-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Ліжко дитяче
Ліжко дитяче
Завершена
51 570.00
UAH без ПДВ
Номер:
a1b9a37906274c84bbac581cee8e5395
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-09-24-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.09.2019 00:00
Період моніторингу:
24.09.2019 15:51 - 18.10.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.09.2019 № 45
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 24.09.2019 № 45
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2019-06-04-003414-b 04.06.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Наталія МЕЛЬНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
В порушення вимог частини першої статті 4 Закону не оприлюднено додаток до річного плану закупівель щодо зазначеної процедури закупівлі.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правомірності укладання договору без проведення процедур, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та відповідно частини восьмої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 жовтня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель/додатку до річного плану, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правомірність укладання договору без проведення процедур, визначених Законом України «Про публічні закупівлі (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель/додаток до річного плану закупівель на 2019 рік, звіт про укладений договір, пояснення від 30.09.2019, надане Департаментом освіти та науки Хмельницької міської ради (далі – Замовник), отримане через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
За результатами проведеного моніторингу встановлено, що Замовником на порушення вимог частини першої статті 4 Закону не оприлюднено додаток до річного плану закупівель щодо зазначеної процедури закупівлі.
Враховуючи відповідь, надану Замовником через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель, у зв’язку з збільшенням кількості дітей в ДНЗ № 7 «Козачок» в бюджеті міста передбачено виділення додаткових коштів на придбання дитячих меблів та м’якого інвентарю у сумі 150 000,00 грн.
Порушень законодавства в сфері закупівель в частині правомірності укладення договору без проведення процедур, визначених Законом не встановлено.
Період усунення порушень:
08.10.2019 12:35 - 25.10.2019 00:00
Дата публікації висновку:
08.10.2019 12:35
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Згідно ст. 4 Закону України "Про публічні закупівлі" 1. Закупівля здійснюється відповідо до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п'яти днів. Замовником було усунуто дане порушення, шляхом внесення змін в річний план закупівель .
Дата публікації звіту:
16.10.2019 17:46
Запити/Пояснення
Номер:
e61a0f46bf3241938bc9e52020be2c71
Назва:
Щодо надання пояснень.
Дата опублікування:
25.09.2019 16:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.10.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Ліжко дитяче» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером ID: UA-2019-06-04-003414-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснень.
Аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що Замовником станом на 24.09.2019 оприлюднено звітів про укладені договори за предметом ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому на загальну суму 304 200 грн.
Відповідно до частини першої статті 2 Закону цей Закон застосовується:
до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
Відповідно до частини сьомої статті 2 Закону забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону.
В зв’язку з вищевикладеним, для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу прошу надати відповідну інформацію (пояснення), а саме: з яких підстав Вами було оприлюднено звіти про укладені договори щодо закупівлі товару за кодом ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому за номерами:
- UA-2019-09-23-001706-a на суму 48 300 грн;
- UA-2019-09-23-001688-a на суму 25 000 грн;
- UA-2019-09-20-001758-a на суму 6 400,0 грн;
- UA-2019-09-20-001754-a на суму 9 900,0 грн;
- UA-2019-08-12-000397-b на суму 25 000,0 грн;
- UA-2019-06-04-003414-b на суму 51 570,0 грн без застосування передбачених Законом процедур закупівель?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.
Номер:
7837443cb69d44e3aee16fc86f0fbee0
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
30.09.2019 17:17
Опис:
Надаємо пояснення по закупівлі: :UA-2019-06-04-003414-b
Щодо закупівлі: UA-2019-09-23-001706-a - Комплект ліжок двоярусних на металевому каркасі- на суму – 48 300,00 грн. та закупівлі: UA-2019-09-23-001688-a - Матрац "Стандарт"- на суму 25 000,00 грн. були виділені додаткові кошти згідно довідки на уточнення кошторису №136 від 04.09.2019 року.
Щодо закупівлі UA-2019-06-04-003414-b - Ліжко дитяче – на суму 51 570,00 грн. були виділені додаткові кошти Рішенням сесії ХМР від 17.04.2019 року №4.
Щодо закупівель UA-2019-08-12-000378-b - Ліжко 2-х ярусне – на суму 48 300,00 грн та UA-2019-08-12-000397-b – Матраци – на суму 25 000,00 грн. не проплачені через те, що довідка про зміни на збільшення кошторису по спец. фонду зроблена в вересні, тому що надходження перевищили кошторисні призначення. Оскільки дати отримання додаткового фінансування, та все що відбувається після такого надходження є новим рядком річного плану і не сумується до попереднього запису плану закупівель, закупівлі UA-2019-09-20-001758-a - Ліжко дитяче 2-х ярусне на металевому каркасі – на суму 6 400,00 грн та закупівля UA-2019-09-20-001754-a Ліжко дитяче 3-х ярусне – на суму 9 900,00 грн враховані в попередній запис плану, що не перевищує суму допорогових закупівель.