-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Візуальне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Комп'ютерний томограф класу СТ Neu Viz 64 або Аналог)
Завершена
19 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 195 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 195 000.00 UAH
Номер:
37863611e65344ea91bba36981ad44bd
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-08-01-000063
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.08.2019 00:00
Період моніторингу:
01.08.2019 17:33 - 23.08.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
01.08.2019 № 133
Миколаїв
Про початок моніторингу закупівлі
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-06-05-000759-с, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 05 червня 2019 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 2 Наказу № 490 та абзацу другого частини другої статті 23 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 серпня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2019 рік Комунального закладу «Южноукраїнська міська лікарня» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена тендерним комітетом (протокол від 31.05.2019 № 95); зміни до тендерної документації від 24.06.2019; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції учасників ТОВ «Медгарант» (код ЄДРПОУ 32157279) та ТОВ «ІЛАТАНМЕД» (код ЄДРПОУ 34494612); протоколи тендерного комітету від 09.07.2019 № 112, № 113 та від 18.07.2019 № 119; повідомлення про намір укласти договір; договір від 30.07.2019 № 408 зі змінами до нього; пояснення Замовника від 05.08.2019, від 12.08.2019 та від 19.08.2019, отримані через електронну систему закупівель; інформація, оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за процедурою UA-2018-05-03-001938-a; лист державного підприємства «ПРОЗОРРО» від 15.08.2019 № 206/2376/10.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579 (далі – Наказ № 490), в оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2019-07-16-000417-а Замовник не зазначив інформацію, яка передбачена пунктами 9-1 та 10-2 «Форми оголошення про проведення відкритих торгів», а саме: щодо умов оплати договору (порядку здійснення розрахунків) та джерел фінансування закупівлі.
Також на порушення вимог абзацу другого частини другої статті 23 Закону у зв’язку із зміни від 24.06.2019 Замовник не розмістив в електронній системі закупівель нову редакцію тендерної документації та не оприлюднив перелік змін, що вносяться.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Медгарант» встановлено наступне.
Згідно умовам пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, учасники на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів» надають довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічних договорів разом із аналогічними договорами не менше двох.
Пропозиція учасника ТОВ «Медгарант» містить договір від 03.07.2018 №296, укладений між ТОВ «Медгарант» та Одеським національним медичним університетом. Аналізом інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель за процедурою UA-2018-05-03-001938-a, встановлено, що до зазначеного договору вносились зміни, а саме: додатковими угодами від 25.07.2018, 06.12.2018 та 14.12.2018. При цьому, в складі тендерної пропозиції учасника вищезазначені додаткові угоди відсутні.
Отже, враховуючи умови статей 653, 654 Цивільного кодексу України, пропозиція ТОВ «Медгарант» не відповідає вищевказаній умові тендерної документації.
Проте, Замовник на порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Медгарант» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, та допустив його до оцінки.
Разом з тим, Замовник визначив переможцем торгів ТОВ «ІЛАТАНМЕД» та уклав з ним договір від 30.07.2019 № 408.
Період усунення порушень:
22.08.2019 11:51 - 10.09.2019 00:00
Дата публікації висновку:
22.08.2019 11:51
Оскарження висновку в суді
Опис:
Адміністративний позов про зобов'язання вчинити дії та скасування висновку про результати моніторингу від 10.09.2019 року в інтересах КЗ "Южноукраїнська міська лікарня"
Дата публікації:
10.09.2019 15:55
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Заперечення до Висновку про результати моніторингу закупівлі від 22 серпня 2019 року
Дата публікації звіту:
29.08.2019 15:46
Запити/Пояснення
Номер:
5f1f2cf77e33472a9b03f7bca4ac976b
Назва:
Запит замовнику щодо надання пояснень
Дата опублікування:
02.08.2019 11:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.08.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Комп'ютерний томограф класу СТ Neu Viz 64 або Аналог)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
1. Пункті 11 оголошення про проведення відкритих торгів Комунальним закладом «Южноукраїнська міська лікарня» (далі – Замовник) UA-2019-06-05-000759-с, визначає розмір мінімального кроку пониження ціни в сумі 195 000,00 грн. Проте в пункті 1 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника цей показник зазначений в розмірі 0,5%, що складає 97 800,00 грн. Пропоную пояснити, з чим по’вязані вказані розбіжності?
2. На якій підставі та у зв’язку з чим під час розкриття тендерних пропозицій Учасників розкриті їх цінові пропозиції, а саме «Цінова пропозиція.pdf» Товариства з обмеженою відповідальністю "Медгарант" та «Цінова пропозиції.pdf» Товариство з обмеженою відповідальністю "ІЛАТАНМЕД"? Чому Замовник не дав оцінку вказаному факту під час розгляду тендерних пропозицій Учасників?
3. Яким чином вказані дії Замовника сприяли дотриманню принципу добросовісної конкуренції серед учасників, якщо обидва учасники завчасно розкрили свої цінові пропозиції?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
62056a1b88404bd9958987d246d5f252
Назва:
Запит замовнику щодо надання пояснень
Дата опублікування:
08.08.2019 17:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.08.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Комп'ютерний томограф класу СТ Neu Viz 64 або Аналог)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
1. Пропонуємо назвати причини невідображення в електронній системі закупівель переліку змін та нової редакції тендерної документації у зв’язку з внесенням змін до неї 24.06.2019 року?
2. У відповіді на вимогу номер UA-2019-06-05-000759-c.b1 від учасника ТОВ "Астріум", Замовник погодився внести зміни в медико-технічні вимоги до предмету закупівлі та долучив файл «Додаток 1 МТВ (зі змінами).docx». Пропонуємо пояснити, чи є вищевказаний файл змінами до тендерної документації? Якщо так, то з яких підстав Замовник не розмістив в електронній системі закупівель перелік змін та нову редакцію тендерної документації на вимогу абзацу другого частини другої статті 23 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
d53c0d4f520d4fcd9cb72230303e9d91
Назва:
Запит замовнику щодо надання пояснень
Дата опублікування:
15.08.2019 17:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.08.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Комп'ютерний томограф класу СТ Neu Viz 64 або Аналог)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
Відповідно до вимог пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, учасники для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів надають довідку у довільній формі з інформацією про виконання аналогічних договорів разом із аналогічними договорами не менше двох.
У складі тендерної пропозиції учасник ТОВ «Медгарант» (далі – Учасник) у файлі «Кваліфікац. критерії.pdf» розмістив довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів щодо предмета закупівлі. Крім того, Учасник надав копію договору від 03.07.2018 № 296, укладеного між ТОВ «Медгарант» та Одеським національним медичним університетом, без додаткових угод. Разом з тим, відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель за процедурою ID UA-2018-05-03-001938-a, в зазначений договір вносились зміни, а саме: додатковими угодами від 25.07.2018, від 06.12.2018 та від 14.12.2018.
У зв’язку з вищенаведеним та враховуючи умови статей 653, 654 Цивільного кодексу України, пропоную пояснити, на якій підставі Замовником зроблено висновок щодо відповідності тендерної пропозиції Учасника умовам тендерної документації в частині надання Учасником аналогічного договору? Також прошу пояснити, чи реалізував Замовник право, визначене частиною сьомою статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою перевірки повноти та достовірності надання Учасником інформації щодо досвіду виконання аналогічного договору?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.