• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Нове будівництво лінії електропередачі КЛ-10кВ та РП 10 кВ для забезпечення електропостачання території Вінницького індустріального парку по вул. Немирівське шосе, 213 в м. Вінниці (ДК 021:2015 “45230000-8“ Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)

Торги відмінено

15 209 150.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 82 000.00 UAH
Номер: f18f9ef8cb0949cbb14be91323546dcb
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-06-03-000048
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.06.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 04.06.2019 11:28 - 26.06.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 03.06.2019 №29 Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник О. ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 03.06.2019 №29 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5. UA-2019-05-29-000983-b 29.05.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-11-51, pompazakupivli@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог ч.1 ст. 24 Закону. За результатами аналізу оприлюднення інформації щодо закупівлі установлено порушення норм пункту 2 Наказу №490. За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі та відображення закупівлі у річному плані (додатку) порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановленні порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 червня 2019 року Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (з додатками) на 2019 рік комунального підприємства «Вінницький муніципальний центр інновацій» (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію. За результатами моніторингу встановлено, що замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів та у пункті 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено вимогу про внесення учасником торгів забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії у розмірі 800000,00 грн. При цьому, замовником визначена сума тендерного забезпечення у розмірі 800000,00 грн, що становить 19,1 відсотка очікуваної вартості закупівлі. Зазначене свідчить про недотримання останнім вимог ч.1 ст. 24 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в частині перевищення розміру тендерного забезпечення у грошовому виразі 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю робіт. Також, в порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» від 22 березня 2016 року №490, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579, із змінами (далі – Наказ №490) у формі оголошення про проведення відкритих торгів не відображено інформацію у пункті: «10². Джерело фінансування закупівлі». Слід зазначити, що відповідно до вимог ч.1 ст. 31 Закону замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушення, що виникло через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Період усунення порушень: 05.06.2019 16:42 - 20.06.2019 00:00
Дата публікації висновку: 05.06.2019 16:42

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порушення усунуті шляхом відміни торгів.
Дата публікації звіту: 07.06.2019 17:31

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • documentsForm: Так
Опис: Замовником усунуто порушення, шляхом відміни торгів.
Дата публікації: 07.06.2019 17:37