-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 "Реконструкція стадіону навчального корпусу №2 Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка по вул. В. Пермській, 3 у м. Кропивницькому. Коригування"
Торги відмінено
7 500 312.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 75 003.13 UAH
мін. крок: 1% або 75 003.13 UAH
Номер:
2373ef0da265404c9fa712222ee7b5ba
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-07-05-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.07.2019 00:00
Період моніторингу:
05.07.2019 12:40 - 27.07.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
05.07.2019 № 38
Кропивницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 05.07.2019 № 38
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2019-06-04-001571-b 04.06.2019 органом державного фінансового контролю виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Лариса ЦАНДЕКОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатом аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі установлено порушення вимог частини першої статті 10 та частини першої статті 23 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій установлено порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону внаслідок невідхилення тендерної пропозиції учасника, яка не відповідає умовам тендерної документації.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
В ході проведення моніторингу Замовником усунуто виявлене порушення шляхом відміни вказаної закупівлі, відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 15.07.2019 № 5.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 липня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІІІ (далі – Закон), дотримання Замовником законодавства під час розгляду та оцінки тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка (далі - Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету від 03.06.2019 № 2 (далі – тендерна документація), тендерну пропозицію учасника – переможця відкритих торгів, протокол розгляду тендерних пропозицій від 25.06.2019 № 4, повідомлення про намір укласти договір та пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель.
За результатом аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі установлено порушення частини першої статті 10 та частини першої статті 23 Закону.
Так, в ході проведеного моніторингу установлено, що в електронній системі закупівель під час проведення процедури закупівлі 05.06.2019 оприлюднене звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації від учасника ТОВ «ЕНЕРГЕТИКА МАЙБУТНЬОГО» (далі – звернення). При цьому, роз’яснення на дане звернення Замовником в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro оприлюднене 13.06.2019, а саме – на 6 робочий день, чим порушено вимоги частини першої статті 23 та частини першої статті 10 Закону.
За результатом аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено, що тендерна пропозиція переможця процедури ТОВ «Кіровоградський будівельний альянс» не відповідає вимогам тендерної документації.
Так, відповідно до пункту 3 частини 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі, встановлено вимогу про надання учасником у складі тендерної пропозиції, серед іншого - копії ліцензій (нотаріально посвідчених), необхідних для виконання робіт, діючих на весь період виконання робіт (у тому числі по субпідрядниках (у разі їх залучення учасником).
На виконання вищезазначеної вимоги ТОВ «Кіровоградський будівельний альянс» у своїй тендерній пропозиції надано копію ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів IV і V категорій складності, видану Державною архітектурно-будівельною інспекцією України 14 березня 2017 реєстраційний запис 2013034874, яка не відповідає вимозі пункту 3 частини 6 розділу ІІІ тендерної документації, оскільки зазначена копія ліцензії не містить нотаріального посвідчення.
Отже, Замовник за результатами процедури закупівлі на порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Кіровоградський будівельний альянс» та визнав його переможцем торгів.
В ході проведення моніторингу Замовником усунуто виявлене порушення шляхом відміни вказаної закупівлі, відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 15.07.2019 № 5.
Період усунення порушень:
19.07.2019 14:40 - 03.08.2019 00:00
Дата публікації висновку:
19.07.2019 14:40
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Усунуто виявлене порушення шляхом відміни вказаної закупівлі, відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 15.07.2019 № 5.
Дата публікації звіту:
19.07.2019 16:34
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
- corruptionAwarded: Так
Опис:
-
Дата публікації:
06.08.2019 16:36
Запити/Пояснення
Номер:
6df4f01341714f09969862c472f08c20
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
05.07.2019 12:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.07.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція стадіону навчального корпусу № 2 Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка по вул. В. Пермській, 3 у м. Кропивницькому. Коригування» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-04-001571-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, частини 5 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (зі змінами), постала потреба в отриманні пояснень з наступного питання.
При проведенні даної закупівлі оприлюднене звернення з вимогою про усунення порушення від учасника ТОВ «ЕНЕРГЕТИКА МАЙБУТНЬОГО» (далі – звернення).
З якої причини Вами несвоєчасно оприлюднене в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro роз'яснення на звернення, як це передбачено частиною 1 статті 10 Закону, чим порушена вимога частини 1 статті 23 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
c4cc08711a3a4bef915cd890fa968bf4
Назва:
Пояснення до моніторингу UA-M-2019-07-05-000018
Дата опублікування:
05.07.2019 14:46
Опис:
Відповідно до наказу №61 від 03.06.2019 р., я перебував у відпустці (витяг з наказу додається). Перебуваючи в іншому місті я не мав технічної можливості постійно перевіряти особистий кабінет в сервісі zakupki.prom.ua та електронну пошту. Автоматично сформований та надісланий мені сервісом zakupki.prom.ua електронний лист з невідомих мені причин був відфільтрований сервісом Gmail в теку спам, яку я перевіряю досить рідко. Також вважаю за необхідне зазначити, що електронний кабінет на сервісі zakupki.prom.ua є персоніфікованим, тобто захищеним особистим логіном та паролем і передача третім особам особистих даних є небезпечною, а автоматично сформовані електронні листи направляються виключно на електронну пошту організатора закупівлі, тобто art.karabut@gmail.com. На електронні пошти інших адміністраторів в структурі компанії зазначені повідомлення не надходять. Тому, коли я 13.06.2019 р. зміг перевірити електронну пошту, я зміг надати відповідь на вимогу, вважаючи, що було б гірше її не надавати.
Номер:
3fdc613d899e44389f30b37585bce6ea
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
09.07.2019 12:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.07.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція стадіону навчального корпусу № 2 Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка по вул. В. Пермській, 3 у м. Кропивницькому. Коригування» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-04-001571-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, частини 5 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (зі змінами), додатково постала потреба в отриманні пояснень з наступного питання.
Згідно інформації, розміщеній в електронній системі закупівель, Вами оприлюднене повідомлення про намір укласти договір з учасником ТОВ «Кіровоградський будівельний альянс», якого визначено переможцем вищезазначеної закупівлі з ціновою пропозицією – 7 310 356,70 грн при цьому, в ході моніторингу встановлено, що тендерна пропозиція учасника – переможця даних торгів містить невідповідність умовам тендерної документації.
Так, відповідно до частини 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, затвердженої протоколом засідання тендерного комітету від 03.06.2019 № 2 (далі – тендерна документація) встановлені наступні вимоги, зокрема, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, серед іншого - копії ліцензій (нотаріально посвідчених), необхідних для виконання робіт, діючих на весь період виконання робіт (у тому числі по субпідрядниках (у разі їх залучення учасником).
Проте, на виконання вищезазначеної вимоги ТОВ «Кіровоградський будівельний альянс» у своїй тендерній пропозиції надало копію ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів IV і V категорій складності, видану Державною архітектурно-будівельною інспекцією України 14 березня 2017 р. реєстраційний запис 2013034874, яка не відповідає вимозі, визначеній пунктом 3 частини 6 розділу ІІІ тендерної документації, оскільки зазначена копія ліцензії не містить нотаріального посвідчення.
Також, слід вказати, що в наданому Вами роз’ясненні на звернення, оприлюдненому в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro зазначено про надання нотаріально посвідченої копії ліцензії виключно переможцем в паперовому вигляді, проте, слід зазначити, що дана вимога викладена Вами у частині 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ тендерної документації та стосується виключно переможця закупівлі, а вимоги, визначені пунктом 3 частини 6 розділу ІІІ тендерної документації, щодо надання копій ліцензій (нотаріально посвідчених), встановлені Вами до усіх учасників процедури закупівлі.
Таким чином, враховуючи вищевикладене, ТОВ «Кіровоградський будівельний альянс» не підтверджено вимоги пункту 3 частини 6 розділу ІІІ тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
0f970607873d47fe8bef39a1aa7eec8a
Назва:
Щодо невідповідності умовам тендерної документації
Дата опублікування:
12.07.2019 19:50
Опис:
На звернення/вимогу ТОВ "Енергетика майбутнього" було надано роз'яснення, що нотаріально посвідчену копію ліцензії відповідно до умов тендерної документації має подати переможець торгів у паперовому вигляді відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (далі - Закон). Відповідно до норм частини 1 статті 23 Закону, юридична особа ( ТОВ "Енергетика майбутнього") звернулися до замовника з вимогою щодо умов закупівлі (скріншот електронного особистого кабінету додається), а не з вимогою про усунення порушень, оскільки зазначені в пункті 3 частини 6 розділу ІІІ тендерної документації вимоги не містять ознак порушення чинного законодавства та у своєму формулюванні викладені у вигляді запитання, тому і розцінені як звернення за роз'ясненнями до тендерної документації. Таким чином, враховуючи вищевикладене, ТОВ «Кіровоградський будівельний альянс» підтверджено вимоги пункту 3 частини 6 розділу ІІІ тендерної документації, а саме подано сканований оригінал ліцензії ("Електронна копія оригіналу паперового документа (фотокопія) - візуальне подання паперового документа в електронній формі, отримане шляхом сканування (фотографування) паперового документа, відповідність оригіналу та правовий статус якого засвідчено кваліфікованою електронною печаткою установи" Постанова КМУ №55 від 17.01.2018 р.).
Також, просимо врахувати, що відповідно до норм абзацу 3 пункту 2 статті 23 Закону, "У разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів", проте електронна система закупівель автоматично цього не зробила.
Номер:
5d1fb48144ca44218803a04068c3ed21
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
11.07.2019 17:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.07.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» - «Капітальний ремонт по утепленню фасадів Знам’янської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 ім. Т.Г. Шевченка» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-21-000142-с) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, частини 5 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (зі змінами), додатково постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
1. Чому при проведенні даної закупівлі, Вами оприлюднене в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів згідно якого в пункті 91 «Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» Вами визначений тип оплати – аванс в розмірі 100 %. Такі ж умови оплати договору, а саме – аванс в розмірі 100 % визначені Вами і в пункті 81 «Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» повідомлення про намір укласти договір, яке оприлюднене в електронній системі закупівель 02.07.2019 року.
При цьому, в проекті договору про закупівлю підрядних робіт за бюджетні кошти, який міститься в Додатку 2 (далі – проект договору) до тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету від 21.07.2019 № 77, умови та розмір перерахування підряднику суми авансу відсутні.
Натомість, пунктом 4.5 розділу 4 «Ціна договору та порядок розрахунків» проекту договору передбачено наступне : «Оплата робіт (крім суми авансу) здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника за фактично виконані роботи, на підставі підписаних Сторонами актів форми №КБ-2в та довідок форми №КБ-3 та з відстрочкою платежу до 30 днів з дати підписання Сторонами вказаних документів».
Слід зазначити, що згідно абзацу другого пункту 19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабміну України України від 27.12.2001 р. № 1764, замовник перераховує підряднику аванс, якщо це передбачено договором (контрактом). Розмір авансу не можу перевищувати 30 відсотків вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По закінченню тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику.
Крім того, згідно підпункту 3 пункту 1 Постанови Кабміну України від 23.04.2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» установлено, що розпорядники бюджетних коштів та одержувачі бюджетних коштів у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти можуть передбачити відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів здійснення попередньої оплати лише у разі закупівлі робіт із нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту та технічного переоснащення, придбання основних засобів і житла, на строк який не може перевищувати трьох місяців.
Згідно частини першої статті 36 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Так, статтею 854 «Порядок оплати роботи» Цивільного кодексу України установлено:
1. Якщо договором підряду не передбачена попередня оплата виконаної роботи або окремих її етапів, замовник зобов'язаний сплатити підрядникові обумовлену ціну після остаточної здачі роботи за умови, що роботу виконано належним чином і в погоджений строк або, за згодою замовника, - достроково.
2. Підрядник має право вимагати виплати йому авансу лише у випадку та в розмірі, встановлених договором.
Отже, вищевикладене передбачає включення до умов договору порядок проведення попередньої оплати.
Необхідно зазначити, що частиною четвертою статті 36 Закону встановлено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі.
2. Чому під час проведення даної закупівлі Вами оприлюднені форми документів без урахування внесених змін до форми оголошення про проведення відкритих торгів та форми повідомлення про намір укласти договір, затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 року № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», який набрав чинності 03 травня 2019 року, а саме: в електронній системі закупівель оприлюднене оголошення про проведення відкритих торгів, в якому відсутній пункт «10². Джерело фінансування закупівлі», а також оприлюднене повідомлення про намір укласти договір без пункту «11. Джерело фінансування закупівлі».
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
ec0f0860740a411cbd77797b18d07f71
Назва:
Про спростування запиту на пояснення
Дата опублікування:
12.07.2019 10:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.07.2019 00:00
Опис:
У зв'язку з помилково оприлюдненим 11.07.2019 року запитом про надання пояснень, який стосується процедури закупівлі, проведеної Відділом освіти виконавчого комітету Знам’янської міської ради щодо якої також на даний час здійснюється моніторинг, даний запит вважати помилковим та таким, що не потребує надання відповіді на нього.
На підставі вищевикладеного приносимо вибачення та дякуємо за розуміння.