-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Господарські товари
Завершена
2 176 029.78
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 880.15 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 880.15 UAH
Номер:
05484528345049d7a72ce1c179ff2d0d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-09-19-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.09.2019 00:00
Період моніторингу:
19.09.2019 14:19 - 11.10.2019 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.09.2019 № 175
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 17.09.2019 № 175
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
20 UA-2019-05-29-003042-c 29.05.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу встановлено порушення ч. 1 ст. 4, ч. 2 ст. 32, ч. 1 ст. 37 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, оприлюдненні інформації щодо закупівлі порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 вересня 2019 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду та розкриття тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення.
Під час аналізу досліджено: річний план закупівель на 2019 рік Замовника, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), протоколи засідання тендерного комітету від 27.06.2019 № 814-М щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів та від 19.07.2019 № 961-М щодо визначення переможцем торгів ТОВ «Маліал», рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 01.08.2019 № 10489-р/пк-пз та від 16.08.2019 № 11382-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір від 19.07.2019, договір від 29.08.2019 № УЗ/ЦБМЕС-19464/Ю.
Аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що річним планом на 2019 рік за номером ID: UA-P-2019-05-21-004973-a, заплановано закупівлю товарів побутового призначення та посуду очікуваною вартість 2 184 750,00 грн, однак Замовником оголошено процедуру закупівлі за номером ID: UA-2019-05-29-003042-c на придбання господарських товарів очікуваною вартістю 2 176 029,78 гривень.
Отже, Замовником порушено ч. 1 ст. 4 Закону, тому як закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
Перевіркою встановлено, що ТОВ «Благоград» подано до Антимонопольного комітету України скаргу від 29.07.2019 № UA-2019-05-29-003042-c.а3 щодо порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі.
Згідно з рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 01.08.2019 № 10489-р/пк-пз скаргу ТОВ «Благоград» прийнято до розгляду.
Відповідно до ч. 8 ст. 18 Закону розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених ч. 2 ст. 32 Закону.
Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 16.08.2019 № 11382-р/пк-пз відмовлено ТОВ «Благоград» у задоволенні його скарги від 29.07.2019 № UA-2019-05-29-003042-c.а3.
Згідно п. 2 ч. 8 ст. 18 Закону перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги.
За результатами процедури закупівлі між Замовником та ТОВ «Маліал» укладено договір від 29.08.2019 № УЗ/ЦБМЕС-19464/Ю на поставку господарських товарів на суму 1 925 777,40 гривень.
Перевіркою дотримання строків укладання договору про закупівлю встановлено, що договір від 29.08.2019 № УЗ/ЦБМЕС-19464/Ю укладено на 26 день 29.08.2019 з моменту опублікування повідомлення про намір укласти договір (19.07.2019), чим порушено вимоги ч. 2 ст. 32 Закону.
Отже, виходячи з вищевикладеного, відповідно до ч. 1 ст. 37 Закону, договір про закупівлю від 29.08.2019 № УЗ/ЦБМЕС-19464/Ю є нікчемним.
Період усунення порушень:
26.09.2019 16:32 - 11.10.2019 00:00
Дата публікації висновку:
26.09.2019 16:32
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Надається заперечення
Дата публікації звіту:
03.10.2019 14:25
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Частково усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionContracting: Так
- other: Ні
Опис:
-
Дата публікації:
11.10.2019 11:30