-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби (Придбання сміттєвозів)
Завершена
5 642 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 28 212.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 28 212.00 UAH
Номер:
9efd22567bfc41c5ae20bca07f206363
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-08-19-000053
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.08.2019 00:00
Період моніторингу:
19.08.2019 17:54 - 12.09.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
16.08.2019 № 150
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника Валентин ДОВГИЙ
Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
35 UA-2019-06-06-002171-b 06.06.2019 Районне комунальне підприємство "Відрадне" (ЄДРПОУ 36267000) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом установлено порушення Замовником вимог наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 із змінами, зокрема оголошення про закупівлю та повідомлення про намір укласти договір не містить інформацію про джерело фінансування закупівлі.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій учасників торгів та допущення їх до аукціону встановлено невідповідність пропозицій учасників торгів умовам тендерної документації, та відповідно до норми частини 5 статті 28 Закону тендерні пропозиції підлягали відхиленню та згідно з нормою абзацу 3 частини 5 статті 28 процедура закупівлі підлягала відміні.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця щодо ціни за одиницю товару, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення,– порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 вересня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік UA-P-2019-04-23-001871-b, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, протокол розгляду тендерних пропозицій від 12.07.2019р. № 116, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 18.07.2019р., протокол розкриття тендерних пропозицій від 18.07.2019р., повідомлення про намір укласти договір від 19.07.2019р., договір поставки від 31.07.2019р. № 31072019, пояснення Замовника на питання надані через електронну систему закупівлі.
За результатами моніторингу закупівлі установлено порушення Замовником вимог наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 із змінами, зокрема оголошення про закупівлю та повідомлення про намір укласти договір не містить інформацію про джерело фінансування закупівлі.
Аналізом тендерної документації, затвердженої протокольним рішенням уповноваженої особи по організації та проведенню процедур закупівель № 7 від 02.07.2019 року Лук’яненко О.В та тендерні пропозиції учасників торгів ТОВ «Торговий Дім Будшляхмаш» (ЄДРПОУ 32670703) та Приватне підприємство «Сула 2009» (ЄДРПОУ 36618542) установлено порушення Замовником вимог частини 5 статті 28 Закону в частині невідхилення тендерної пропозиції учасника через невідповідність вимогам тендерної документації, та допущення до аукціону, зокрема:
Згідно з Додатком 4 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ТА ІНШІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ)» до предмету закупівлі встановлені відповідні вимоги. Опрацюванням пропозиції учасника торгів ТОВ «Торговий Дім Будшляхмаш» встановлено її невідповідність вимогам тендерної документації, зокрема відсутня технічна документація на машину, яка має документально підтвердити технічні параметри сміттєвозу (місткість бункеру, колісну формулу, масу спорядженого шасі, масу завантажених в кузов побутових відходів, коефіцієнт ущільнення, яким чином здійснюється ущільнення твердих побутових відходів, вантажопідйомність маніпулятора, маса спецобладнання, маса і габаритні розміри обладнання, колір обладнання, щодо кількості часу, що витрачається на перевантаження ТПВ із одного контейнера в кузов сміттєвоза, щодо маслобаку, як здійснюється привід насосу та управління механізмами сміттєвозу, встановлення відвалу, ширина обробки, кут повороту відвалу, довжина крила, висота крила маса із вузлами навішування.
Крім того, відповідно до тендерної документації на підтвердження можливості надання післяпродажного гарантійного обслуговування на території Дніпропетровської області Учасник надає гарантійного листа з зазначенням умов надання післяпродажного гарантійного обслуговування. Проте, всупереч зазначеної вимоги учасник надає довідку про наявність сервісного обслуговування на території м. Києва та Київської області.
Аналізом тендерної пропозиції визначеного учасника торгів Приватне підприємство «Сула 2009» на відповідність вимогам тендерній документації встановлено, що у пропозиції учасника торгів відсутня технічна документація на машину, яка має документально підтвердити технічні параметри сміттєвозу (місткість бункеру, колісну формулу, масу спорядженого шасі, масу завантажених в кузов побутових відходів, коефіцієнт ущільнення, яким чином здійснюється ущільнення твердих побутових відходів, вантажопідйомність маніпулятора, маса спецобладнання, маса і габаритні розміри обладнання, колір обладнання, щодо кількості часу, що витрачається на перевантаження ТПВ із одного контейнера в кузов сміттєвоза, щодо маслобаку, як здійснюється привід насосу та управління механізмами сміттєвозу, встановлення відвалу, ширина обробки, кут повороту відвалу, довжина крила, висота крила маса із вузлами навішування.
Всупереч тендерної документації (Додаток 2) учасником не надано підписаного проекту договору.
Період усунення порушень:
09.09.2019 17:41 - 24.09.2019 00:00
Дата публікації висновку:
09.09.2019 17:41
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Уважно вивчивши висновок по моніторингу закупівлі товару ДК 021:2015 – 34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби (Придбання сміттєвозів, 2 одиниці) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-06-002171-b) районне комунальне підприємство «Відрадне» заперечує щодо наявності порушень. 1. Відповідно до додатку 4 тендерної документації в складі тендерної пропозиції учаснику необхідно надати документи, які підтверджують відповідність пропозиції конкурсних торгів учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам згідно з даною інструкцією та за формою, що наведена у Додатку (таблиця заповнюються учасником в стовбці «Підтвердження вимог учасником», де потрібно зазначити «Підтверджено» або «Не підтверджено»). Учасником ТОВ «Торговий Дім Будшляхмаш» в складі тендерної пропозиції надано файл «Технічна частина пропозиції.pdf», в якому на сторінках 1-10 надана необхідна інформація за підписом директора та з відбитком печатки. В складі тендерної документації учасником надано файл «Технічна частина пропозиції.pdf», в якому на сторінках 69-74 надано гарантійний лист щодо можливості надання післяпродажного гарантійного обслуговування на території Дніпропетровської області та проект договору на технічне обслуговування та ремонт у межах гарантійних зобов’язань, в пункті 1.1 якого зазначено, що територія дії угоди розповсюджується на всю Україну. Таким чином вважаємо, що тендерна пропозиція ТОВ «Торговий Дім Будшляхмаш» повністю задовольняє умови тендерної документації. 2. Законодавством України на теперішній час чітко не визначено поняття аналогічного договору. Відповідно до Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 року №454 (зі змінами та доповненнями) предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” за показником четвертої цифри основного словника. Спираючись на вищевказане, вважати аналогічним договором можливо договір, з аналогічним кодом класифікатора. Закупівля проводилась за кодом ДК 021:2015 – 34140000-0 : Великовантажні мототранспортні засоби, і в той же час учасником ПП «Сула-2009» надано договір з закупівлею товару за кодом ДК 021:2015 – 34140000-0 : Великовантажні мототранспортні засоби. Відповідно до додатку 4 тендерної документації в складі тендерної пропозиції учаснику необхідно надати документи, які підтверджують відповідність пропозиції конкурсних торгів учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам згідно з даною інструкцією та за формою, що наведена у Додатку (таблиця заповнюються учасником в стовбці «Підтвердження вимог учасником», де потрібно зазначити «Підтверджено» або «Не підтверджено»). Учасником ПП «Сула-2009» в складі тендерної пропозиції надано файл «Техчастина.pdf», в якому на сторінках 1-9 надана необхідна інформація за підписом директора та з відбитком печатки. В складі тендерної пропозиції ПП «Сула-2009» надано файл «пропозиція.pdf», в якому в п.4 зазначено, що учасник ознайомився з проектом договору про закупівлю та гарантує, що у разі визначення його переможцем торгів підпише договір на основі проекту. Документ надано за підписом директора та з відбитком печатки. Також учасником надано файл «інші документи.pdf», в якому на сторінці 12 надано лист-погодження учасника з проектом договору за підписом директора та з відбитком печатки. В тендерній документації відсутня вимога щодо надання підписаного проекту договору. Таким чином вважаємо, що тендерна пропозиція ПП «Сула-2009» повністю задовольняє умови тендерної документації. Щодо листа-підтвердження поставки якісного товару від ПрАТ «Спецбудмаш» районне комунальне підприємство «Відрадне» не може надати пояснення щодо документів підготовлених та виданих іншою юридичною особою.
Щодо відсутності інформації по джерелу фінансування повідомляємо що на період оприлюднення оголошення на площадці zakupki.prom.ua відсутнє поле для введення інформації про джерело фінансування.
Таким чином, в зв’язку з тим, що закупівля завершена внесення змін до оголошення для заповнення інформації про джерело фінансування неможливе. Щодо інших порушень РКП "Відрадне" заперечує щодо їх наявності зважаючи на пояснення надані раніше.
Дата публікації звіту:
13.09.2019 12:29
Запити/Пояснення
Номер:
e25d3f31cfb749068314ea545d8ce2e7
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
02.09.2019 08:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.09.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару ДК 021:2015 – 34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби (Придбання сміттєвозів, 2 одиниці) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-06-002171-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Опрацюванням тендерної пропозиції визначеного учасника-переможця торгів ТОВ «Торговий Дім Будшляхмаш» (ЄДРПОУ 32670703) на відповідність вимогам тендерній документації встановлено наступне.
Згідно з Додатком 4 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ТА ІНШІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ)» до предмету закупівлі встановлені відповідні вимоги. Опрацюванням пропозиції учасника торгів ТОВ «Торговий Дім Будшляхмаш» встановлено її невідповідність вимогам тендерної документації, зокрема відсутня технічна документація на машину, яка має документально підтвердити технічні параметри сміттєвозу (місткість бункеру, колісну формулу, масу спорядженого шасі, масу завантажених в кузов побутових відходів, коефіцієнт ущільнення, яким чином здійснюється ущільнення твердих побутових відходів, вантажопідйомність маніпулятора, маса спецобладнання, маса і габаритні розміри обладнання, колір обладнання, щодо кількості часу, що витрачається на перевантаження ТПВ із одного контейнера в кузов сміттєвоза, щодо маслобаку, як здійснюється привід насосу та управління механізмами сміттєвозу, встановлення відвалу, ширина обробки, кут повороту відвалу, довжина крила, висота крила маса із вузлами навішування.
Крім того, відповідно до тендерної документації на підтвердження можливості надання післяпродажного гарантійного обслуговування на території Дніпропетровської області Учасник надає гарантійного листа з зазначенням умов надання післяпродажного гарантійного обслуговування. Проте, всупереч зазначеної вимоги учасник надає довідку про наявність сервісного обслуговування на території м. Києва та Київської області.
Чому пропозиція учасника торгів ТОВ «Торговий Дім Будшляхмаш» не відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації та допущена до аукціону?
2. Опрацюванням тендерної пропозиції визначеного учасника торгів Приватне підприємство «Сула 2009» (ЄДРПОУ 36618542) на відповідність вимогам тендерній документації встановлено наступне.
Згідно з пунктом 2.1 частини 5 розділу ІІІ тендерної документації у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору обов’язково зазначається інформація щодо фактично виконаних зобов’язань за договором постачання товарів, що є аналогом предмета закупівлі, (не менше 1-го аналогічного договору). У якості підтвердження учасник надає інформацію та документальне підтвердження щодо постачання великовантажного мототранспортного засобу за договором №9 від 18.03.2019 укладеного з Комунальним підприємством «Водопостач» Овідіопольської селищної ради. Проте товар, який є предметом поставки за договором №9 від 18.03.2019 є самоскид для прибирання снігу, тоді як предметом закупівлі є товар «Сміттєвоз».
Крім того, опрацюванням пропозиції учасника торгів Приватне підприємство «Сула 2009» встановлено її невідповідність вимогам тендерної документації, зокрема відсутня технічна документація на машину, яка має документально підтвердити технічні параметри сміттєвозу (місткість бункеру, колісну формулу, масу спорядженого шасі, масу завантажених в кузов побутових відходів, коефіцієнт ущільнення, яким чином здійснюється ущільнення твердих побутових відходів, вантажопідйомність маніпулятора, маса спецобладнання, маса і габаритні розміри обладнання, колір обладнання, щодо кількості часу, що витрачається на перевантаження ТПВ із одного контейнера в кузов сміттєвоза, щодо маслобаку, як здійснюється привід насосу та управління механізмами сміттєвозу, встановлення відвалу, ширина обробки, кут повороту відвалу, довжина крила, висота крила маса із вузлами навішування.
Вупереч тендерної документації (Додаток 2) учасником не надано підписаного проекту договору.
Чому пропозиція учасника торгів Приватне підприємство «Сула 2009» не відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації та допущена до аукціону?
Крім того, у пропозиціях обох учасників міститься лист-підтвердження поставки якісного товару від ПрАТ «Спецбудмаш», яка видані в один день (25.06.2019р.) та зареєстрована за послідовними номерами (226/1 та 227/1).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
995961c2f5f1425887adc17e058b3ff6
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
06.09.2019 12:31
Опис:
Пояснення
Розглянувши Ваш запит щодо надання пояснень від 02.09.2019 року по закупівлі товару ДК 021:2015 – 34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби (Придбання сміттєвозів, 2 одиниці) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-06-002171-b) районне комунальне підприємство «Відрадне» надає наступні пояснення. 1. Відповідно до додатку 4 тендерної документації в складі тендерної пропозиції учаснику необхідно надати документи, які підтверджують відповідність пропозиції конкурсних торгів учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам згідно з даною інструкцією та за формою, що наведена у Додатку (таблиця заповнюються учасником в стовбці «Підтвердження вимог учасником», де потрібно зазначити «Підтверджено» або «Не підтверджено»). Учасником ТОВ «Торговий Дім Будшляхмаш» в складі тендерної пропозиції надано файл «Технічна частина пропозиції.pdf», в якому на сторінках 1-10 надана необхідна інформація за підписом директора та з відбитком печатки. В складі тендерної документації учасником надано файл «Технічна частина пропозиції.pdf», в якому на сторінках 69-74 надано гарантійний лист щодо можливості надання післяпродажного гарантійного обслуговування на території Дніпропетровської області та проект договору на технічне обслуговування та ремонт у межах гарантійних зобов’язань, в пункті 1.1 якого зазначено, що територія дії угоди розповсюджується на всю Україну. Таким чином вважаємо, що тендерна пропозиція ТОВ «Торговий Дім Будшляхмаш» повністю задовольняє умови тендерної документації. 2. Законодавством України на теперішній час чітко не визначено поняття аналогічного договору. Відповідно до Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 року №454 (зі змінами та доповненнями) предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” за показником четвертої цифри основного словника. Спираючись на вищевказане, вважати аналогічним договором можливо договір, з аналогічним кодом класифікатора. Закупівля проводилась за кодом ДК 021:2015 – 34140000-0 : Великовантажні мототранспортні засоби, і в той же час учасником ПП «Сула-2009» надано договір з закупівлею товару за кодом ДК 021:2015 – 34140000-0 : Великовантажні мототранспортні засоби. Відповідно до додатку 4 тендерної документації в складі тендерної пропозиції учаснику необхідно надати документи, які підтверджують відповідність пропозиції конкурсних торгів учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам згідно з даною інструкцією та за формою, що наведена у Додатку (таблиця заповнюються учасником в стовбці «Підтвердження вимог учасником», де потрібно зазначити «Підтверджено» або «Не підтверджено»). Учасником ПП «Сула-2009» в складі тендерної пропозиції надано файл «Техчастина.pdf», в якому на сторінках 1-9 надана необхідна інформація за підписом директора та з відбитком печатки. В складі тендерної пропозиції ПП «Сула-2009» надано файл «пропозиція.pdf», в якому в п.4 зазначено, що учасник ознайомився з проектом договору про закупівлю та гарантує, що у разі визначення його переможцем торгів підпише договір на основі проекту. Документ надано за підписом директора та з відбитком печатки. Також учасником надано файл «інші документи.pdf», в якому на сторінці 12 надано лист-погодження учасника з проектом договору за підписом директора та з відбитком печатки. В тендерній документації відсутня вимога щодо надання підписного проекту договору. Таким чином вважаємо, що тендерна пропозиція ПП «Сула-2009» повністю задовольняє умови тендерної документації. Щодо листа-підтвердження поставки якісного товару від ПрАТ «Спецбудмаш» районне комунальне підприємство «Відрадне» не може надати пояснення щодо документів підготовлених та виданих іншою юридичною особою.
Номер:
ef920c847a684e15bf1e340a3a7e91e3
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
05.09.2019 15:12
Опис:
Розглянувши Ваш запит щодо надання пояснень від 02.09.2019 року по закупівлі товару ДК 021:2015 – 34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби (Придбання сміттєвозів, 2 одиниці) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-06-002171-b) районне комунальне підприємство «Відрадне» надає наступні пояснення.
1. Відповідно до додатку 4 тендерної документації в складі тендерної пропозиції учаснику необхідно надати документи, які підтверджують відповідність пропозиції конкурсних торгів учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам згідно з даною інструкцією та за формою, що наведена у Додатку (таблиця заповнюються учасником в стовбці «Підтвердження вимог учасником», де потрібно зазначити «Підтверджено» або «Не підтверджено»). Учасником ТОВ «Торговий Дім Будшляхмаш» в складі тендерної пропозиції надано файл «Технічна частина пропозиції.pdf», в якому на сторінках 1-10 надана необхідна інформація за підписом директора та з відбитком печатки.
В складі тендерної документації учасником надано файл «Технічна частина пропозиції.pdf», в якому на сторінках 69-74 надано гарантійний лист щодо можливості надання післяпродажного гарантійного обслуговування на території Дніпропетровської області та проект договору на технічне обслуговування та ремонт у межах гарантійних зобов’язань, в пункті 1.1 якого зазначено, що територія дії угоди розповсюджується на всю Україну.
Таким чином вважаємо, що тендерна пропозиція ТОВ «Торговий Дім Будшляхмаш» повністю задовольняє умови тендерної документації.
2. Законодавством України на теперішній час чітко не визначено поняття аналогічного договору. Відповідно до Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 року №454 (зі змінами та доповненнями) предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” за показником четвертої цифри основного словника. Спираючись на вищевказане, вважати аналогічним договором можливо договір, з аналогічним кодом класифікатора. Закупівля проводилась за кодом ДК 021:2015 – 34140000-0 : Великовантажні мототранспортні засоби, і в той же час учасником ПП «Сула-2009» надано договір з закупівлею товару за кодом ДК 021:2015 – 34140000-0 : Великовантажні мототранспортні засоби.
Відповідно до додатку 4 тендерної документації в складі тендерної пропозиції учаснику необхідно надати документи, які підтверджують відповідність пропозиції конкурсних торгів учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам згідно з даною інструкцією та за формою, що наведена у Додатку (таблиця заповнюються учасником в стовбці «Підтвердження вимог учасником», де потрібно зазначити «Підтверджено» або «Не підтверджено»). Учасником ПП «Сула-2009» в складі тендерної пропозиції надано файл «Техчастина.pdf», в якому на сторінках 1-9 надана необхідна інформація за підписом директора та з відбитком печатки.
В складі тендерної пропозиції ПП «Сула-2009» надано файл «пропозиція.pdf», в якому в п.4 зазначено, що учасник ознайомився з проектом договору про закупівлю та гарантує, що у разі визначення його переможцем торгів підпише договір на основі проекту. Документ надано за підписом директора та з відбитком печатки. Також учасником надано файл «інші документи.pdf», в якому на сторінці 12 надано лист-погодження учасника з проектом договору за підписом директора та з відбитком печатки. В тендерній документації відсутня вимога щодо надання підписного проекту договору.
Таким чином вважаємо, що тендерна пропозиція ПП «Сула-2009» повністю задовольняє умови тендерної документації.
Щодо листа-підтвердження поставки якісного товару від ПрАТ «Спецбудмаш» районне комунальне підприємство «Відрадне» не може надати пояснення щодо документів підготовлених та виданих іншою юридичною особою.