-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вугілля та паливо на вугільній основі
Завершена
2 014 100.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 4 000.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 4 000.00 UAH
Номер:
63d7e996ea234fb4971840c66dd91fd5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-05-08-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.05.2020 00:00
Період моніторингу:
08.05.2020 14:28 - 30.05.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.05.2020 № 92
Херсон
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-06-08-000029-c.
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення абзацу першого частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання законодавства в частині укладання договору про закупівлю та внесення змін договору частини четвертої статті 36 Закону .
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур встановлено порушення частини сьомої статті 2 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Згідно з інформацією, оприлюдненою на сайті https://www.007.org.ua, Замовником виконано договір.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі; правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, яка була чинна на дату початку проведення процедури (станом на 08.06.2019) (далі – Закон); розгляд тендерних пропозиції та їх оцінка; відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства в частині укладання договору про закупівлю та внесення змін договору; своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену Рішенням тендерного комітету від 07.06.2019 б/н; тендерну пропозицію переможця відкритих торгів ТОВ «ТАВРІЯ ТЕПЛОЕНЕРГО»; договір про закупівлю товарів за державні кошти від 13.08.2019 №138 (далі – Договір); додаткову угоду до Договору від 28.08.2019 №1 (далі – Додаткова угода); пояснення, отримані через електронну систему закупівель 21.05.2020.
За результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, тендерна документація містить вимогу до переможця торгів щодо надання ним документального підтвердження інформації про відсутність підстав, передбачених пунктами 2 та 4 частини першої статті 17 Закону, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено наступне.
Відповідно до п.1 Додаткової угоди пункт 3.1.,3.4 Розділу ІІІ «Ціна договору» становить 2 013 468,22 грн та застосовуються до відносин, які уклались між сторонами з моменту їх підписання і діють до 31.12.2019 (пункт 4 Додаткової угоди).
Згідно з інформацією оприлюдненою на Єдиному веб-порталі використання публічних коштів за посиланням https://www.007.org.ua/search#edrpou=38417861&date_from=2019.07.09&trans_filter={%22partner%22:%2239002068%22,%22type%22:[%22outgoing%22]}&find=true, оплата зобов’язань по вказаному договору Замовником проведена на загальну суму Договору, а саме в сумі 2 013 468,22 грн.
На веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель Замовником не оприлюднено інформацію про продовження дії Договору.
Таким чином, оскільки пунктом 4 Додаткової угоди визначено, що відносини, які уклались між сторонами з моменту їх підписання діють до 31.12.2019, то дія Договору закінчена.
При цьому, в порушення вимог абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону Замовником протягом трьох днів не оприлюднено звіт про виконання Договору.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо дотримання законодавства в частині укладання договору про закупівлю та внесення змін договору встановлено, що відповідно до п.2 Додаткової угоди Замовником внесено зміни до Додатку 1 до Договору, змінено специфікацію Договору, а саме у частині зміни кількості товару вугілля кам’яного марки АМ 13-25 в бік збільшення до 69,85 тон.
Таким чином, на порушення частини четвертої статті 36 Закону, Замовником внесено зміни до істотних умов договору про закупівлю в частині збільшення кількості предмета закупівлі вугілля кам’яного марки АМ 13-25 на 4,85 тони.
Статтею 37 Закону визначено, що договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 цього Закону.
Також, на запит про підтвердження виконання зобов’язань по Договору Замовником завантажено на веб- порталі уповноваженого органу пояснення від 21.05.2020 разом з первинними підтвердними документами про виконання договору, а саме відсканованими оригіналами видаткових накладних.
Аналізом видаткових накладних встановлено, що ТОВ «ТАВРІЯ ТЕПЛОЕНЕРГО» протягом дії Договору поставило Замовнику, а Замовником оплачено вугілля марки ДГ (0-200), проте відповідно до технічних вимог предмету закупівлі та специфікації (Додатку 1) до Договору переможець торгів ТОВ «ТАВРІЯ ТЕПЛОЕНЕРГО» повинно було поставити Замовнику вугілля марки ДГ лише фракції 13-100.
Так, згідно видаткових накладних від 12.12.2019 №РН-13, від 12.12.2019 №РН-12, 26.12.2019 №РН-12 Замовником придбано вугілля марки ДГ (0-200) в кількості 120,55 тонн на загальну суму 541 751,50 грн.
Таким чином, на порушення частини сьомої статті 2 Закону Замовником придбано у ТОВ «ТАВРІЯ ТЕПЛОЕНЕРГО» товар без проведення процедури закупівлі, в саме, вугілля марки ДГ (0-200) в кількості 120,55 тонн на суму 541 751,50 грн.
Період усунення порушень:
28.05.2020 17:34 - 12.06.2020 00:00
Дата публікації висновку:
28.05.2020 17:34
Запити/Пояснення
Номер:
3b31f4fe80804263b83549d040a86e33
Назва:
Запит Замовнику на пояснення
Дата опублікування:
12.05.2020 15:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.05.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товарів за кодом ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо, що проводить Комунальна Установа «Верхньорогачицький районний центр по обслуговуванню закладів освіти» (далі – Замовник) за № UA-2019-06-08-000029-c та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, виникла потреба в отриманні інформації та пояснень:
1. Надати інформацію з причин оприлюднення протоколів (Протокол № 01.07.2019, Протокол № 03.07.2019, Протокол № 03.07.2019) засідання тендерного комітету Замовника без підтвердження поіменного голосування та підписання його всіма членами тендерного комітету на веб-порталі Уповноваженого органу.
2. Яким чином ви можете обґрунтувати, що Тендерна документація Замовника містить вимогу до переможця торгів щодо надання ним документального підтвердження інформації про відсутність підстав, передбачених пунктами 2, 4 частини першої статті 17 Закону, що містяться у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним?
3. Надати інформацію та скановані копії платіжних доручень щодо стану взаєморозрахунків Замовника з ТОВ «ТАВРІЯ ТЕПЛОЕНЕРГО» за договором від 13.08.2019 №138.
Пояснення та копії підтверджуючих документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
dad2b1ec1f3c4ad282ec53091c3619cb
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
21.05.2020 16:49
Опис:
Питання 1
За змістом протоколів №01.07.2019, 03.07.2019, 03.07.2019 на засіданні тендерного комітету Замовника, які оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу, були присутні всі його члени, що підтверджується їх підписами.
Відповідно до листа від 07.02.2017 № 3302-06/3810-03 “Щодо електронної системи закупівель”, розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?lang=uk-UA&id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb, оприлюднення протоколів у даному форматі можливо. (сканкопії протоколів додаються)
Питання 2
У тендерній документації на закупівлю товарів за предметом закупівлі: Вугілля та паливо на вугільній основі (ДК 021:2015 «09110000-3» - тверде паливо) у Розділі ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» у рядку 2 – «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» зокрема зазначено, що «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції»
Зазначеним виразом нівелюються будь-які вимоги до переможця торгів щодо надання ним документального підтвердження інформації про відсутність підстав, передбачених п.2, 4 ч.1 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII.
Питання 3
Сканкопії видаткових накладних додаються.