-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Молоко та вершки
Завершена
286 968.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.7% або 2 000.00 UAH
мін. крок: 0.7% або 2 000.00 UAH
Номер:
b029e1c27c47476995696122237c7401
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-06-12-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.06.2019 00:00
Період моніторингу:
12.06.2019 17:18 - 05.07.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.06.2019 №30
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку
до наказу Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Чернівецькій області
від 12.06.2019 року № 30
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2019-06-10-000003-a від 10.06.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини 3 статті 17 Закону.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог наказу Мінекономрозвитку №490 та вимог частини п’ятої статті 7-1 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку) – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 червня 2019 року
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів Сокирянської міської ради (далі – Замовник); тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника.
За результатами моніторингу закупівлі встановлено, що Замовник у тендерній документації не зазначив способу документального підтвердження відсутності підстав передбачених частиною другою статті 17 Закону для надання таких документів переможцем процедури закупівлі, а саме: про відсутність (наявність) в учасника заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), чим порушив вимоги частини третьої статті 17 Закону.
За результатами аналізу оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що Замовник оприлюднив оголошення про проведення відкритих торгів за формою, що не відповідає формі оголошення про проведення відкритих торгів, затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» із змінами, внесеними згідно з наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21.03.2019 № 463, які набрали чинності 03.05.2019 (далі – наказ Мінекономрозвитку № 490).
Зокрема, в оголошенні про проведення відкритих торгів відсутня інформація, передбачена пунктом «10-2. Джерело фінансування закупівлі», яка відображається в полі «5. Конкретна назва предмета закупівлі (Джерело фінансування закупівлі)», що порушує вимоги наказу Мінекономрозвитку №490.
На поставлене 13.06.2019 питання про відсутність інформації щодо пункту «10-2. Джерело фінансування закупівлі» у оголошенні, форма якого затверджена наказом Мінекономрозвитку №490 із змінами, Замовник у визначений законодавством термін (протягом 3-х робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень) відповіді не надав, чим порушив частину п’яту статті 7-1 Закону.
Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до вимог абзацу третього частини першої статті 31 Закону, у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, замовник відміняє торги, чи визнає їх такими, що не відбулися.
Період усунення порушень:
24.06.2019 15:40 - 10.07.2019 00:00
Дата публікації висновку:
24.06.2019 15:40
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
В ході моніторингу нашої закупівлі, органами ДАСУ було виявлено наступне порушення: Зокрема, в оголошенні про проведення відкритих торгів відсутня інформація, передбачена пунктом «10-2. Джерело фінансування закупівлі», яка відображається в полі «5. Конкретна назва предмета закупівлі (Джерело фінансування закупівлі)», що порушує вимоги наказу Мінекономрозвитку №490. На поставлене 13.06.2019 питання про відсутність інформації щодо пункту «10-2. Джерело фінансування закупівлі». Повідомляємо наступне: нами дотриманні всі вимоги наказу 490. Ви оголошені вказано: Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару за рахунок власних коштів Пiсляоплата 30 Календарні 100
Чітко вказано що Джерело фінансування закупівлі- за рахунок власних коштів.
Відповідно вважаємо що порушення немає.
Для перевірки нашої інформації рекомендуємо ще раз перевірити закупівлю: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-06-10-000003-a
Дата публікації звіту:
28.06.2019 09:41
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Частково усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
- corruptionBiddingDocuments: Ні
- documentsForm: Так
- corruptionCancelled: Ні
Опис:
.
Дата публікації:
26.07.2019 15:29
Запити/Пояснення
Номер:
7a66ed6e87fe4817abd18323e67047a2
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
13.06.2019 10:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.06.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі молока та вершків за кодом ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-10-000003-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Чому при проведенні даної закупівлі Вами оприлюднене в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів без урахування внесених змін до форми оголошення про проведення відкритих торгів, затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 року № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», який набрав чинності 03 травня 2019 року, а саме: відсутній пункт «10-2. Джерело фінансування закупівлі»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, із долученням (за наявності) їх документального підтвердження.