-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Картопля
Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету.
Торги відмінено
310 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 2 000.00 UAH
мін. крок: 0.6% або 2 000.00 UAH
Номер:
601dbc5f58db438dbe5fd7fb9cd762ae
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-06-11-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.06.2019 00:00
Період моніторингу:
11.06.2019 17:40 - 04.07.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.06.2019 № 34
Кропивницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Л. ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 11.06.2019 № 34
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2019-06-06-000138-с 06.06.2019 органом державного фінансового контролю виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Л. ЦАНДЕКОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі установлено порушення вимог пункту 18 частини 1 статті 1 Закону та абзацу 2 розділу ІІ Порядку, в частині визначення предмету закупівлі не за тією цифрою.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
В ході проведення моніторингу Замовником усунуто виявлене порушення шляхом відміни вказаної закупівлі, відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 18.06.2019 № 87.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі.
Дата закінчення моніторингу: 25 червня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІІІ (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти виконавчого комітету Знам’нської міської ради (далі - Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету від 06.06.2019 № 85, відповідь Замовника на запит.
За результатом проведеного моніторингу установлено, що предмет закупівлі визначений Замовником не у відповідності до абзацу 2 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 (далі – Порядок), за показником шостої, а не четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, чим недотримано вимоги пункту 18 частини 1 статті 1 Закону, в частині визначення Замовником предмету закупівлі у порядку, встановленому Уповноваженим органом.
Слід відмітити, що відповідно до вимог абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги чи визнає їх такими, що не відбулися.
В ході проведення моніторингу Замовником усунуто виявлене порушення шляхом відміни вказаної закупівлі, відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 18.06.2019 № 87.
Період усунення порушень:
25.06.2019 18:05 - 11.07.2019 00:00
Дата публікації висновку:
25.06.2019 18:05
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відділ освіти повідомляє, що порушення виявлені під час моніторингу усунуті відділом шляхом відміни закупівлі Картоплі (UA-2019-06-06-000138-c), копія протоколу про відміну торгів додається.
Дата публікації звіту:
26.06.2019 08:37
Запити/Пояснення
Номер:
49e1dcd2c79c42659d05edad08bcafe1
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
11.06.2019 17:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.06.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Картопля» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-06-000138-с) та відповідно до підпунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, частини 5 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІІІ (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (зі змінами), постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання:
Відповідно до пункту18 частини 1 статті 1 Закону предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом.
Відповідно до абзацу 2 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 (зі змінами) (далі – Порядок № 454) предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Просимо пояснити, чому при проведенні вищезазначеної процедури закупівлі предмет закупівлі визначений Вами за ДК 021:2015: 03212100-1 – Картопля за показником шостої, а не четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, чим недотримано вимоги абзацу 2 розділу ІІ Порядку № 454?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
213ad82c38e546ed8ab2c67833b7bb97
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
19.06.2019 09:38
Опис:
Відділ освіти повідомляє, що порушення виявлені у ході моніторингу до закупівлі Картопля (UA-2019-06-06-000138-c) усунуті шляхом відміни відкритих торгів, протокол про відміну закупівлі додається.