-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 – 39160000-1 – Шкільні меблі (парта/стіл учнівський, стілець учнівський, відкрита шафа для зберігання засобів навчання, стіл, стілець для вчителя)
Джерело фінансування:1.Субвенція 1217737 грн 2.Місцевий бюджет 521887 грн
Завершена
1 739 624.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 17 396.24 UAH
мін. крок: 1% або 17 396.24 UAH
Номер:
1fb5f190a99a4a098446554f7d441e86
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-09-25-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.09.2019 00:00
Період моніторингу:
25.09.2019 18:10 - 19.10.2019 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
НАКАЗ
25.09.2019 № 147
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу
управління Східного
офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 25.09.2019 № 147
Витяг з переліку процедур закупівель
UA-2019-05-30-000887-b, Територіальний відділ освіти Шевченківського району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради, код ДК 021:2015 - 39160000-1 - Шкільні меблі (парта/стіл учнівський, стілець учнівський, відкрита шафа для зберігання засобів навчання, стіл, стілець для вчителя), інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
Порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі», із змінами (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, укладання договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерна документація із змінами, затверджена рішеннями тендерного комітету Територіального відділу освіти Шевченківського району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради, що оформлено протоколами від 29.05.2019 року № б/н, від 11.06.2019 № 52, від 18.06.2019 року № 61; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; повідомлення про намір укласти договір; тендерну пропозицію переможця торгів – ТОВ «ЕРІН БУД»; протокол засідання тендерного комітету від 11.07.2019 № 73/1; договір укладений за результатами процедури закупівлі від 23.07.2019 № 228.
Порушень не встановлено.
Період усунення порушень:
26.09.2019 14:53 - 02.10.2019 00:00
Дата публікації висновку:
26.09.2019 14:53