• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

капітальний ремонт і реставрація

капітальний ремонт покрівлі

Завершена

3 769 777.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 848.89 UAH
Номер: 798e0b951c634c14b1bb750c691d9fba
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-07-08-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.07.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 08.07.2019 16:43 - 30.07.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 05.07.2019 № 172 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Жеребцова Е.І. від 05.07.2019 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 05.07.2019 № 172 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 3 UA-2019-05-31-000543-a 31.05.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Едгар ЖЕРЕБЦОВ
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 99) 663-68-36, olgagrebenik@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено, що оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено з порушення вимог абзацу 12 частини першої статті 10 Закону,абзацу 3 частини першої статті 24 Закону та пункту 2 Наказу № 490. За результатами моніторингу питання відповідності тендерної документації та змін до неї вимогам Закону встановлено порушення вимог частини четвертої статті 10 Закону та частини другої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації та внесення змін до неї вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідність тендерних пропозицій умовам тендерної документації, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства Балаклійської районної ради Харківської області «Балаклійська центральна клінічна районна лікарня» (далі – Замовник) від 30 травня 2019 р. №715; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції ТОВ «Ексістрой», ТОВ «ФЕНІКС 2016»; повідомлення про намір укласти договір від 01 липня 2019 року; договір від 19.07.2019 №276. За результатами моніторингу встановлено, що в оголошенні про проведення відкритих торгів Замовник визначив розмір забезпечення тендерної пропозиції у сумі 113 093,31грн (або 3 % від очікуваної вартості робіт, що є предметом закупівлі), тобто в сумі яка перевищує граничний розмір тендерного забезпечення для робіт, визначений абзацом 3 частини першої статті 24 Закону. Однак, в тендерній документації надання тендерного забезпечення не передбачено. Абзацом 8 частини другої статті 21 Закону передбачено, що в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначаються розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Пунктом 14 частини другої статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація повинна містити інформацію щодо розміру, виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Отже, в оголошення про проведення відкритих торгів внесено недостовірні дані, що не відповідають умовам тендерної документації. При цьому, абзацом 12 частини першої статті 10 Закону визначено, що відповідальність за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу, несуть голова та секретар тендерного комітету замовника або уповноважена особа (особи). Крім того, проведеним моніторингом питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено, що в оприлюдненому Замовником оголошенні про проведення закупівлі не містяться дані про джерело фінансування закупівлі, внесення яких передбачено пунктом 102 форми оголошення про проведення відкритих торгів, затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» від 22.03.2019 № 490 (зі змінами) (далі – Наказ № 490). Отже, оголошення про проведення закупівлі оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з недотриманням форми документа, що є порушенням вимог пункту 2 Наказу № 490. За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації та внесення змін до неї вимогам Закону встановлено, що Замовник 12 червня 2019 року оприлюднив нову редакцію тендерної документації. Однак, в новій редакції тендерної документації не зазначено реквізити протоколу тендерного комітету Замовника, яким її затверджено, при цьому наведено посилання на протокол, яким затверджено первинну редакцію тендерної документації, що є порушенням частини четвертої статті 11 Закону. Крім того, перелік змін до тендерної документації не оприлюднено в окремому документі, чим порушено абзац другий частини другої статті 23 Закону.
Період усунення порушень: 31.07.2019 18:11 - 15.08.2019 00:00
Дата публікації висновку: 31.07.2019 18:11

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У зв'язку з неможливістю усунення порушень вирішено відмінити торги та провести повторну закупівлю (протокол № 751)
Дата публікації звіту: 06.08.2019 15:48

Запити/Пояснення