• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт дитячого навчального закладу «Журавка» смт. Олександрівка Олександрівського району Донецької області

Торги відмінено

9 163 404.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 45 817.02 UAH
Номер: d4ccbb2b854c4e4293dbc51a52601244
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-07-17-000043
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.07.2019 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127366
Період моніторингу: 17.07.2019 16:41 - 08.08.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З Від 17.07.2019 № 49 Маріуполь Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами) НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник управління І.БЄЛІК Додаток до наказу управління від 17.07.2019 № 49 № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4. Олександрівська селищна рада UA-2019-06-09-000059-b 09.06.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;
Адреса: Ukraine, Донецька, Маріуполь
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Донецька обл.), +38 (0 62) 953-07-42, trubachova.monitoring@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питання дотримання Замовником у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини третьої статті 17 та пункту другого частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог частини 4 статті 28 Закону. За результатами аналізу питання щодо дотримання Замовником законодавства при складанні форм документів у сфері публічних закупівель встановлено порушення вимог Наказу № 490. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку), визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Відсутні у зв’язку із відміною Замовником процедури закупівлі.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання Замовником законодавства при складанні форм документів у сфері публічних закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (додаток) Олександрівської селищної ради (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену головою тендерного комітету, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Вінас-Строй» та товариства з обмеженою відповідальністю «СП Династія», протокол засідання тендерного комітету від 08.07.2019, повідомлення про намір укласти договір. За результатами моніторингу установлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, а саме: - містить вимогу щодо надання учасниками торгів інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 1 та 7 частини першої статті 17 Закону; - пункт 3.1 розділу 3 тендерної документації Замовника містить вимогу щодо надання переможцем торгів документального підтвердження про відсутність підстав, передбачених пунктом 2 частини першої статті 17 Закону, інформація щодо якої міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерних пропозицій установлено, що строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, перевищує п’ять робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції, який аргументовано Замовником не продовжено, чим порушено вимоги частину 4 статті 28 Закону. За результатами аналізу питання щодо дотримання Замовником законодавства при складанні форм документів у сфері публічних закупівель установлено, що на порушення наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490) оголошення про проведення відкритих торгів та повідомлення про намір укласти договір не містять інформацію про джерело фінансування закупівлі,
Період усунення порушень: 05.08.2019 17:27 - 20.08.2019 00:00
Дата публікації висновку: 05.08.2019 17:27