-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Риба,рибне філе та інше м ясо риби морожене (тушки хеку)
Завершена
190 800.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 3% або 5 724.00 UAH
мін. крок: 3% або 5 724.00 UAH
Номер:
a6b74253cdff40a993a203d7ae102396
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-08-12-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.08.2019 00:00
Період моніторингу:
12.08.2019 14:33 - 05.09.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.08.2019 № 38
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 09.08.2019 № 38
Перелік процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-06-08-000029-a 08.06.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення норм статті 4 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 13 частини 2 статті 22 Закону.
За результатами моніторингу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимог статті 5 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та абзацу першого пункту 2 Наказу № 490.
За результатами моніторингу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «Коваленко Андрій Павлович» встановлено порушення вимог пунктів 1, 4 частини першої статті 30 Закону та абзацу сьомого частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план комунального закладу «Попаснянський обласний психоневрологічний інтернат» (далі - Замовник) на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету від 08.06.2019 № 1, реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ФОП «Батіщев Сергій Олександрович» та ФОП «Коваленко Андрій Павлович», протокол засідання тендерного комітету від 26.06.2019 № 2 та від 03.07.2019 № 3, повідомлення про намір укласти договір, договір від 19.07.2019 року № 130 (далі – Договір).
За результатами моніторингу стадії планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення встановлено, що Замовник оприлюднив додаток до річного плану закупівель щодо проведення процедури відкритих торгів у 2019 році на закупівлю риби, рибного філе та іншого м’яса риби мороженого (тушки хеку) очікуваною вартістю 190 800,00 грн. (UA-P-2019-07-18-002127-b ) після оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, чим недотримався норм, визначених статтею 4 Закону.
Крім того, встановлено, що в пункті 1 Розділу 4 Подання та розкриття тендерної пропозиції до тендерної документації Замовником не вказано кінцевий строк подання тендерних пропозицій, чим не дотримано вимоги пункту 13 частини 2 статті 22 Закону.
Замовником на порушення вимог статті 5 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та абзацу першого пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», (далі – Наказ № 490), в оголошенні про проведення відкритих торгів та у звіті про результати проведення процедури закупівлі не заповнено обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель.
Моніторингом встановлено, що тендерна пропозиція ФОП «Коваленко Андрій Павлович» не відповідає вимогам пунктів 4.1 та 4.3 Розділу 3 тендерної документації, а саме:
- учасником надано копію договору від 24.05.19 № 62-13.6 на виконання робіт (послуг) по дезінфекції транспортних засобів, копію договору оренди нежитлового приміщення від 01.03.19, копію договору від 19.03.19 № 52-13.6 на виконання робіт (послуг) по дератизації приміщення, копію експлуатаційного дозволу від 25.03.19 № a-UA-12-32-48-0-CS; XVI-SP, PS, копію договору від 01.04.19 № б/н про надання транспортних послуг (транспортного експедирування), копію особистої медичної книжки водія Гондарєва О.В. та копію особистої медичної книжки Коваленко А.П., копію договору від 01.04.19 № 4 укладеного між ФОП «Анікушина А.Ю.» та ФОП «Коваленко А.П.» (наданий на підтвердження виконання аналогічного договору), копію виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, копію витягу з реєстру платників єдиного податку від 05.03.19 № 176/12-32-52-10, копію паспорта та ідентифікаційного номеру Коваленко А.П., копію декларації виробника (посвідчення про якість), яку надано на підтвердження якості та безпечності продукції за дану закупівлю, копію договору купівлі-продажу від 11.03.19 № 9 укладеного між ФОП Уманцевою С.М. та ФОП Коваленко А.П. (наданий на підтвердження постачання товару за даною закупівлею) не в кольоровому вигляді, чим порушено вимоги пункту 4.1 Розділу 3 тендерної документації;
- учасником надано не в кольоровому вигляді копії техпаспортів на спеціалізований автотранспорт, серед яких техпаспорт автомобіля Mercedes-Benz 216 має нечітке зображення не придатне для читання, а також копію експертного висновку від 15.08.17 № 0019661/17 та копію сертифікату безпеки для здоров’я з аналогічними порушеннями, чим не дотримано вимоги пунктів 4.1 та 4.3 Розділу 3 тендерної документації.
Крім того, встановлено, що відповідно до пункту 1.4 Додатку 2 до тендерної документації ФОП «Коваленко Андрій Павлович» на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям надано копію Договіру від 24.05.19 року № 62-13.6, у відповідності до умов якого буде проводитися профілактична дезінфекція автомобільного транспорту ГАЗ 32213 ПЕСПГ, в той час як учасником надано інформаційну довідку про наявність спеціалізованого автотранспорту для перевезення продуктів харчування від 21.06.19 р. № 4/1, в якій він зазначає про наявність ще двох спеціалізованих автомобілів – Volcswagen LT-28 та Mercedes-Benz 216, проте договорів на виконання робіт (послуг) по дезінфекції цих транспортних засобів учасником не надано, що порушує вимоги пункту 1.4 Додатку 2 до тендерної документації та не відповідає кваліфікаційним критеріям установленим Замовником відповідно до ст. 16 Закону.
Відповідно Додатку 4 до тендерної документації учасник, з метою підтвердження відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації, в частині технічних, якісних та кількісних вимог до предмета закупівлі, у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист із зазначенням відомостей (найменування, місцезнаходження, ідентифікаційний код юридичної особи, засоби зв’язку лабораторії та дата та номер договору) про наявність укладеного договору з відповідною акредитованою лабораторією, згідно вимог ст. 22 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів", для проведення якісних та фізико - хімічних випробувань товару за власний рахунок на вимогу замовника. Проте, у наданому учасником ФОП «Коваленко Андрій Павлович» гарантійному листі від 21.06.19 року № 6/10 відсутня інформація щодо відомостей про лабораторію (немає ні найменування, ні дати та номеру договору, ані засобів зв’язку лабораторії), що порушує вимоги пункту 6.5 Додатку 4 та пункту 6 Розділу 3 до тендерної документації.
Крім того, вимогою Додатку 4 до тендерної документації є надання від учасника у складі тендерної пропозиції протоколу дослідження виконаного на замовлення учасника на органолептичні показники якості пропонованого товару, не більше шестимісячної давнини відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій та чинного сертифікату на систему управління відповідно до ISO 22000:2005 або ДСТУ ISO 22000:2007 або ДСТУ 4161-2003 безпечністю харчових продуктів або іншого документу про систему забезпечення безпечності та якості, виданого учаснику/виробнику товару. Проте, учасником ФОП «Коваленко Андрій Павлович» надано гарантійні листи (лист від 21.06.19 року № 6/8 та лист від 21.06.19 року № 6/9), в яких він гарантує надання відповідних документів, що є порушенням вимог пунктів 6.3 та 6.4 Додатку 4 та пункту 6 Розділу 3 до тендерної документації.
Також, моніторингом встановлено, що учасником ФОП «Коваленко Андрій Павлович» неналежним чином оприлюднені документи визначені Додатком № 2 тендерної документації, зокрема договір оренди транспортних засобів, який завантажений в електронній системі 23.06.2019 20:59 не має дати і номеру договору. Слід зазначити, що 03.07.2019 12:07 в електронній системі закупівель оприлюднено ідентичний договір, але вже з датою і номером - Договір № 12 від 12.02.2019 року (далі-Договір), тобто вже після кінцевого строку подання тендерних пропозицій (до 23.06.2019) та після аукціону (24.06.2019).
На запит Управління від 13.08.2019 Замовником надано відповідь, яка розміщена в електронній системі закупівель 15.08.2019 року, в якій відсутня інформація стосовно питання оприлюднення неналежним чином договору оренди транспортних засобів, що унеможливлює дослідження цього питання.
Відповідно до пунктів 1, 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Згідно з вимогами абзацу сьомого частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги в разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно із Законом. Отже, Замовник, в особі тендерного комітету, на порушення пунктів 1,4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію ФОП «Коваленко Андрій Павлович», яка не відповідала вимогам тендерної документації та всупереч вимог абзацу сьомого частини першої статті 31 Закону не відмінив торги.
Період усунення порушень:
03.09.2019 16:38 - 18.09.2019 00:00
Дата публікації висновку:
03.09.2019 16:38
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З метою усунення порушень законодавства у сфері закупівель, на засіданні тендерного комітету (протокол №5 від 06.09.2019р.) прийнято рішення щодо розторгнення Договору №130 від 19.07.2019р. між КЗ "Попаснянський обласний психоневрологічний інтернат" та ФОП "Коваленко Андрій Павлович".
Розторгнення Договору №130 від 19.07.2019р відбулося за згодою сторін.
Дата публікації звіту:
06.09.2019 11:27
Запити/Пояснення
Номер:
d6e6e87e8eab42a5949833200215fafa
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
13.08.2019 13:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.08.2019 00:00
Опис:
13.08.2019
Комунальний заклад «Попаснянський обласний психоневрологічний інтернат»
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі риби, рибного філе та іншого м’яса риби мороженого (тушки хеку) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-08-000029-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань:
1. Відповідно до якого рішення Замовника було затверджено річний план на закупівлю риби, рибного філе та іншого м’яса риби мороженого (тушки хеку) очікуваною вартістю 190 800,00 грн за процедурою відкритих торгів у 2019 році (дата, номер рішення)? Яким чином ви можете обґрунтувати відсутність в електронній системі закупівель річного плану на 2019 рік на закупівлю за номером ID: UA-2019-06-08-000029-a?
2. Яким чином ви можете обґрунтувати рішення щодо визначення ФОП «Коваленко Андрій Павлович» переможцем торгів, зважаючи що у складі його тендерної пропозиції були оприлюднені копії документів не в кольоровому вигляді, при цьому деякі з них подані у вигляді не придатному для читання та роздрукування, що порушує вимоги пунктів 4; 4.1та 4; 4.3 Розділу 3 тендерної документації. Крім того, неналежним чином оприлюднені документи визначені Додатком № 2 тендерної документації, зокрема договір оренди нежитлового приміщення та договір оренди транспортних засобів (надано на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази), а саме: перелічені договори надано не в кольоровому вигляді, при цьому договір оренди авто, який завантажений в електронній системі 23.06.2019 20:59 не має дати і номеру договору,а вже після аукціону оприлюднено той самий договір, але вже з датою і номером (завантажений 03.07.2019 12:07). Слід зазначити, що тендерним комітетом (протокол засідання № 2 від 26.06.2019) було прийнято рішення щодо відхилення учасника ФОП «Батіщев Сергій Олександрович» з найбільш вигідною ціною за результатами аукціону, так як «Учасником надані копії свідоцтв про реєстрацію ТЗ та особиста медична книжка Бєлікова М.І. не в кольоровому вигляді, чим порушені вимоги тендерної документації Пункт 4; 4.1»
Наголошуємо, що пояснення потрібно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Державний аудитор відділу контролю
у сфері закупівель Анастасія СІДОРЧУК
Номер:
e1fc614efff9495195b2f721f58a2ed5
Назва:
Пояснення щодо моніторингу закупівлі
Дата опублікування:
15.08.2019 09:19
Опис:
На Ваш запит щодо надання пояснень стосовно моніторингу закупівлі риби, рибного філе та іншого м’яса риби мороженого (тушки хеку), за номером ID: UA-2019-06-08-000029-a, повідомляємо наступне:
1. Річний план закупівель на 2019 рік було затверджено на засіданні тендерного комітету, про що свідчіть протокол №1 від 10.01.2019 року (протокол додається). Відповідно до протоколу №2 від 04.06.2019 року (протокол додається), внесені зміни до річного плану закупівель стосовно предмета закупівлі: риби, рибного філе та іншого м’яса риби мороженого (тушки хеку). Проте вищезазначені зміни до річного плану оприлюднені на електронному майданчику 18.07.2019 року за номером: UA-P-2019-07-18-002127-b. Таким чином закупівля за номером: UA-2019-06-08-000029-a, відбулася згідно змін до річного плану за номером: UA-P-2019-07-18-002127-b. Несвоєчасне оприлюднення змін до річного плану, сталося з причини технічної помилки.
2. Рішення щодо віднесення помилок стосовно, документів наданих не в кольоровому вигляді, в складі тендерної пропозиції ФОП «Коваленко Андрій Павлович», до формальних помилок, ухвалено колегіально на засіданні тендерного комітету, посилаючись на приналежність до помилок пов’язаних з оформленням пропозиції не змінюючи її змісту, а також на розділ 3, п.7 тендерної документації «відповідальність за достовірність документів тендерної пропозиції наданих у електронному вигляді несе Учасник», про що свідчить протокол №3 від 03.07.2019 року.
Також повідомляємо що в складі тендерної пропозиції ФОП «Коваленко Андрій Павлович» надано договір надання транспортних послуг між Коваленко А.П. та Гондарєвим О.В. що свідчіть про наявність матеріально-технічної бази для виконання укладеного договору.
Тендерний комітет не заперечує наявність аналогічної помилки в складі тендерних пропозицій обох учасників (щодо надання копій документів не в кольоровому вигляді), проте наголошуємо що причиною відхилення тендерної пропозиції ФОП «Батіщев Сергій Олександрович» стало надання (на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази), в складі тендерної пропозиції, договору №1 від 14.12.2018 р. щодо перевезення вантажів територією України, укладеного між ФОП Батіщев С.О. та ФОП Бєліковим М.І., який не може бути дійсним, так як за даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, ФОП Бєліков М.І. припинив свою діяльність 28.03.2019р., що ставить під сумнів можливість виконання договору в разі його перемоги.
Голова тендерного комітету Дмитро ФЕДЧЕНКО
Номер:
0438f8939c0842d690d343ee0effe0ce
Назва:
Питання щодо забов'язань усунення порушень законодавства за результатами моніторінгу.
Дата опублікування:
04.09.2019 15:59
Опис:
Які заходи щодо усунення виявленних порушень, а саме:
порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
можна здійснити, враховуючи що процедура закупівлі була завершена 24 червня 2019 року а договір на закупівлю № 130, за результатами процедури укладено 19 липня 2019 року та договірні забов`язання за вказаним договором, на теперешній час частково виконанні?
Чи може розірвання вищезазначеного договору розцінюватись як виконання забов'язань щодо усунення виявлених порушень?
Голова тендерного комітету Дмитро ФЕДЧЕНКО.