-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з перевірки цистерн для перевезення небезпечних вантажів
Місце надання послуг : За адресою виконавця. Детальніше згідно додатку №1 тендерної документації.
Завершена
3 296 227.68
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 481.14 UAH
мін. крок: 0.5% або 16 481.14 UAH
Номер:
e59844d66c324dcabfbbcc4926cc3a5f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-12-22-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.12.2020 00:00
Період моніторингу:
22.12.2020 15:07 - 19.01.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.12.2020 № 247
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 22.12.2020 № 247.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-05-29-000447-b, 29.05.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України від 25.11.2020 №003100-18/7905-2020.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог статті 4 Закону.
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення вимог пункту 2 Наказу № 490.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону.
За результатами моніторингу щодо визначення предмета закупівлі, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема:
вимог абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону шляхом оприлюднення звіту про виконання договору;
статті 4 Закону та пункту 2 Наказу № 490 шляхом не допущення їх у подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 грудня 2020 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» для досліджуваної процедури закупівлі (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, договір та додатки до нього.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Регіональної філії «Одеська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» (далі – Замовник) на 2019 рік; форми документів, оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію Державного підприємства «Дніпропетровський орган з сертифікації залізничного транспорту» (на правомірність відхилення); тендерну пропозицію ТОВ Науково – виробниче підприємство випробувальний центр «Азовмаштест» (далі –Замовник), повідомлення про намір укласти договір, Договір від 07.08.2019 № OД_В-19-404НЮ (далі – Договір).
Відповідно до статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.
Проведеним аналізом відображення закупівлі у річному плані встановлено, що закупівля послуги з перевірки цистерн для перевезення небезпечних вантажів у плані РФ «Одеська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» на листопад 2018-травень 2019 не значиться, що є порушенням статті 4 Закону.
Моніторингом встановлено, що на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), в оголошенні про проведення відкритих торгів та в повідомленні про намір укласти договір не зазначено джерело фінансування закупівлі.
Відповідно до абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору - протягом 3 днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання.
Проведеним моніторингом встановлено, що за результатами торгів укладено договір від 07.08.2019 № OД_В-19-404НЮ, термін дії якого до 31.12.2019, а в частині виконання обов'язків щодо розрахунків по договору – до закінчення місяця, наступного за місяцем, у якому закінчується строк реєстрації податкових накладних /розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних за операціями /. Також відповідно пункту Згідно пункту 11.1 Договору, зміни до договору вносяться стронами шляхом підписання додаткових угод. Однак, аналізом інформації, опублікованої у інформаційно–телекомунікаційній системі закупівель «ProZorro» встановлено, що додаткові угоди щодо продовження дії договору не укладалися і на веб-порталі Уповноваженого органу не оприлюднені.
Отже, на порушенням вимог частини 1 статті 10 Закону звіт про виконання
договору про закупівлю на веб-порталі Уповноваженого органу в термін, визначений Законом не опубліковано.
Період усунення порушень:
28.12.2020 14:38 - 15.01.2021 00:00
Дата публікації висновку:
28.12.2020 14:38
Оскарження висновку в суді
Опис:
Регіональною філією «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця» (далі – Замовник) подано ПОЗОВНУ ЗАЯВУ від 13 січня 2021 року № НЮ-14/14 до Окружного Адміністративного суду міста Києва про визнання протиправним та скасування Висновку Західного офісу Держаудитслужби від 28.12.2020 щодо наявності порушень законодавства при проведенні відкритих торгів за предметом закупівлі: Послуги з перевірки цистерн для перевезення небезпечних вантажів, (ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань), (номер закупівлі в ЦБД - UA-2019-05-29-000447-b).
Дата публікації:
14.01.2021 16:37
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ЗАПЕРЕЧЕННЯ щодо висновку
у межах проведення моніторингу
UA-M-2020-12-22-000024
Державна аудиторська служба України.
Західний офіс Держаудитслужби (м. Львів)
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2019-05-29-000447-b Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ).
28 грудня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі Послуг з перевірки цистерн для перевезення небезпечних вантажів, (ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань), (номер закупівлі в ЦБД - UA-2019-05-29-000447-b).
Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення Замовником вимог статті 4 та пункту абз. 10 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), а також порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель».
Вважаємо, що Замовником не допущено порушень Закону та відповідно до абз. 2 частини 8 статті 8 Закону надаємо свої заперечення до висновку.
1. Щодо відсутності у річному плані закупівель на травень 2019 за номером ID:UA-P-2019-05-17-004211-а, закупівлі Послуг з перевірки цистерн для перевезення небезпечних вантажів.
Зазначене твердження не відповідає дійсності, оскільки:
Статтею 4 Закону передбачено, що Закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
У річному плані закупівель на 2019 рік за номером ID:UA-P-2019-05-17-004211-а передбачена закупівля Послуг з перевірки цистерн для перевезення небезпечних вантажів. Розміщений в електронній системі закупівель ПРОЗОРРО за посиланням: https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2019-05-17-004211-a.
Нижче надаємо викопіювання з електронної системи закупівель:
Послуги з перевірки цистерн для перевезення небезпечних вантажів
Сума 3 980 000UAH
UA-P-2019-05-17-004211-a ● 4dec97cea4e04b3f827757de1ef915d8
Опубліковано: 17 травня 2019 14:07
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити
ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ
на 2019 рік
Інформація про організатора закупівлі
1. Найменування: Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #40081200
Інформація про предмет закупівлі
Порядок визначення предмета закупівлі
3. Конкретна назва предмета закупівлі: Послуги з перевірки цистерн для перевезення небезпечних вантажів
4. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
Про класифікатор ДК 021:2015
ДК021-2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань
5. Код згідно з КЕКВ: відсутній
6. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 3 980 000 UAH
7. Процедура закупівлі: Відкриті торги
Характеристика процедури
8. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: травень, 2019
9. Примітки: Протокол ТК від 17.05.2019 № 83
Документи замовника
17 травня 2019 14:07 Електронний цифровий підпис
2. Щодо відсутності в оголошенні про проведення відкритих торгів та в повідомленні про намір укласти договір інформації про джерело фінансування.
Зазначене твердження не відповідає дійсності, оскільки:
В оголошенні про проведення відкритих торгів розміщеного в електронній системі закупівель ПРОЗОРРО, інформація про джерело фінансування наявна.
Нижче надаємо викопіювання з електронної системи закупівель:
ОГОЛОШЕННЯ
про проведення відкритих торгів
UA-2019-05-29-000447-b
1. Найменування замовника: Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця"
2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 40081200
3. Місцезнаходження замовника: Україна, Одеська обл. обл., Одеса, Україна, м. Одеса, вул. Пантелемонівська 19
4. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Герасимова Наталя Юріївна, (048)727-36-75, ntvk2@odz.gov.ua
41. Вид предмета закупівлі: Послуги
5. Конкретна назва предмета закупівлі 6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі (за наявності) 7. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 8. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг 9. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг
Послуги з перевірки цистерн для перевезення небезпечних вантажів (Джерело фінансування - власні кошти). ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань 159 од. 65012, Україна, Одеська обл., Одеса, вул. Пантелеймонівська, 19 до 24 грудня 2019
91. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100
10. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 3 296 227,68 UAH
11. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 481,14 UAH
12. Математична формула, яка буде застосовуватися при проведенні електронного аукціону для визначення показників інших критеріїв оцінки: відсутня
13. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 червня 2019 10:00
14. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): 98 886,00 UAH
15. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Електронна гарантія
16. Дата та час розкриття тендерних пропозицій 25 червня 2019 14:01 , після завершення електронного аукціону
17. Дата та час проведення електронного аукціону: 25 червня 2019 13:40
18. Строк, на який укладається рамкова угода: відсутній
19. Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду: відсутня
ПОВІДОМЛЕННЯ
про намір укласти договір
1. Найменування замовника: Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця"
2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 40081200
3. Місцезнаходження замовника: Україна, Одеська обл. обл., Одеса, Україна, м. Одеса, вул. Пантелемонівська 19
31. Вид предмета закупівлі: Послуги
4. Конкретна назва предмета закупівлі 5. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі (за наявності) 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг 8. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг
Послуги з перевірки цистерн для перевезення небезпечних вантажів (Джерело фінансування - власні кошти). ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань 159 од. 65012, Україна, Одеська обл., Одеса, вул. Пантелеймонівська, 19 до 24 грудня 2019
81. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100
9. Найменування учасника − переможця процедури закупівлі (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи): ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИПРОБУВАЛЬНИЙ ЦЕНТР "АЗОВМАШТЕСТ"
10. Інформація про ціну пропозиції: 3 296 221,05 UAH
3. Щодо відсутності оприлюдненого звіту про виконання договору
Звіт про виконання договору не оприлюднювався оскільки на момент проведення моніторингу, оплата за договором №ОД/В-19-404НЮ від 07.08.2019 не здійснювалась.
Додатки :
1. Оголошення про проведення відкритих торгів – на 1 арк., в 1 екз.;
2. Повідомлення про намір укласти договір – на 1 арк., в 1 екз.
Всього додатків на 2 арк.
Дата публікації звіту:
05.01.2021 09:57