• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Нафта і дистиляти (бензин А-92, А-95, паливо дизельне)

В талонах по 10 л

Завершена

647 850.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 478.50 UAH
Номер: a561a3a881e14d43ba14733a1a856a20
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-11-18-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.11.2019 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 18.11.2019 14:41 - 10.12.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 15.11.2019 № 191 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 15.11.2019 № 191 Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 5 UA-2019-06-06-003642-b 06.06.2019 Комунальне підприємство «Муніципальна варта» Дніпровської міської ради (код за ЄДРПОУ 37538877) інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, 6361lv@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог абзацу 8 частини 1 статті 10 Закону про закупівлі. За результатами питання розгляду тендерної пропозиції вимогам тендерної документації установлено порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону про закупівлі. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на те, що у ході проведення моніторингу договір розірвано, вимоги щодо усунення порушень – відсутні.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 листопада 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Муніципальна варта» Дніпровської міської ради, (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету КП «Муніципальна варта» від 06.06.2019 №11, протокол розгляду тендерної пропозиції від 25.06.2019 №15/19, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 15.07.2019 №15/07, додаткові угоди №1 та №2 від 15.07.2019 пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель. Відповідно до додатку 3 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання учасниками довідки на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про наявність обладнання та матеріально - технічної бази у м. Дніпро з розташуванням АЗС Учасника не далі 5 км від місця дислокації Замовника (пр Дмитра Яворницького 75) та кількістю АЗС у м.Дніпро не менше 10 (десяти). За результатами моніторингу встановлено, що у складі пропозиції визначеного переможця ТОВ «Дніпро Оіл Трейд» надана довідка про перелік АЗС, яка не містить інформацію щодо розташування на якій відстані знаходяться АЗС до місця дислокації Замовника. Окрім того, на порушення вимог додатку 2 тендерної документації у складі ТОВ «Дніпро Оіл Трейд» відсутня довідка, що містить інформацію, товар якого виробника пропонується та технічні характеристики товару. Таким чином, на порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону про закупівлі Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Дніпро Оіл Трейд» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації. За результатами моніторингу установлено, що договір про закупівлю від 15.07.2019 №15/07 оприлюднений 18.07.2019, що перевищує двохденний термін з дня його укладання та є порушенням частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі». За результатами моніторингу встановлено, що додаткові угоди №1 та №2 від 15.07.2019 оприлюднені 24.07.2019 та 29.07.2019 відповідно, що перевищує 3-х денний термін з дня внесення змін та є порушенням частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі». Під час моніторингу порушення усунуто шляхом розірвання договору від 15.07.2019 №15/07, що підтверджується звітом про виконання договору від 19.11.2019.
Період усунення порушень: 27.11.2019 15:25 - 12.12.2019 00:00
Дата публікації висновку: 27.11.2019 15:25

Запити/Пояснення