-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Деревина
Завершена
456 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 4 560.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 560.00 UAH
Номер:
741614625d384f8582c6cc553670c6b2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-07-24-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.07.2020 00:00
Період моніторингу:
24.07.2020 13:55 - 15.08.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.07.2020 №40
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 24.07.2020 №40
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
12.UA-2019-06-06-000566-c 06.06.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, установлено порушення вимог пункту 2 Наказу №490.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог частини третьої статті 17 Закону та пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог абзацу 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерної пропозиції переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема щодо недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 серпня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», у редакції чинній на час проведення закупівлі (далі - Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік комунальної установи «Обласний центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю внаслідок інтелектуальних порушень» (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерну пропозицію переможця торгів ФОП Крупко Василь Григорович, протокол засідання тендерного комітету від 27 червня 2019 року №37, повідомлення про намір укласти договір від 27 червня 2019 року, договір від 09 липня 2019 року №131 та пояснення від 27 липня 2020 року, отримане від замовника через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу закупівлі встановлено, що замовником не накладено електронний цифровий підпис на форму річного плану UA-P-2019-02-13-001145-c, чим порушено вимоги пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» від 22 березня 2016 року №490, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579, із змінами (далі - Наказ №490).
Крім того, установлено, що замовником на порушення вимог пункту 2 Наказу №490 не внесена інформація у форму оголошення про проведення відкритих торгів та у повідомлення про намір укласти договір про умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) та джерело фінансування закупівлі.
Також, встановлено, що замовником у пп.5.8 п.5 Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації установлено вимогу про надання переможцем торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю копії скороченої чи повної інформаційної довідки з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, з відповідним QR-кодом (виконана на паперовому носієві (роздрукована) і належним чином засвідчена учасником), чим порушено вимоги частини третьої статті 17 Закону та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, щодо заборони вимагати замовником документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Поряд з цим, згідно абзацу 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на вебпорталі Уповноваженого органу звіт про виконання договору протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання.
Проведеним моніторингом встановлено, що замовником за результатами розгляду тендерної пропозиції переможцем торгів визначено ФОП Крупко Василь Григорович, з яким 09 липня 2019 року укладено договір №131 (далі – Договір №131) на суму 381792,20 грн. Відповідно до умов Договору №131 строк його дії визначено до 31 грудня 2019 року, але у будь якому випадку до повного виконання сторонами своїх зобов’язань (пункт 5.1 розділ 5. Договору №131).
Відповідно до оприлюдненої в електронній системі закупівель інформації щодо досліджуваної процедури закупівлі зміни до Договору №131 не вносилися, строк дії Договору №131 не продовжувався (відповідні додаткові угоди або повідомлення про внесення змін до договору щодо продовження строку дії договору не оприлюднено).
За даними пошуково-аналітичної системи (htts://www.007.org.ua) фінансові зобов’язання за даним договором виконано в повному обсязі, підставою для оплати зазначено відповідні накладні, а саме, замовником 30 вересня 2019 року на підставі накладної від 24 вересня 2019 року №30, здійснено останню оплату на користь ФОП Крупко Василь Григорович у відповідності до умов Договору №131.
Однак, на порушення вимог абзацу 10 частини першої статті 10 Закону, після повного виконання договору (поставки товару, його оплати в повному обсязі та завершення строку дії договору), звіт про виконання договору в електронній системі закупівель замовник оприлюднив 27 липня 2020 року (під час проведення моніторингу) з порушенням строків, визначених абзацом 10 частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень:
05.08.2020 15:50 - 20.08.2020 00:00
Дата публікації висновку:
05.08.2020 15:50
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
КУ "Обласний центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю внаслідок інтелектуальних порушень" ознайомився із висновком "Щодо результатів фінансового моніторингу закупівлі", в якій були допущені порушення ЗУ "Про публічні закупівлі". Тож надаємо інформацію згідно запитуваної у висновку:
- 27 липня 2020року було оприлюднено звіт про виконання договору №131 від 09 липня 2019року;
- накласти електронний цифровий підпис на форму річного плану UA -P-2019-02-13-001145-c, внести інформацію у форму оголошення про проведення відкритих торгів та у повідомлення про намір укласти договір про умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) та джерело фінансування закупівля уже технічно неможливо здійснити.
Тож тендерний комітет та уповноважена особа КУ "Обласний центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю внаслідок інтелектуальних порушень" повторно провела вивчення законодавства про "Публічні закупівлі (із змінами) та гарантує, що подібне не повториться у майбутньому.
Дата публікації звіту:
06.08.2020 15:29
Запити/Пояснення
Номер:
207de50edf2c4adca68d98f43e60f5ed
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
24.07.2020 15:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.07.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі деревини (ДК 021:2015: 03410000-7 – Деревина) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-06-06-000566-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Чому не оприлюднено звіт про виконання договору від 09 липня 2019 року №131, укладений між комунальною установою «Обласний центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю внаслідок інтелектуальних порушень» та ФОП «Крупко Василь Григорович»?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
192deef8e30d4420a9e279a4b01076ea
Назва:
Надання інформація на запит
Дата опублікування:
27.07.2020 14:44
Опис:
КУ "Обласний центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю внаслідок інтелектуальних порушень" на запит про надання пояснення Північному офісу Держаудитслужби надає наступну відповідь, що в кінці 2019року КУ "Обласний центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю внаслідок інтелектуальних порушень" оприлюднив звіт про виконання договору від 09.07.2019року №131, укладеного між КУ "ОЦКРОІВІП" та ФОП Крупко В.Г.
Але через технічні проблеми сталось, що даний звіт був не опублікований, про що свідчить Ваш запит.
Тож КУ "ОЦКРОІВІП" повторно провів аналіз закупівлі (ДК 021:2015:03410000-7-Деревина) за номером UA-2019-06-06-000566-c,повторно оприлюднив звыт про виконання договору від 09.07.2019року №131. Повторно провів вивчення ЗУ "Про Публічні закупівлі" із змінами, та гарантує, що подібне не повториться у майбутньому. Упровноважена особа із закупівель КУ "ОЦКРОІВІП" та тендерний комітет будуть відповідально ставиться до виконання своїх повноважень у частині дотримання усіх умов ЗУ "Про Публічні Закупівлі" із змінами, для недопущення у майбутньому подібних помилок.