-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт будівлі диспансерного відділення (поліклініки) ОКЗ "Сумський обласний клінічний онкологічний диспансер" за адресою: вул. Троїцька, 48 м.Суми
Завершена
11 308 672.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 56 534.36 UAH
мін. крок: 0.5% або 56 534.36 UAH
Номер:
625d7d0257fb4c97abd070f32468df94
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-07-10-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.07.2019 00:00
Період моніторингу:
10.07.2019 17:42 - 01.08.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
Н А К А З
09.07.2019 № 210
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
12 UA-2019-05-31-000360-a 31.05.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення пункту 2 наказу № 490.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 липня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва Сумської обласної державної адміністрації
(далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 31.05.2019 № 83, тендерну пропозицію приватного акціонерного товариства «Сумбуд» (далі – АТ «Сумбуд»), протокол засідання тендерного комітету Замовника від 25.06.2019 № 87, повідомлення про намір укласти договір, договір від 11.07.2019 № 29.
За результатами проведеного моніторингу закупівлі установлено, що Замовник на порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – наказ № 490), в оголошенні про проведення відкритих торгів та повідомленні по намір укласти договір не вніс інформації про джерело фінансування закупівлі, та про умови оплати договору.
Крім того, за результатами розгляду тендерної пропозиції АТ «Сумбуд» встановлено її невідповідність вимогам підпункту 5.1 розділу ІІІ тендерної документації, згідно якого для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасник мав надати у складі своєї пропозиції довідку у довільній формі та копію договору(ів) про досвід виконання аналогічного договору(ів). Аналогічним договором відповідно до умов тендерної документації є договір, який підтверджує в учасника досвід виконання робіт з будівництва об’єктів.
Проте, у складі своєї тендерної пропозиції АТ «Сумбуд» надав копію договору підряду виконання робіт з капітального ремонту, про що також зазначив в наданій довідці «Про досвід виконання аналогічних договорів», що не відповідає вимогам підпункту 5.1 розділу ІІІ тендерної документації .
Для документального підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази Замовник вимагав від учасника надання у складі тендерної пропозиції довідку у табличному вигляді, в третій графі якої зазначити лише те обладнання, машини та механізми, які будуть використовуватись при виконанні робіт, що є предметом закупівлі з урахуванням даних, зазначених у додатку 7 до тендерної документації «Підсумкова відомість ресурсів».
Проте, у складі своєї тендерної пропозиції АТ «Сумбуд» надав Довідку від 12.06.2019 № 240/01-2 «Про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» в якій не зазначені усі машини-механізми, які визначені Замовником у додатку 7 до тендерної документації «Підсумкова відомість ресурсів» (не підтверджено наявність трактору, підіймача, компресора, бульдозера, автогрейдера, котка тощо).
Однак, на порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію АТ «Сумбуд» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та умовам тендерної документації і визначив АТ «Сумбуд» переможцем торгів та уклав договір від 11.07.2019 № 29 на суму 8 399 993 гривень.
Період усунення порушень:
01.08.2019 22:56 - 16.08.2019 00:00
Дата публікації висновку:
01.08.2019 22:56
Оскарження висновку в суді
Опис:
Позовна заява
Дата публікації:
15.08.2019 09:12
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідь на заперечення до висновку на моніторинг
Дата публікації звіту:
07.08.2019 09:32