• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Вугілля та паливо на вугільній основі

Завершена

2 014 100.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 4 000.00 UAH
Номер: 63d7e996ea234fb4971840c66dd91fd5
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-05-08-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.05.2020 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 08.05.2020 14:28 - 30.05.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 08.05.2020 № 92 Херсон Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-06-08-000029-c. Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є: - інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Адреса: Ukraine, Херсонська, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Херсонська обл.), +38 (0 99) 923-05-86, mynewliferomashka@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення абзацу першого частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання законодавства в частині укладання договору про закупівлю та внесення змін договору частини четвертої статті 36 Закону . За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур встановлено порушення частини сьомої статті 2 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Згідно з інформацією, оприлюдненою на сайті https://www.007.org.ua, Замовником виконано договір.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі; правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, яка була чинна на дату початку проведення процедури (станом на 08.06.2019) (далі – Закон); розгляд тендерних пропозиції та їх оцінка; відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства в частині укладання договору про закупівлю та внесення змін договору; своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену Рішенням тендерного комітету від 07.06.2019 б/н; тендерну пропозицію переможця відкритих торгів ТОВ «ТАВРІЯ ТЕПЛОЕНЕРГО»; договір про закупівлю товарів за державні кошти від 13.08.2019 №138 (далі – Договір); додаткову угоду до Договору від 28.08.2019 №1 (далі – Додаткова угода); пояснення, отримані через електронну систему закупівель 21.05.2020. За результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, тендерна документація містить вимогу до переможця торгів щодо надання ним документального підтвердження інформації про відсутність підстав, передбачених пунктами 2 та 4 частини першої статті 17 Закону, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено наступне. Відповідно до п.1 Додаткової угоди пункт 3.1.,3.4 Розділу ІІІ «Ціна договору» становить 2 013 468,22 грн та застосовуються до відносин, які уклались між сторонами з моменту їх підписання і діють до 31.12.2019 (пункт 4 Додаткової угоди). Згідно з інформацією оприлюдненою на Єдиному веб-порталі використання публічних коштів за посиланням https://www.007.org.ua/search#edrpou=38417861&date_from=2019.07.09&trans_filter={%22partner%22:%2239002068%22,%22type%22:[%22outgoing%22]}&find=true, оплата зобов’язань по вказаному договору Замовником проведена на загальну суму Договору, а саме в сумі 2 013 468,22 грн. На веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель Замовником не оприлюднено інформацію про продовження дії Договору. Таким чином, оскільки пунктом 4 Додаткової угоди визначено, що відносини, які уклались між сторонами з моменту їх підписання діють до 31.12.2019, то дія Договору закінчена. При цьому, в порушення вимог абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону Замовником протягом трьох днів не оприлюднено звіт про виконання Договору. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо дотримання законодавства в частині укладання договору про закупівлю та внесення змін договору встановлено, що відповідно до п.2 Додаткової угоди Замовником внесено зміни до Додатку 1 до Договору, змінено специфікацію Договору, а саме у частині зміни кількості товару вугілля кам’яного марки АМ 13-25 в бік збільшення до 69,85 тон. Таким чином, на порушення частини четвертої статті 36 Закону, Замовником внесено зміни до істотних умов договору про закупівлю в частині збільшення кількості предмета закупівлі вугілля кам’яного марки АМ 13-25 на 4,85 тони. Статтею 37 Закону визначено, що договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 цього Закону. Також, на запит про підтвердження виконання зобов’язань по Договору Замовником завантажено на веб- порталі уповноваженого органу пояснення від 21.05.2020 разом з первинними підтвердними документами про виконання договору, а саме відсканованими оригіналами видаткових накладних. Аналізом видаткових накладних встановлено, що ТОВ «ТАВРІЯ ТЕПЛОЕНЕРГО» протягом дії Договору поставило Замовнику, а Замовником оплачено вугілля марки ДГ (0-200), проте відповідно до технічних вимог предмету закупівлі та специфікації (Додатку 1) до Договору переможець торгів ТОВ «ТАВРІЯ ТЕПЛОЕНЕРГО» повинно було поставити Замовнику вугілля марки ДГ лише фракції 13-100. Так, згідно видаткових накладних від 12.12.2019 №РН-13, від 12.12.2019 №РН-12, 26.12.2019 №РН-12 Замовником придбано вугілля марки ДГ (0-200) в кількості 120,55 тонн на загальну суму 541 751,50 грн. Таким чином, на порушення частини сьомої статті 2 Закону Замовником придбано у ТОВ «ТАВРІЯ ТЕПЛОЕНЕРГО» товар без проведення процедури закупівлі, в саме, вугілля марки ДГ (0-200) в кількості 120,55 тонн на суму 541 751,50 грн.
Період усунення порушень: 28.05.2020 17:34 - 12.06.2020 00:00
Дата публікації висновку: 28.05.2020 17:34

Запити/Пояснення