• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Капітальний ремонт їдальні та санвузлів Комунального закладу освіти «Навчально-виховний комплекс № 99 «багатопрофільна гімназія – школа І ступеня – дошкільний навчальний заклад» Дніпровської міської ради, за адресою: м. Дніпро, вул. Комбрига Петрова, 17 (капітальний ремонт і реставрація)

міський бюджет

Завершена

8 392 052.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 41 960.26 UAH
Номер: 46513850da324347bb81b0dc1db98501
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-08-29-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.08.2019 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 29.08.2019 13:53 - 20.09.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 28.08.2019 № 158 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о.начальника Валентин ДОВГИЙ Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 4 UA-2019-05-30-001908-b 30.05.2019 Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради (40506248) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, fintisov@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, встановлено порушення порядку планування закупівель. За результатами аналізу питання щодо відповідності: вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм пункту 7, пункту 13 частини другої статті 22 та абзацу 2 частини другої статті 23 Закону; умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення вимог частини 4 статті 36 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної пропозиції переможця торгів вимогам тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 вересня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), відповідності тендерної пропозиції переможця торгів вимогам тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (нова редакція), затверджену Уповноваженою особою департаменту гуманітарної політики Дніпровської міської ради (далі – Замовник) 12.06.2019, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «БУДІВЕЛЬНА-ГІЛЬДІЯ", повідомлення про намір укласти договір, договір від 11.07.2019 №26пд/19, звернення громадської організації «Платформа Громадський Контроль», відповідь Замовника від 16.09.2019, оприлюднену через електронну систему закупівель. Згідно з вимогами статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. Замовником 30.05.2019 р. оголошено закупівлю за процедурою відкриті торги очікуваною вартістю 8 392 052,40 грн, тоді як річний план закупівель, яким затверджено проведення вказаної процедури закупівлі (номер плану UA-Р-2019-07-25-001306-b), оприлюднений 25.07.2019 р., тобто після оголошення процедури закупівлі, чим не дотримано порядок планування закупівель. Інформація, викладена у зверненні громадської організації «Платформа Громадський Контроль» від 16.07.2019 №930d6/19, що стала підставою для проведення моніторингу, підтвердилась. Моніторингом закупівлі встановлено, що на порушення пункту 13, пункту 7 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації: не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій, в проекті договору про закупівлю, що є Додатком 4 до тендерної документації, не зазначено порядок змін його умов (випадки зміни істотних умов договору). Також встановлено, що положення тендерної документації, до якої вносились зміни, не відображено Замовником у вигляді закреслених даних в останній редакції тендерної документації, чим порушено вимогу абзацу 2 частини другої статті 23 Закону. Крім того, моніторингом закупівлі встановлено, шо умови тендерної документації Замовника містять протиріччя, а саме: У пункті 4.4 розділу 1 тендерної документації Замовником визначено строк виконання робіт – до 01.08.2020 р. Проте в проекті договору (п.5.1 Додатку 4 до тендерної документації) зазначено «строк виконання робіт з дня укладання Договору до __ ¬¬_______________ 20¬__ року», тобто має невизначений термін. Крім того, у пункті 4.1 розділі 4 Додатку 4 до тендерної документації зазначено «договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами та діє до 31.12.20__», тобто строк дії договору також має невизначений термін. Моніторингом закупівлі встановлено, що Замовником був укладений договір з переможцем торгів ТОВ «БУДІВЕЛЬНА-ГІЛЬДІЯ» від 11.07.2019 №26пд/19 на суму 8 390 976,68 гривень. Частиною 4 статті 36 Закону визначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Аналізом договору від 11.07.2019 №26пд/19 встановлено, що його умови відрізняються від змісту тендерної пропозиції вказаного учасника-переможця. Так п.3.3 договору від 11.07.2019 №26пд/19 сторонами визначено, що «оплата за невмонтоване обладнання, передбачене проектно-кошторисною документацією, здійснюється Замовником на підставі належним чином оформлених видаткових накладних, рахунків», що суперечить умовам проекту договору підряду про закупівлю та відповідно тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА-ГІЛЬДІЯ», та є порушенням вимог частини 4 статті 36 Закону.
Період усунення порушень: 18.09.2019 12:54 - 03.10.2019 00:00
Дата публікації висновку: 18.09.2019 12:54

Запити/Пояснення