• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Картопля

Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету.

Торги відмінено

310 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 2 000.00 UAH
Номер: 601dbc5f58db438dbe5fd7fb9cd762ae
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-06-11-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.06.2019 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 11.06.2019 17:40 - 04.07.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 11.06.2019 № 34 Кропивницький Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Л. ЦАНДЕКОВА Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 11.06.2019 № 34 Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-06-06-000138-с 06.06.2019 органом державного фінансового контролю виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області Л. ЦАНДЕКОВА
Адреса: Ukraine, Кіровоградська, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби (Кіровоградська обл.), +38 (0 66) 337-50-53, gamkiv_87@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі установлено порушення вимог пункту 18 частини 1 статті 1 Закону та абзацу 2 розділу ІІ Порядку, в частині визначення предмету закупівлі не за тією цифрою. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: В ході проведення моніторингу Замовником усунуто виявлене порушення шляхом відміни вказаної закупівлі, відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 18.06.2019 № 87.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі. Дата закінчення моніторингу: 25 червня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІІІ (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти виконавчого комітету Знам’нської міської ради (далі - Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету від 06.06.2019 № 85, відповідь Замовника на запит. За результатом проведеного моніторингу установлено, що предмет закупівлі визначений Замовником не у відповідності до абзацу 2 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 (далі – Порядок), за показником шостої, а не четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, чим недотримано вимоги пункту 18 частини 1 статті 1 Закону, в частині визначення Замовником предмету закупівлі у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Слід відмітити, що відповідно до вимог абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги чи визнає їх такими, що не відбулися. В ході проведення моніторингу Замовником усунуто виявлене порушення шляхом відміни вказаної закупівлі, відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 18.06.2019 № 87.
Період усунення порушень: 25.06.2019 18:05 - 11.07.2019 00:00
Дата публікації висновку: 25.06.2019 18:05

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відділ освіти повідомляє, що порушення виявлені під час моніторингу усунуті відділом шляхом відміни закупівлі Картоплі (UA-2019-06-06-000138-c), копія протоколу про відміну торгів додається.
Дата публікації звіту: 26.06.2019 08:37

Запити/Пояснення