• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Енергозберігаючі заходи в Багатирській ЗОШ І-ІІІ ст. по вул.Шкільна,18 в с.Багатир Великоновосілківського району Донецької області. Капітальний ремонт будівлі.

Завершена

5 016 693.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 15 050.08 UAH
Номер: 7e7e8f34f148495b9ea8621c7af74ddb
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-08-13-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.08.2019 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 13.08.2019 16:33 - 06.09.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 12.08.2019 № 236 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 12.08.2019 № 236 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 3 UA-2019-06-06-002050-b 06.06.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, hutoranska.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення вимог пункту 2 наказу № 490. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ ВКФ Техноцентр установлено порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 серпня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель управління освіти, молоді та спорту Великоновосілківської районної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету Замовника від 03.06.2019 № 17, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю ВКФ Техноцентр (далі – ТОВ ВКФ Техноцентр), протоколи засідання тендерного комітету від 08.07.2019 № 22 та від 24.07.2019 № 25, повідомлення про намір укласти договір, договір від 05.08.2019 № 184. За результатами моніторингу установлено, що Замовник на порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (далі – наказ № 490) в оголошенні про проведення відкритих торгів та в повідомленні про намір укласти договір не вніс інформації про джерело фінансування закупівлі. Відповідно до вимог підпункту 3 пункту 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасник повинен надати довідку у довільній формі про досвід виконання аналогічного договору (не менш 50% від очікуваної вартості закупівлі) за минулий період в якій повинна бути зазначена інформація щодо виконаних робіт, основних замовників, стан належного виконання договору стосовно якості та строків. Для підтвердження інформації учасник повинен надати сканований договір щодо виконання аналогічної роботи та скановані документи, що підтверджують його виконання (оригінал відгуку та інформації про належне виконання договору стосовно якості та строків). ТОВ ВКФ Техноцентр у своїй тендерній пропозиції надав аналогічні договори від 25.09.2017 № 130 та від 09.08.2019 № 93 без додатків (договірна ціна, календарний план виконання робіт, план фінансування робіт), які є невід'ємною частиною цих договорів, що не відповідає вимогам підпункту 3 пункту 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та кваліфікаційному критерію «наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору» установленому статтею 16 Закону. Однак на порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ ВКФ Техноцентр, як таку що не відповідає кваліфікаційному критерію «наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору» та вимогам тендерної документації.
Період усунення порушень: 23.08.2019 15:32 - 11.09.2019 00:00
Дата публікації висновку: 23.08.2019 15:32

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: оприлюднення інформації щодо закупівлі
Дата публікації звіту: 27.08.2019 16:55