• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Виготовлення ПКД "Будівництво закладу загальної середньої освіти на 1700 місць на м-ні №3 у місті Обухові Київської області"

Завершена

2 700 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 500.00 UAH
Номер: c31a8c26095b4bbb8a752365f200e202
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-08-02-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31.07.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 02.08.2019 11:49 - 24.08.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 31.07.2019 № 146 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 31.07.2019 № 146 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2019-06-06-003144-b 06.06.2019 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 96) 684-68-50, 11122nn@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення частини 3 статті 17, частини 2 статті 22, абзацу п’ятого частини першої статті 3 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю, порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14.08.2019. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляд тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 06.06.2019 № 108 (далі – ТД), тендерні пропозиції ТОВ «НВП «МЕПАЛ-ПРОЕКТ», ТОВ «Укржитлопроект» та державного підприємства «Науково-дослідний і проектний інститут містобудування», протоколи засідання тендерного комітету від 19.06.2019 № 112, від 03.07.2019 № 127, від 05.07.2019 № 130 та від 10.07.2019 № 134, повідомлення про намір укласти договір, договір від 23.07.2019 № 2019-78-253/19. Аналізом даних встановлено, що на порушення вимог частини 3 статті 17 та п. 2 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація не містить вимоги щодо надання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, і 8 частини першої цієї статті. Також, проект договору не містить інформації про порядок змін його умов, чим порушено вимоги пункту 7 частини 2 статті 22 Закону. За результатами проведеного моніторингу встановлено, що Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «НВП «МЕПАЛ-ПРОЕКТ». Так, учасником ТОВ «НВП «МЕПАЛ-ПРОЕКТ» було надано аналогічні договори від 29.07.2017 № 53-1, від 14.02.2018 № 14/02, від 14.03.2018 № 9, від 30.03.2018 № 08/18, від 27.06.2018 № 63 та від 09.08.2018 № 80, які відповідають вимогам пункту 3 Додатку 2 ТД. Крім того, Замовником у ТД не встановлено поняття «аналогічного договору». Таким чином, Замовником всупереч вимогам пункту другого частини першої статті 30 Закону відхилено тендерну пропозицію ТОВ «НВП «МЕПАЛ-ПРОЕКТ», яка відповідала вимогам тендерної документації та пропозиція якої, нижча від пропозиції ДП «Науково-дослідний і проектний інститут містобудування» на 391 000,00 грн, чим порушено норми абзацу п’ятого частини першої статті 3 Закону.
Період усунення порушень: 15.08.2019 16:55 - 03.09.2019 00:00
Дата публікації висновку: 15.08.2019 16:55

Запити/Пояснення