• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Ліжко дитяче

Ліжко дитяче

Завершена

51 570.00 UAH без ПДВ
Номер: a1b9a37906274c84bbac581cee8e5395
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-09-24-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.09.2019 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 24.09.2019 15:51 - 18.10.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 24.09.2019 № 45 Хмельницький Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189 НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник начальника Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 24.09.2019 № 45 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2019-06-04-003414-b 04.06.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Наталія МЕЛЬНИК
Адреса: Ukraine, Хмельницька, Хмельницький
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Хмельницька обл.), +38 (0 38) 276-55-94, sabdima@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: В порушення вимог частини першої статті 4 Закону не оприлюднено додаток до річного плану закупівель щодо зазначеної процедури закупівлі. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правомірності укладання договору без проведення процедур, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та відповідно частини восьмої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 жовтня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель/додатку до річного плану, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правомірність укладання договору без проведення процедур, визначених Законом України «Про публічні закупівлі (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель/додаток до річного плану закупівель на 2019 рік, звіт про укладений договір, пояснення від 30.09.2019, надане Департаментом освіти та науки Хмельницької міської ради (далі – Замовник), отримане через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель. За результатами проведеного моніторингу встановлено, що Замовником на порушення вимог частини першої статті 4 Закону не оприлюднено додаток до річного плану закупівель щодо зазначеної процедури закупівлі. Враховуючи відповідь, надану Замовником через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель, у зв’язку з збільшенням кількості дітей в ДНЗ № 7 «Козачок» в бюджеті міста передбачено виділення додаткових коштів на придбання дитячих меблів та м’якого інвентарю у сумі 150 000,00 грн. Порушень законодавства в сфері закупівель в частині правомірності укладення договору без проведення процедур, визначених Законом не встановлено.
Період усунення порушень: 08.10.2019 12:35 - 25.10.2019 00:00
Дата публікації висновку: 08.10.2019 12:35

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Згідно ст. 4 Закону України "Про публічні закупівлі" 1. Закупівля здійснюється відповідо до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п'яти днів. Замовником було усунуто дане порушення, шляхом внесення змін в річний план закупівель .
Дата публікації звіту: 16.10.2019 17:46

Запити/Пояснення