання щодо оголошення: «Контейнери EN840-2 або EN840-3. Вважаємо вашу відповідь даною не по суті питання Так товщина стінок аргументуються : «Знос контейнера безпосередньо залежить від товщини металу та покриття контейнера, тому підприємству вигідно придбати контейнери з вказаною товщиною стінок, що збільшить в рази довговічність використання контейнерів, як результат – економія коштів. Дана тендерна документація затверджена підприємством та відповідає вимогам чинного законодавства України, в тому числі ЗУ «Про публічні закупівлі».» В той же час у тендерній документації предмет закупівлі визначено ПЛАСТИКОВІ КОНТЕЙНЕРІ – ПРО ЯКИЙ МЕТАЛ іде мова ? Крім того товщина стінок жоднім чином не впливає на термін використання пластикового контейнера на протязі 10 років що підтверджується випробуваннями згідно євро стандарту EN 840. Враховуючи зазначене та керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо Вас надати конкретну відповідь щодо товщини стінок контейнера ( з точками на яких проводиться замір та даними про вплив товщини на термін експлуатації. Та якому саме стандарту повинен відповідати предмет закупівлі EN 840-2 або EN840-3?». На виконання вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII (зі змінами), замовником, через авторизований електронний майданчик ДЕРЖЗАКУПІВЛІ.ОНЛАЙН https://www.dzo.com.ua була надана та зареєстрована відповідь 10.06.2019р. 11:11 год: «ЗУ «Про публічні закупівлі» чітко встановлює перелік вимог, які обов’язково повинні бути включені до документації, а саме: технічне завдання; кваліфікаційні вимоги; критерії в Інструкції по підготовці тендерної пропозиції; не встановлення надмірних вимог. Дана тендерна документація затверджена підприємством та відповідає вимогам чинного законодавства України, в тому числі ЗУ «Про публічні закупівлі». Процедура відкритих торгів - це максимально прозора процедура, що дозволяє брати участь у торгах будь-якому постачальнику, який зацікався оголошенням і супровідною йому тендерною документацією на веб-порталі закупівель та подав свою пропозицію».
13.06.2019р. о 13:00 год користувач системи Prozorro, через авторизований електронний майданчик ДЕРЖЗАКУПІВЛІ.ОНЛАЙН https://www.dzo.com.ua, звернувся до замовника за роз'ясненнями: «Усунення дискримінаційних вимог. Технічними стандартами до предмета закупівлі на які є посилання у тендерній документації ( евростандарт EN840, ДСТУ 8476:2015.) не визначається товщини стінок (кришки ) предмету закупівлі , а відповідно цей показник не впливає на якісні характеристики. Надання конкретного габариту ( розміру ) є дискримінаційною вимогою до Учасників. Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуюче зазначене просимо прибрати з тендерної документації вимогу щодо товщини стінок (кришки ) предмету закупівлі». 13.06.2019р. о 13:00 год користувач системи Prozorro, через авторизований електронний майданчик ДЕРЖЗАКУПІВЛІ.ОНЛАЙН https://www.dzo.com.ua, відкликав скаргу, причина – передумав. Дана причина зазначена в ЦБД Prozorro.
19.06.2019р. 14:37 год - 19.06.2019р. 15:04 год відбувся аукціон та автоматичне розкриття системою Prozorro реєстру пропозицій учасників.
19.06.2019 року уповноваженою особою тендерного комітету, пропозиція Учасника, Фізична особа-підприємець РОСУЛ ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ, яка за результатами оцінки являється найбільш економічно вигідною була розглянута на її відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16, вимогам встановленим статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та умовам тендерної документації. В результаті розгляду було встановлено, що пропозиція Учасника Фізична особа-підприємець РОСУЛ ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ не відповідає вимогам тендерної документації:
1. Відповідно до вимог технічного завдання (додаток 4 до тендерної документації) щодо предмету закупівлі: Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 44610000 – 9 (Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску)» Контейнери пластикові різного кольору для роздільного збору твердих побутових відходів ємністю 1100л.- 60 шт.: технічне завдання (специфікація), яка містить товар, що відрізняється від вимог замовника, розмірами, матеріалом, та іншім критеріями, зазначеними в оголошенні не розглядається та не акцептується. ФОП РОСУЛОМ О.В., було надано, на розгляд замовнику, технічне завдання, де пропозиція учасника відрізнялася від технічних характеристик, які вимагалися замовником: товщина кришки контейнера не менше 6мм; 4 гумові колеса на поворотних кронштейнах з гальванічним покриттям, що мають не менше 8 ребер жорсткості, самонаправляючі, діаметром 200мм, два з яких обладнані гальмами; товщина стінок корпусу контейнера не менше 6,5мм.
2. Замовником було встановлено, що ФОП РОСУЛ О.В., згідно витягу з реєстру платників єдиного податку №1807143400491 від 16.07.2018 року, являється платником єдиного податку 3 групи без реєстрації ПДВ. В результаті чого, згідно податкового законодавства, замовник втрачає право на податковий кредит у розмірі ПДВ 61 032,00 грн., яка для підприємства (платника ПДВ) є економічно не вигідною В той же час, якщо в учасника ціни істотно нижче ринкових цін (демпінгові) та не є економічно обґрунтованими така пропозиція може бути відхилена замовником.
3. Фізична особа-підприємець РОСУЛ ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ при поданні тендерної пропозиції не надав належним чином завірені документи, що вся продукція супроводжується сертифікатами відповідності товару ДСТУ 8476:2015., згідно вимогам технічного завдання (додаток 4 до тендерної документації) щодо предмету закупівлі: Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 44610000 – 9 (Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску)» Контейнери пластикові різного кольору для роздільного збору твердих побутових відходів ємністю 1100л.- 60 шт. Замовником було чітко зазначено у додатку 4 до тендерної документації, що документальним підтвердженням відповідності товару технічним, якісним та кількісним характеристикам є оригінал або належним чином завірені копії сертифікату відповідності товару ДСТУ 8476:2015 - Контейнери для побутових відходів. Загальні технічні вимоги (Цей стандарт установлює вимоги до контейнерів для побутових відходів (твердих, великогабаритних, ремонтних), а також відходів як вторинної сировини. Стандарт поширюється на контейнери, які застосовують для збирання, тимчасового зберігання побутових відходів, а також відходів як вторинної сировини, що є серед побутових відходів. Цей стандарт не поширюється на контейнери, які розроблені, виготовлені чи ввезені в Україну до набуття чинності цього стандарту (чинний з 01.07.2017 року) і які перебували та продовжують перебувати в експлуатації).
19.06.2019 року (так як з 19.06.2019р. розпочалася процедура кваліфікації переможця) уповноваженою особою тендерного комітету було здійснено зв'язок з учасником ФОП РОСУЛОМ О.В. та запропоновано надати на засідання тендерного комітету замовника на 20.06.2019 року підтверджуючі документи:
Що товщина кришки контейнера не менше 6мм; 4 гумові колеса на поворотних кронштейнах з гальванічним покриттям, що мають не менше 8 ребер жорсткості, самонаправляючі, діаметром 200мм, два з яких обладнані гальмами; товщина стінок корпусу контейнера не менше 6,5мм;
Оригінал або належним чином завірені копії сертифікату відповідності товару ДСТУ 8476:2015 - Контейнери для побутових відходів.
Також, ФОП РОСУЛА О.В. було додатково повідомлено, що відповідно до Примітки додатку 4 до тендерної документації: у разі, якщо товар, представлений на торги, не відповідає технічним та якісним вимогам замовника або учасник не в змозі виконати умови поставки, висунуті замовником, тендерна пропозиція відхиляється.
На 20.06.2019 року ФОП РОСУЛОМ О.В. не були наданні на засідання тендерного комітету замовника підтверджуючі документи і, також, не з’явився представник.
Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій №02 від 20.06.2019 року – результат розгляду тендерної пропозиції: Пропозиція Учасника, Фізична особа-підприємець РОСУЛ ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ, яка за результатами оцінки являється найбільш економічно вигідною була розглянута на її відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16, вимогам встановленим статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та умовам тендерної документації.
В результаті розгляду було встановлено, що пропозиція Учасника Фізична особа-підприємець РОСУЛ ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ не відповідає вимогам тендерної документації.
Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 30 Закону України «Про публічні закупівлі»: члени тендерного комітету вирішили: щодо учасника Фізична особа-підприємець РОСУЛ ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ (ідентифікаційний номер 3400404914 ), ціна пропозиції становить 305 160.00 грн. (в т.ч. ПДВ – 0,00 грн.):
а) пропозицію Учасника Фізична особа-підприємець РОСУЛ ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ (ідентифікаційний номер 3400404914 ), ціна пропозиції становить 305 160.00 грн. (в т.ч. ПДВ – 0,00 грн.) - відхилити відповідно до пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» через невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації:
Фізична особа-підприємець РОСУЛ ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ при поданні тендерної пропозиції не надав належним чином завірені документи, що вся продукція супроводжується сертифікатами відповідності товару ДСТУ 8476:2015., згідно вимогам технічного завдання (додаток 4 до тендерної документації) щодо предмету закупівлі: Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 44610000 – 9 (Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску)» Контейнери пластикові різного кольору для роздільного збору твердих побутових відходів ємністю 1100л.- 60 шт.
Також, відповідно до вимог технічного завдання (додаток 4 до тендерної документації) щодо предмету закупівлі: Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 44610000 – 9 (Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску)» Контейнери пластикові різного кольору для роздільного збору твердих побутових відходів ємністю 1100л.- 60 шт.: технічне завдання (специфікація), яка містить товар, що відрізняється від вимог замовника, розмірами, матеріалом, та іншім критеріями, зазначеними в оголошенні не розглядається та не акцептується. В той же час, якщо в Учасника ціни істотно нижче ринкових цін (демпінгові) та не є економічно обґрунтованими така пропозиція може бути відхилена Замовником.
Отже, сертифікат відповідності товару ДСТУ 8476:2015 є офіційним документом, що підтверджує відповідність якісних показників товару чинним нормам законодавства. Цей документ має велике значення для легальної роботи будь-якого підприємства, він видається уповноваженим органом і має певний термін дії.
б) інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника оприлюднити в електронній системі закупівель (електронній торговельній площадці «ДЕРЖЗАКУПІВЛІ.ОНЛАЙН») в порядку та в терміни, встановлені Законом України «Про публічні закупівлі», згідно Додатку 2 до даного Протоколу засідання тендерного комітету (Протокол розгляду тендерних пропозицій №02 від 20.06.2019 року).
20.06.2019р. о 16:53 год. Учасника Фізична особа-підприємець РОСУЛА ОЛЕКСАНДРА ВІКТОРОВИЧА було дискваліфіковано, згідно Закону України «Про публічні закупівлі», на підставі Протоколу засідання тендерного комітету (Протокол розгляду тендерних пропозицій №02 від 20.06.2019 року) та інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника оприлюднено в електронній системі закупівель (електронній торговельній площадці «ДЕРЖЗАКУПІВЛІ.ОНЛАЙН») в порядку та в терміни, встановлені Законом України «Про публічні закупівлі».
20.06.2019 року уповноваженою особою тендерного комітету, пропозиції Учасників: ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" (код ЄДРПОУ 40654230), ціна пропозиції становить 388 800,00 грн. з ПДВ; ТОВ "ІВК ТРЕЙД ІН" (код ЄДРПОУ 42109903), ціна пропозиції становить 388 800,00 грн. з ПДВ., були розглянуті на її відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16, вимогам встановленим статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та умовам тендерної документації. В результаті розгляду було встановлено, що пропозиції Учасників відповідають вимогам тендерної документації:
у разі, якщо товар, представлений на торги, відповідає технічним та якісним вимогам замовника та учасник в змозі виконати умови поставки, висунуті замовником, тендерна пропозиція не відхиляється.
замовником було встановлено, що ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" (код ЄДРПОУ 40654230) та ТОВ "ІВК ТРЕЙД ІН" (код ЄДРПОУ 42109903), являються платниками ПДВ. В результаті чого, згідно податкового законодавства, замовник набуває права на податковий кредит у розмірі ПДВ 64 800,00 грн., яка для підприємства (платника ПДВ) є економічно вигідною.
20.06.2019 року уповноваженою особою тендерного комітету, також, додатково було встановлено, що при однакових цінових пропозицій Учасників: ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" (код ЄДРПОУ 40654230), ціна пропозиції становить 388 800,00 грн. з ПДВ та ТОВ "ІВК ТРЕЙД ІН" (код ЄДРПОУ 42109903), ціна пропозиції становить 388 800,00 грн. з ПДВ, більш надійним контрагентом у виконанні договору про закупівлю товарів являється ТОВ "ІВК ТРЕЙД ІН" (код ЄДРПОУ 42109903), з наступних причин (згідно отриманих відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань):
ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" (код ЄДРПОУ 40654230): місцезнаходження юридичної особи: 03148, м.Київ, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА ПОКОТИЛА, будинок 7/2; дані про розмір статутного капіталу (статутного або складеного капіталу) та про дату закінчення його формування: розмір (грн.): 1000.00. Дата закінчення формування: 13.07.2017р.
ТОВ "ІВК ТРЕЙД ІН" (код ЄДРПОУ 42109903): місцезнаходження юридичної особи: 3009, Рівненська обл., місто Рівне, ВУЛИЦЯ МЛИНІВСЬКА, будинок 16Б; дані про розмір статутного капіталу (статутного або складеного капіталу) та про дату закінчення його формування: розмір (грн.): 100000.00.
З огляду, на вищевикладене, 20.06.2019 року (так як з 19.06.2019р. розпочалася процедура кваліфікації переможця) уповноваженою особою тендерного комітету було здійснено зв'язок з учасниками ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" (код ЄДРПОУ 40654230) та ТОВ "ІВК ТРЕЙД ІН" (код ЄДРПОУ 42109903) та було запрошено їх представників на 21.06.2019 року на засідання тендерного комітету замовника.
21.06.2019 року уповноваженою особою тендерного комітету, було повідомлено представникам Учасників, що при однакових цінових пропозицій Учасників: ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" (код ЄДРПОУ 40654230), ціна пропозиції становить 388 800,00 грн. з ПДВ та ТОВ "ІВК ТРЕЙД ІН" (код ЄДРПОУ 42109903), ціна пропозиції становить 388 800,00 грн. з ПДВ, більш надійним контрагентом у виконанні договору про закупівлю товарів являється ТОВ "ІВК ТРЕЙД ІН" (код ЄДРПОУ 42109903), з наступних причин (згідно отриманих відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань): ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" (код ЄДРПОУ 40654230): місцезнаходження юридичної особи: 03148, м.Київ, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА ПОКОТИЛА, будинок 7/2; дані про розмір статутного капіталу (статутного або складеного капіталу) та про дату закінчення його формування: розмір (грн.): 1000.00. Дата закінчення формування: 13.07.2017р. та ТОВ "ІВК ТРЕЙД ІН" (код ЄДРПОУ 42109903): місцезнаходження юридичної особи: 3009, Рівненська обл., місто Рівне, ВУЛИЦЯ МЛИНІВСЬКА, будинок 16Б; дані про розмір статутного капіталу (статутного або складеного капіталу) та про дату закінчення його формування: розмір (грн.): 100000.00. Одночасно представникам Учасників, було запропоновано ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" (код ЄДРПОУ 40654230) – дискваліфікувати, а ТОВ "ІВК ТРЕЙД ІН" (код ЄДРПОУ 42109903) – визнати переможцем та укласти договір про закупівлю товарів. З боку представників, ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" (код ЄДРПОУ 40654230) та ТОВ "ІВК ТРЕЙД ІН" (код ЄДРПОУ 42109903) заперечень і оскаржень не поступило.
21.06.2019 року відбулося засідання тендерного комітету замовника (Протокол №52 засідання тендерного комітету від 21.06.2019 року) з наступним порядком денним:
1. Розгляд переліку поданих тендерних пропозицій.
2. Визначення переможця відкритих торгів щодо предмету закупівлі.
3. Прийняття рішення про намір укласти договір з переможцем процедури закупівлі.
4. Оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII (зі змінами).
Слухали:
По першому питанню порядку денного:
Секретаря тендерного комітету Тарасюка О.В., який доповів, що на веб-порталі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-06-03-001640-b було розміщено через авторизований електронний майданчик оголошення про проведення процедури закупівлі № UA-2019-06-03-001640-b по предмету закупівлі: Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 44610000 – 9 (Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску)» Контейнери пластикові різного кольору для роздільного збору твердих побутових відходів ємністю 1100л. Очікувана вартість предмета закупівлі 399 600,00 грн. (Триста дев’яносто дев’ять тисяч шістсот грн. 00 коп.) з ПДВ.
19.06.2019 року об 14 год. 37 хв. відбувся електронний аукціон в електронній системі, за результатом оцінки якого найбільш економічно вигідними тендерними пропозиціями були визначені:
Фізична особа-підприємець РОСУЛ ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ (ідентифікаційний номер 3400404914), ціна пропозиції становить 305 160,00 грн. з ПДВ;
ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" (код ЄДРПОУ 40654230), ціна пропозиції становить 388 800,00 грн. з ПДВ;
ТОВ "ІВК ТРЕЙД ІН" (код ЄДРПОУ 42109903), ціна пропозиції становить 388 800,00 грн. з ПДВ.
Відповідно до ч. 4 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 (надалі, - Закон) розгляд тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації починається з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Секретар тендерного комітету Тарасюк О.В. запропонував розглянути пропозиції учасників на відповідність вимогам тендерної документації.
Усім присутнім було надано для розгляду тендерні пропозиції учасників щодо предмету закупівлі: Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 44610000 – 9 (Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску)» Контейнери пластикові різного кольору для роздільного збору твердих побутових відходів ємністю 1100л.
З огляду на викладене, Голова тендерного комітету Мушик С.В. запропонував винести на голосування питання щодо винесення на розгляд переліку поданих тендерних пропозицій учасників:
Посада,
Прізвище, ім’я та по-батькові Результати голосування
«ЗА», «ПРОТИ», «УТРИМАЛИСЬ»
Голова тендерного комітету, Директор КП «УК «Житлокомунсервіс» ВМР Мушик Сергій Васильович
__«ЗА»__
Заступник голови тендерного комітету, Юрисконсульт КП «УК «Житлокомунсервіс» ВМР Міхновець Оксана Романівна
__«ЗА»__
Член тендерного комітету, Фахівець з публічних закупівель КП «УК «Житлокомунсервіс» ВМР Фоменко Інга Вікторівна
__«ЗА»__
Член тендерного комітету, Економіст КП «УК «Житлокомунсервіс» ВМР Марковська Ілона Іванівна
__«ЗА»__
Член тендерного комітету, Інспектор з кадрів КП «УК «Житлокомунсервіс» ВМР Куцко Ганна Сергіївна
__«ЗА»__
Секретар тендерного комітету, Заступник директора КП «УК «Житлокомунсервіс» ВМР Тарасюк Олег Васильович
__«ЗА»__
За результатами поіменного голосування: «за» - «_6_», «проти» - «_немає_», «утримались» - «_немає_».
По другому питанню порядку денного:
Після розгляду та аналізу тендерних пропозицій учасників, Голова тендерного комітету Мушик С.В., запропонував членам тендерного комітету:
1. Щодо учасника ТОВ "ІВК ТРЕЙД ІН" (код ЄДРПОУ 42109903), ціна пропозиції становить 388 800,00 грн. з ПДВ:
обрати його переможцем процедури закупівлі: № UA-2019-06-03-001640-b по предмету закупівлі: Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 44610000 – 9 (Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску)» Контейнери пластикові різного кольору для роздільного збору твердих побутових відходів ємністю 1100л., оскільки за результатами розгляду його пропозиція являється третьою найбільш економічно вигідною, за результатами розгляду його пропозиція відповідає тендерній документації, учасник ТОВ "ІВК ТРЕЙД ІН" (код ЄДРПОУ 42109903) відповідає кваліфікаційним критеріям, визначених у ст.16 Закону та в замовника відсутні підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі учаснику, відповідно до ст.17 Закону.
З огляду на викладене, Голова тендерного комітету Мушик С.В. запропонував винести на голосування дане питання:
Посада,
Прізвище, ім’я та по-батькові Результати голосування
«ЗА», «ПРОТИ», «УТРИМАЛИСЬ»
Голова тендерного комітету, Директор КП «УК «Житлокомунсервіс» ВМР Мушик Сергій Васильович
__«ЗА»__
Заступник голови тендерного комітету, Юрисконсульт КП «УК «Житлокомунсервіс» ВМР Міхновець Оксана Романівна
__«ЗА»__
Член тендерного комітету, Фахівець з публічних закупівель КП «УК «Житлокомунсервіс» ВМР Фоменко Інга Вікторівна
__«ЗА»__
Член тендерного комітету, Економіст КП «УК «Житлокомунсервіс» ВМР Марковська Ілона Іванівна
__«ЗА»__
Член тендерного комітету, Інспектор з кадрів КП «УК «Житлокомунсервіс» ВМР Куцко Ганна Сергіївна
__«ЗА»__
Секретар тендерного комітету, Заступник директора КП «УК «Житлокомунсервіс» ВМР Тарасюк Олег Васильович
__«ЗА»__
За результатами поіменного голосування: «за» - «_6_», «проти» - «_немає_», «утримались» - «_немає_».
По третьому питанню порядку денного:
Секретаря тендерного комітету Тарасюка О.В., який доповів, що відповідно до ч. 6 ст. ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 з урахуванням прийняття рішення щодо відповідності вимогам тендерної документації пропозиції учасника ТОВ "ІВК ТРЕЙД ІН" (код ЄДРПОУ 42109903) та прийняття рішення про визначення ТОВ "ІВК ТРЕЙД ІН" (код ЄДРПОУ 42109903) (з ціною пропозиції 388 800,00 грн. з ПДВ) переможцем торгів, пропонується прийняти рішення про намір укласти договір з переможцем процедури закупівлі ТОВ "ІВК ТРЕЙД ІН" (код ЄДРПОУ 42109903).
З огляду на викладене, Голова тендерного комітету Мушик С.В. запропонував винести на голосування дане питання:
Посада,
Прізвище, ім’я та по-батькові Результати голосування
«ЗА», «ПРОТИ», «УТРИМАЛИСЬ»
Голова тендерного комітету, Директор КП «УК «Житлокомунсервіс» ВМР Мушик Сергій Васильович
__«ЗА»__
Заступник голови тендерного комітету, Юрисконсульт КП «УК «Житлокомунсервіс» ВМР Міхновець Оксана Романівна
__«ЗА»__
Член тендерного комітету, Фахівець з публічних закупівель КП «УК «Житлокомунсервіс» ВМР Фоменко Інга Вікторівна
__«ЗА»__
Член тендерного комітету, Економіст КП «УК «Житлокомунсервіс» ВМР Марковська Ілона Іванівна
__«ЗА»__
Член тендерного комітету, Інспектор з кадрів КП «УК «Житлокомунсервіс» ВМР Куцко Ганна Сергіївна
__«ЗА»__
Секретар тендерного комітету, Заступник директора КП «УК «Житлокомунсервіс» ВМР Тарасюк Олег Васильович
__«ЗА»__
За результатами поіменного голосування: «за» - «_6_», «проти» - «_немає_», «утримались» - «_немає_».
По четвертому питанню порядку денного:
Голову тендерного комітету Мушика С.В., який повідомив, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII (зі змінами) визначено документи, які замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, установленому Уповноваженим органом та Законом України.
Заступник голови тендерного комітету Міхновець О.Р. запропонувала Фахівця з публічних закупівель Фоменко І.В. призначити відповідальною за оприлюднення інформації про намір укласти договір з переможцем процедури закупівлі ТОВ "ІВК ТРЕЙД ІН" (код ЄДРПОУ 42109903).
З огляду на викладене, Голова тендерного комітету Мушик С.В. запропонував винести на голосування дане питання:
Посада,
Прізвище, ім’я та по-батькові Результати голосування
«ЗА», «ПРОТИ», «УТРИМАЛИСЬ»
Голова тендерного комітету, Директор КП «УК «Житлокомунсервіс» ВМР Мушик Сергій Васильович
__«ЗА»__
Заступник голови тендерного комітету, Юрисконсульт КП «УК «Житлокомунсервіс» ВМР Міхновець Оксана Романівна
__«ЗА»__
Член тендерного комітету, Фахівець з публічних закупівель КП «УК «Житлокомунсервіс» ВМР Фоменко Інга Вікторівна
__«ЗА»__
Член тендерного комітету, Економіст КП «УК «Житлокомунсервіс» ВМР Марковська Ілона Іванівна
__«ЗА»__
Член тендерного комітету, Інспектор з кадрів КП «УК «Житлокомунсервіс» ВМР Куцко Ганна Сергіївна
__«ЗА»__
Секретар тендерного комітету, Заступник директора КП «УК «Житлокомунсервіс» ВМР Тарасюк Олег Васильович
__«ЗА»__
За результатами поіменного голосування: «за» - «_6_», «проти» - «_немає_», «утримались» - «_немає_».
Вирішили:
1. Розглянути тендерні пропозиції учасників:
Фізична особа-підприємець РОСУЛ ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ (ідентифікаційний номер 3400404914), ціна пропозиції становить 305 160,00 грн. з ПДВ;
ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" (код ЄДРПОУ 40654230), ціна пропозиції становить 388 800,00 грн. з ПДВ;
ТОВ "ІВК ТРЕЙД ІН" (код ЄДРПОУ 42109903), ціна пропозиції становить 388 800,00 грн. з ПДВ.
2. Визначити переможцем процедури закупівлі: № UA-2019-06-03-001640-b по предмету закупівлі: Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 44610000 – 9 (Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску)» Контейнери пластикові різного кольору для роздільного збору твердих побутових відходів ємністю 1100л., ТОВ "ІВК ТРЕЙД ІН" (код ЄДРПОУ 42109903), ціна пропозиції становить 388 800,00 грн. з ПДВ.
3. Укласти договір з переможцем процедури закупівлі ТОВ "ІВК ТРЕЙД ІН" (код ЄДРПОУ 42109903).
4. Доручити Фахівцю з публічних закупівель Фоменко І.В. оприлюднити інформацію про намір укласти договір з переможцем процедури закупівлі ТОВ "ІВК ТРЕЙД ІН" (код ЄДРПОУ 42109903), за формою установленою Уповноваженим органом, на веб-порталі Уповноваженого органу через авторизований електронний майданчик ДЕРЖЗАКУПІВЛІ.ОНЛАЙН https://www.dzo.com.ua протягом одного робочого дня з дня їх затвердження, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII (зі змінами).
21.06.2019р. о 14:30 год фахівцем з публічних закупівель Фоменко І.В. було оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з переможцем процедури закупівлі ТОВ "ІВК ТРЕЙД ІН" (код ЄДРПОУ 42109903), за формою установленою Уповноваженим органом, на веб-порталі Уповноваженого органу через авторизований електронний майданчик ДЕРЖЗАКУПІВЛІ.ОНЛАЙН https://www.dzo.com.ua, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII (зі змінами).
21.06.2019р. уповноваженою особою тендерного комітету було повідомлено ТОВ "ІВК ТРЕЙД ІН" (код ЄДРПОУ 42109903) про необхідність у наданні замовнику оригіналів 2 довідок: довідка уповноваженого органу про відсутність/наявність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів); довідка про відсутність не знятої чи непогашеної у встановленому порядку судимості за злочини, вчинені з корисливих мотивів (довідка про керівника підприємства та/або особу, що підписувала тендерну пропозицію (якщо підписував не керівник, а інша уповноважена на це особа). З боку ТОВ "ІВК ТРЕЙД ІН" (код ЄДРПОУ 42109903) вимоги замовника про наданні довідок повністю були виконанні.
02.07.2019 року о 00:00 год закінчився термін прийому оскаржень результатів проведення процедури закупівель з боку учасників. Згідно ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII (зі змінами), можливий термін для укладення договору, становить з 02.07.2019р. по 11.07.2019р.
04.07.2019р. була завершена процедура закупівлі відкриті торги № UA-2019-06-03-001640-b по предмету закупівлі: Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 44610000 – 9 (Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску)» Контейнери пластикові різного кольору для роздільного збору твердих побутових відходів ємністю 1100л. Результатом стало укладення між КП «Управляюча компанія «Житлокомунсервіс» ВМР та переможцем процедури закупівлі ТОВ "ІВК ТРЕЙД ІН" (код ЄДРПОУ 42109903) Договору №90 про закупівлю товарів на суму 388 800,00 грн. (в т.ч. ПДВ 64 800,00 грн.) від 04.07.2019 року.
Також, додатково повідомляю, Вас, що у період з 21.06.2019р. по 29.06.2019р., з боку ФОП Росула О.В. вчинялися дії, а саме здійснювався тиск на осіб тендерного комітету замовника з вимогами визнати не дійсними результати торгів, а саме:
21.06.2019р. о 12:50 год користувач системи Prozorro (ФОП Росул О.В.), через авторизований електронний майданчик ДЕРЖЗАКУПІВЛІ.ОНЛАЙН https://www.dzo.com.ua, звернувся до Замовника за роз'ясненнями: «Вивчивши умови конкурсу, пропозицій учасників та рішення про дискваліфікацію ФОП Росул О.В. вважаємо, що висновки , умови та процедура проведення конкурсу грубо порушує чинне законодавство та сприяє не ефективному використанню бюджетних коштів. Так, підставою для дискваліфікації ФОП Росул О.В. було визнано: 1 «не надав належним чином завірені документи, що вся продукція супроводжується сертифікатами відповідності товару ДСТУ 8476:2015» В той же час ФОП Росул О,В. було надано лист, що предмет закупівлі не підлягає обов’язковій сертифікації а при наявності відповідного європейського сертифікату EN840 на предмет закупівлі признаються відповідність товару ДСТУ 8476:2015. 2 «ціни істотно нижче ринкових цін (демпінгові)» 305160 грн . Звертаємо вашу увагу, що запропоновані ціни повністю відповідають ринковим, що підтверджується наданими договорами та статистикою на предмет закупівлі у системі «ПРОЗОРО» на відміну від залишених для розгляду пропозицій останніх двох учасників. Крім того, при однаковій вартості пропозиції ТОВ «АЛЬТА ЛОГІСТІК Україна» та ТОВ «ІВК ТРЕЙД ІН» у 388800 грн., звертає на себе увагу абсолютне співпадіння наданих пропозицій щодо предмета закупівлі, починаючи від порівняльної таблиці та закінчуючи фотографіями предмета закупівлі. Все вище наведене суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними. Враховуюче зазначене, вимагаємо визнати не дійсними результати торгів». На виконання вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII (зі змінами), замовником, через авторизований електронний майданчик ДЕРЖЗАКУПІВЛІ.ОНЛАЙН https://www.dzo.com.ua було розглянуто звернення ФОП Росул О.В. та долучені документи 24.06.2019р. о 14:58 год (Лист вих.№296 від 24.06.2019 року (долучено Замовником). Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.06.2019р. 14:58 год. Версія документу від: 24.06.2019р. 14:58год.) «Відповідь замовника. Згідно пп. 14 п. 1 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII органом оскарження є Антимонопольний комітет України. Відповідно до ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII скарги розглядаються органом оскарження у встановленому порядку».
24.06.2019р. о 13:00 год користувач системи Prozorro (ФОП Росул О.В.), через авторизований електронний майданчик ДЕРЖЗАКУПІВЛІ.ОНЛАЙН https://www.dzo.com.ua, звернувся до Замовника за роз'ясненнями: «Не зважаючи на нашу вимогу UA-2019-06-03-001640-b.c2 оприлюдненою 21.06.2019р. щодо порушень під час проведення процедури закупівлі ,(протокол розгляду тендерних пропозицій №02 від 20.06.2019), 21.06. було опубліковано протокол розгляду тендерній пропозиції учасника №3 ТОВ «ІВК ТРЕЙД ІН» вартість тендерної пропозиції 388800 грн., ЄДРПОУ 42109903, при цьому не опубліковано результат розгляду тендерній пропозиції учасника №2. ТОВ «АЛЬТА ЛОГІСТІК Україна» ЄДРПОУ 40654230 ,вартість тендерної пропозиції 388800 грн. Так згідно протоколу №52 засідання тендерного комітету від 21.06.2019р. пропозиція учасника №3 ТОВ «ІВК ТРЕЙД ІН» вартість тендерної пропозиції 388800 грн., ЄДРПОУ 42109903 - визнана переможцем. При цьому, у складі пропозиції документів, наданних ТОВ «ІВК ТРЕЙД ІН» відсутній цілий ряд документів, які визначено Замовником, як обовязковими, а саме : 1.Специфікації на предмет закупівлі 2.Відсутня загальна довідка ст..16. 3.Довідка про виконання аналогічного договору та наявність досвіду 5.Довідка щодо обробки персональних даних. 6.Жодного Сертифіката відповідності на предмет закупівлі, як міжнародних так и українських (ДСТУ). 7.Жодного висновку державної санепідемслужби на предмет закупівлі 8.Відсутній Технічний паспорту на предмет закупівлі. Відсутність вище перелічених документів жодним чином не відображено у протоколі комісії, що е грубим порушенням діючого законодавство. Відсутність сертифіката відповідності ДСТУ стало підставою для відхилення (ФОП Росул О.В.) пропозиції щодо переможця, а для визначення ТОВ «ІВК ТРЕЙД ІН» переможцем не вплинуло на рішення тендерного комітету відсутність жодного сертифікату або висновку. Враховуюче зазначене, в черговий раз, вимагаємо признати результати тендеру не дійсними». На виконання вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII (зі змінами), замовником, через авторизований електронний майданчик ДЕРЖЗАКУПІВЛІ.ОНЛАЙН https://www.dzo.com.ua було розглянуто звернення ФОП Росул О.В. та долучені документи 24.06.2019р. о 14:59 год (Лист вих.№296 від 24.06.2019 року (долучено Замовником). Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.06.2019р. 14:59 год. Версія документу від: 24.06.2019р. 14:59год.) «Відповідь замовника. Згідно пп. 14 п. 1 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII органом оскарження є Антимонопольний комітет України. Відповідно до ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII скарги розглядаються органом оскарження у встановленому порядку».
27.06.2019р. о 13:44. год користувач системи Prozorro (ФОП Росул О.В.), через авторизований електронний майданчик ДЕРЖЗАКУПІВЛІ.ОНЛАЙН https://www.dzo.com.ua, звернувся до Замовника за роз'ясненнями: «Відповідно інформації оприлюдненної у системі електронних закупівель «Prozzoro», замовником КП "Управляюча компанія "Житлокомунсервіс" Вараської міської ради Код ЄДРПОУ 40894523 адресса 34400, Україна, Рівненська обл., місто Вараш, мікрорайон Вараш, будинок 25В , було проведено закупівлю ID UA-2019-06-03-001640-b e7b26c203f3f4181b3fd35acd2b61d09 . Пропозиція ФОП РОСУЛ О. В. було відхиллено . Підстава протокол розгляду тендерних пропозицій №02 від 20.06.2019. за яким підставою для дискваліфікації ФОП Росул було визнано: 1. «не надав належним чином завірені документи, що вся продукція супроводжується сертифікатами відповідності товару ДСТУ 8476:2015» .В той же час нами було надано лист що предмет закупівлі не підлягає обов’язковій сертифікації а при наявності відповідного європейського сертифікату EN840 на предмет закупівлі признаються відповідність товару ДСТУ 8476:2015 2. «ціни істотно нижче ринкових цін (демпінгові)» 305160 грн . Звертаємо вашу увагу що запропоновані цини повністю відповідають ринковим що підтверджується наданими договорами та статистикою на предмет закупівлі у системі «ПРОЗОРО» на відміну від залишених для розгляду пропозицій останніх двох учасників. Крім того, при однаковій вартості пропозиції ТОВ «АЛЬТА ЛОГІСТІК Україна» та ТОВ «ІВК ТРЕЙД ІН» у 388800 грн. звертає на себе увагу абсолютне співпадіння наданих пропозицій щодо предмета закупівлі починаючи від порівняльної таблиці та закінчуючи фотографіями предмета закупівлі. Тендерним комітетом визначена переможцем пропозиція учасника №3 ТОВ «ІВК ТРЕЙД ІН» вартість тендерної пропозиції 388800 грн., ЄДРПОУ 42109903. При цьому відсутність у складі пропозиції документів наявність яких у тендерній пропозиції учасника визначено обов’язковим а саме : 1.СпецифікаціЇ на предмет закупівлі 2.Відсутня загальна довідка ст..16. 3.Довідка про виконання аналогічного договору та наявність досвіду 5.Довідка щодо обробки персональних даних. 6.Жодного Сертифіката відповідності на предмет закупівлі як міжнародних так и українських (ДСТУ). 7.Жодного висновку державної санепідемслужби на предмет закупівлі 8.Відсутній Технічний паспорту на предмет закупівлі жодним чином не вплинуло на вибір тендерного комітету. Хочу наголосити. що принцип проведення закупівель згідно ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі» - добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно п2.ст.5 щодо забезпечення доступу усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом та згідно п.3 ст.30 вищевказаного закону - у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації. Враховуючи вищенаведене, вимагаю надати вичерпну інформацію щодо розгляду моїх попередніх вимог , зауважень викладених вище та підстав для визначення переможцем «ІВК ТРЕЙД ІН» за формою передбаченою положенням п.4ст.11 Закону України «Про публічні закупівлі»». На виконання вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII (зі змінами), замовником, через авторизований електронний майданчик ДЕРЖЗАКУПІВЛІ.ОНЛАЙН https://www.dzo.com.ua було розглянуто звернення ФОП Росул О.В. та долучені документи 29.06.2019р. о 12:23 год (Лист вих.№311 від 29.06.2019 року (долучено Замовником). Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.06.2019р. 12:23 год. Версія документу від: 29.06.2019р. 12:23год.) «Відповідь замовника. Згідно пп. 14 п. 1 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII органом оскарження є Антимонопольний комітет України. Відповідно до ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII скарги розглядаються органом оскарження у встановленому порядку».
Також, одночасно інформую, що умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) та джерело фінансування закупівлі, були зазначенні у проекті договору про закупівлю товарів, який є невід’ємною частиною опублікованої тендерної документації.