-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Навчальне приладдя та дидактичні матеріали для учнів початкових класів та кабінетів природничо-метематичних предметів (джерело фінансування -кошти місцевого бюджету)
Торги відмінено
337 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 874.00 UAH
мін. крок: 0.3% або 874.00 UAH
Номер:
2be1dda482c74c53b086a096b7450c62
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-06-12-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.06.2019 00:00
Період моніторингу:
12.06.2019 17:18 - 05.07.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.06.2019 №30
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку
до наказу Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Чернівецькій області
від 12.06.2019 року № 30
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
4. UA-2019-06-05-001285-b від 05.06.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог наказу Мінекономрозвитку № 490.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності тендерної документації вимогам Закону – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 червня 2019 року
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів КУ «Чернівецький обласний навчально-реабілітаційний центр №1» (далі – Замовник); тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 20.05.2019; пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 14.06.2019 та 18.06.2019.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що Замовник оприлюднив оголошення про проведення відкритих торгів (по лотах 1 та 2) за формою, що не відповідає формі оголошення про проведення відкритих торгів, затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» із змінами, внесеними згідно з наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21.03.2019 № 463, які набрали чинності 03.05.2019 (далі – наказ Мінекономрозвитку № 490).
Зокрема, в оголошенні про проведення відкритих торгів по лоту 1 відсутній пункт «10-2. Джерело фінансування закупівлі», в оголошенні про проведення відкритих торгів по лоту 2 відсутні пункти «9-1. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» та «10-2. Джерело фінансування закупівлі» що порушує вимоги наказу Мінекономрозвитку № 490.
Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до вимог абзацу третього частини першої статті 31 Закону, у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, замовник відміняє торги, чи визнає їх такими, що не відбулися.
Період усунення порушень:
19.06.2019 16:24 - 05.07.2019 00:00
Дата публікації висновку:
19.06.2019 16:24
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Тендерний комітет Чернівецького обласного навчально-реабілітаційного центру №1 повідомляє,що 20.06.2019 року було скасовано закупівлю ДК 021;2015;39160000-1 Шкільні меблі "Навчальне приладдя та дидактичний матеріал для учнів початкових класів та кабінетів природничо-математичних предметів" , так як після проведеного моніторингу Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій обл. було виявлено порушення вимог наказу Мінекономрозвитку №490 ,які неможливо усунути.
Дата публікації звіту:
21.06.2019 07:58
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- documentsForm: Так
- corruptionCancelled: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом відміни торгів.
Дата публікації:
21.06.2019 12:20
Запити/Пояснення
Номер:
12672b850bfe4a94b71b2f6297be24f3
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
13.06.2019 10:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.06.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі навчального приладдя та дидактичних матеріалів для учнів початкових класів та кабінетів природничо-метематичних предметів за кодом ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-05-001285-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Чому при проведенні даної закупівлі по лоту 1 «Навчальне приладдя та дидактичні матеріали для учнів початкових класів (Нова українська школа)» Вами оприлюднене в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів без урахування внесених змін до форми оголошення про проведення відкритих торгів, затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 року № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», який набрав чинності 03 травня 2019 року (далі- наказ Мінекономрозвитку №463), а саме: відсутній пункт «10-2. Джерело фінансування закупівлі»?
2. Чому при проведенні даної закупівлі по лоту 2 «Навчальне приладдя для кабінетів природничо-метематичних предметів» Вами оприлюднене в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів без урахування внесених змін до форми оголошення про проведення відкритих торгів, затверджених наказом Мінекономрозвитку №463, а саме: відсутній пункт «9-1. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» та «10-2. Джерело фінансування закупівлі»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, із долученням (за наявності) їх документального підтвердження.
Номер:
4a96cd5f88044eff9c711ad180f74b44
Назва:
Надання пояснень
Дата опублікування:
18.06.2019 08:19
Опис:
Чернівецьким обласним навчально-реабілітаційним центром №1 05 червня 2019 року було оголошено тендер на придбання навчального приладдя та дидактичних матеріалів для учнів початкових класів та кабінетів природничо-математичних предметів ( 2 лоти). По обох лотах в оголошенні відсутній пункт "10-2 Джерело фінансування закупівлі" При внесенні даних в форму оголошення цей пункт був відсутній на електронному майданчику в електронній системі закупівель. Після проведеного Вами моніторингу ми звернулися до консультантів електронного майданчика, вони підтвердили ,що такий пункт дійсно відсутній і треба самостійно внести дані в оголошення , тому центром 13.06.2019року внесено зміни в форму оголошення. По лоту 2 також внесено пункт "9-1 Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків",так як під час проведення оголошення цей пункт помилково не було внесено в форму оголошення.
Номер:
c275c96cc8a5471cbe0ab522f70f4db8
Назва:
Надання пояснень
Дата опублікування:
14.06.2019 08:33
Опис:
Чернівецьким обласним навчально-реабілітаційним центром №1 05 червня 2019 року було оголошено тендер на придбання навчального приладдя та дидактичних матеріалів для учнів початкових класів та кабінетів природничо-математичних предметів ( 2 лоти). По обох лотах в оголошенні відсутній пункт "10-2 Джерело фінансування закупівлі" При внесенні даних в форму оголошення цей пункт був відсутній на електронному майданчику в електронній системі закупівель. Після проведеного Вами моніторингу ми звернулися до консультантів електронного майданчика, вони підтвердили ,що такий пункт дійсно відсутній і треба самостійно внести дані в оголошення , тому центром 13.06.2019року внесено зміни в форму оголошення.
По лоту 2 також внесено пункт "9-1 Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків",так як під час проведення оголошення цей пункт помилково не було внесено в форму оголошення.
Номер:
c7771a33bf274451b7c73fe00fabe89e
Назва:
Надання пояснень
Дата опублікування:
18.06.2019 08:11
Опис:
Чернівецьким обласним навчально-реабілітаційним центром №1 05 червня 2019 року було оголошено тендер на придбання навчального приладдя та дидактичних матеріалів для учнів початкових класів та кабінетів природничо-математичних предметів ( 2 лоти). По обох лотах в оголошенні відсутній пункт "10-2 Джерело фінансування закупівлі" При внесенні даних в форму оголошення цей пункт був відсутній на електронному майданчику в електронній системі закупівель. Після проведеного Вами моніторингу ми звернулися до консультантів електронного майданчика, вони підтвердили ,що такий пункт дійсно відсутній і треба самостійно внести дані в оголошення , тому центром 13.06.2019року внесено зміни в форму оголошення. По лоту 2 також внесено пункт "9-1 Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків",так як під час проведення оголошення цей пункт помилково не було внесено в форму оголошення.