-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала
000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Завершена
0.00
UAH з ПДВ
Номер:
1fbc6b66e2bd4557b43a0d585be3c651
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-12-14-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.12.2021 00:00
Період моніторингу:
14.12.2021 11:07 - 07.01.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.12.2021 № 543
Харків
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північно-
східного офісу Держаудитслужби
в Сумській області Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 14.12.2021 №543
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2019-05-29-000432-b 29.05.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону (у редакції від 01.01.219 року).
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог абзацу десятого частини першої статті 10 Закону (у редакції від 01.01.2019 року).
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону (у редакції від 01.01.2019), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 грудня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (у редакції від 01.01.2019), розгляду тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Військової частини А0563 (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 06.06.2019, звернення до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 30.05.2019 та від 03.06.2019, роз’яснення Замовника від 31.05.2019 та від 03.06.2019, вимоги щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі від 17.07.2019 та від 19.07.2019, відповідь Замовника від 19.07.2019, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 18.06.2019, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Кудіної Аліни Вікторівни (далі – ФОП Кудіна А.В.), протоколи засідань тендерного комітету Замовника від 21.06.2019 б/н та від 11.07.2019 б/н, повідомлення про намір укласти договір від 12.07.2019, договір від 24.07.2019 № 42 (далі – Договір), пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 16.12.2021, звіт про виконання договору від 17.12.2021 року.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник у пункті 1.1.1 таблиці «Кваліфікаційні критерії, вимоги та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» (далі – Таблиця) додатку 1 до тендерної документації встановив вимогу щодо надання інформаційної довідки (форма довільна) щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, якою підтверджується наявність у учасника, у тому числі, власного сервісного центру (для гарантійного обслуговування у визначені замовником строки).
У складі тендерної пропозиції ФОП Кудіної А.В. міститься довідка від 12.03.2019 б/н, яка не містить інформації про наявність власного сервісного центру, що не відповідає вимогам пункту 1.1.1 Таблиці додатку 1 до тендерної документації Замовника.
Також установлено, що Замовник у пункті 1.2.1 Таблиці додатку 1 до тендерної документації встановив вимогу щодо надання учасниками довідки у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного договору на поставку товару, що є предметом закупівлі (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням найменування контрагента, предмету договору, строку дії договору).
При цьому, у складі тендерної пропозиції ФОП Кудіної А.В. відсутня зазначена довідка, що не відповідає вимогам пункту 1.2.1 Таблиці додатку 1 до тендерної документації Замовника.
Також установлено, що Замовник у пункті 1.3.1 Таблиці додатку 1 до тендерної документації встановив вимогу щодо надання учасниками інформаційної довідки (форма довільна), яка містить інформацію про наявність в учасника працівників, які мають необхідні знання та досвід та яких учасник планує залучити до виконання умов договору. Довідка повинна містити інформацію щодо посад, кваліфікації та досвіду роботи таких працівників.
У складі тендерної пропозиції ФОП Кудіної А.В. міститься довідка від 12.06.2019 б/н, яка не містить інформації щодо посад, кваліфікації та досвіду роботи працівників, що не відповідає вимогам пункту 1.3.1 Таблиці додатку 1 до тендерної документації Замовника.
Моніторингом установлено, що Замовник у пункті 6 розділу ІІІ визначив, що на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі у складі тендерної пропозиції учасник подає інформацію та документи, передбачені у додатку 2 до тендерної документації.
Зазначеним додатком передбачено придбання 82 енергозберігаючих металопластикових вікон 7 типо-розмірів, кожне вікно повинно обладнуватись пластиковим підвіконням шириною 200 мм та металевим відливом шириною 150 мм.
Пунктами 2, 3 розділу ІІ додатку 2 до тендерної документації Замовник встановив вимогу щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції порівняльної таблиці відповідності запропонованого ним товару технічним вимогам Замовника. Для перевірки характеристик запропонованого товару технічним вимогам Замовника, учасником обов‘язково зазначається в порівняльній таблиці інформація про найменування виробника запропонованого товару, країну походження, точне маркування моделі та інша інформація, яка на думку учасника, стосується предмета закупівлі, що пропонується до постачання.
У складі тендерної пропозиції ФОП Кудіної А.В. міститься Таблиця відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника від 12.03.2019 б/н, в якій зазначено характеристики запропонованих вікон, виготовлених з профілю Steko S600 у загальній кількості 82 шт 9 типо-розмірів, типо-розміри, ширина підвіконня та ширина відливу яких не відповідають вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником у додатку 2 до тендерної документації, та не зазначено порівняльних характеристик товару.
Відповідно до розділу «Вимоги до якості» додатку 2 до тендерної документації Замовник встановив, що для підтвердження відповідності якості конструкцій учасники мають надати у складі тендерної пропозиції сертифікати відповідності на ПВХ профіль, склопакет, фурнітуру, на виріб, сертифікат виробника металопластикових конструкцій на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на ПВХ профіль, металеве армування, склопакети, фурнітуру, ущільнювач, герметик та двокомпонентний герметик що використовується при герметизації склопакетів, на виріб, ТУ виробника склопакетів, протокол випробувань на запропоновані до постачання енергозберігаючі металопластикові вікна з зазначенням в ньому коефіцієнту опору теплопередачі.
Аналізом тендерної пропозиції ФОП Кудіної А.В. встановлено, що зазначеним учасником не надано висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на ПВХ профіль, металеве армування, склопакети, фурнітуру, ущільнювач, герметик та двокомпонентний герметик що використовується при герметизації склопакетів, на виріб, ТУ виробника склопакетів, що не відповідає вимогам додатку 2 до тендерної документації Замовника.
Моніторингом також встановлено, що Замовник у розділі «Вимоги до якості» додатку 2 до тендерної документації встановив вимогу щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції листа-згоди з тим, що для підтвердження відповідності якості конструкцій Замовник залишає за собою право розібрати одну або декілька конструкцій та замовити проведення експертизи та випробувань для підтвердження відповідності заявлених характеристик пропонованих конструкцій за рахунок учасника.
Проте у складі тендерної пропозиції ФОП Кудіної А.В. не надано зазначеного листа, що не відповідає вимогам додатку 2 до тендерної документації Замовника.
Однак, на порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону (у редакції від 01.01.2019) Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Кудіної А.В. як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, та 12.07.2019 оприлюднив повідомлення про намір про укласти договір з ним.
Крім того моніторингом встановлено, що учасником ФОП Кудіною А.В. як переможцем у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, не надано документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону (в редакції від 01.01.2019), у спосіб, встановлений у розділі ІІ додатку 1 до тендерної документації Замовника. Зазначені документи розміщено в електронній системі закупівель 18.07.2019 та 19.07.2019, тобто на шостий та на сьомий день з дати оприлюднення Замовником повідомлення про намір укласти договір.
Однак, Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця ФОП Кудіної А.В. як такого, що не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону (в редакції від 01.01.2019), чим порушив вимоги абзацу третього пункту 2 частини першої статті 30 Закону (у редакції від 01.01.219), та уклав з ним Договір.
Моніторингом встановлено, що відповідно до пункту 10.1. Договору термін дії договору – до 31.12.2019 або до повного виконання сторонами своїх зобов'язань.
Відповідно до документів та пояснень Замовника, отриманих через електронну систему закупівель, умови Договору виконано сторонами в повному обсязі, що підтверджується платіжним дорученням №1 від 21.08.2019, оплаченим Державною казначейською службою 22.08.2019 року.
Проте, Замовник оприлюднив звіт про виконання договору про закупівлю 17.12.2021 – з порушенням термінів, визначених абзацом десятим частини першої статті 10 Закону (в редакції від 01.01.2019 року).
Період усунення порушень:
22.12.2021 15:42 - 11.01.2022 00:00
Дата публікації висновку:
22.12.2021 15:42
Запити/Пояснення
Номер:
425516a0f5834937a25f8afa28d55bf1
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
14.12.2021 12:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.12.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Енергозберігаючи металопластикові вікна, пластикові підвіконня та металеві відливи з демонтажем та монтажем» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2019-05-29-000432-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із такого питання.
В ході проведення моніторингу встановлено, що Військовою частиною А0563 (далі – Замовник) за результатами проведення переговорної процедури закупівлі з фізичною особою-підприємцем Кудіною Аліною Вікторівною (далі – ФОП Кудіна А.В.) укладено договір від 24.07.2019 № 42, строком дії до 31.12.2019 року або до повного виконання сторонами своїх зобов'язань.
Враховуючи вищезазначене, просимо надати інформацію щодо стану виконання договірних зобов’язань Замовника з ФОП Кудіна А.В. за договором від 24.07.2019 № 42 з копіями підтверджуючих документів (видатковими накладними, платіжними дорученнями).
Також, просимо повідомити чи укладались додаткові угоди до вищевказаного договору.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.