-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Комплект навчального обладнання для оснащення початкових класів)
Завершена
617 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 1 000.00 UAH
Номер:
ffab5a5bc4ac493db0f38b818f52b72c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-01-12-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.01.2023 00:00
Період моніторингу:
12.01.2023 22:03 - 03.02.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.01.2023
№3
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 12.01.2023 року.
Начальник Станіслав Косінов
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 12.01.2023 № 3
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу
16 UA-2019-05-29-001507-c 29.05.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга Аляб’єва
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу 10 частини першої статті 10 Закону (в редакції чинній на момент оголошення закупівлі).
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону (в редакції чинній на момент проведення моніторингу).
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції ФОП Лузанова Л.В., своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель звіту про виконання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 лютого 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення процедури закупівлі від 29.05.2019, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника (протокол №113 від 27.05.2019), тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника (протокол №121 від 07.06.2019), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 18.06.2019, тендерну пропозицію учасника – переможця фізичної особи-підприємця Лузанової Лідії Володимирівни (далі – ФОП Лузанова Л.В.), повідомлення про намір укласти договір від 19.06.2019, договір про закупівлю товарів за державні кошти №284 від 02.07.2019 (далі – Договір), додаткову угода №1 до договору №284 від 02.07.2019 року.
Моніторингом встановлено, що відповідно до п. 3.1 Договору, ціна договору становить 615 000,00 гривень. Пунктом 5.1 Договору термін поставки товару визначено до 01.09.2019 року. Пунктом 10.1 Договору передбачено, що він набирає чинності з дати підписання і діє до 31.12.2019, а в частині проведення розрахунків – до повного їх виконання.
Згідно із інформацією з єдиного веб-порталу використання публічних коштів (https://spending.gov.ua/) та відповідно до даних пошуково-аналітичної системи (htts:// www.007.org.ua) Замовник з 30.08.2019 по 18.09.2019 року здійснив перерахування коштів ФОП Лузанова Л.В. у загальній сумі 615 000,00 гривень.
Отже, зобов’язання за договором від 02.07.2019 №284 обома сторонами станом на 18 вересня 2019 року виконані в повному обсязі. Однак, на порушення абзацу 10 частини першої статті 10 Закону (в редакції чинній на момент оголошення закупівлі), Замовник не оприлюднив звіт про виконання договору протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання.
Відповідно до частини 1 статті 10 Закону (в редакції чинній на момент оголошення закупівлі) Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, оголошення про проведення процедури закупівлі.
На запит Держаудитслужби від 18.01.2023 про надання пояснень (інформації та документів) щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, визначення його очікуваної вартості, щодо надання інформації, документального підтвердження стану виконання сторонами Договору, в електронній системі закупівель розміщено відповідь відділу освіти Зміївської міської ради Чугуївського району Харківської області від 20.01.2023, яким повідомлено, що внаслідок реорганізації відділу освіти Зміївської районної адміністрації, останній припинив свою діяльність, а правонаступником згідно Розпорядження від 22.01.2021 № 05-р є Відділ освіти охорони здоров'я, культури, спорту Чугуївської районної державної адміністрації Харківської області (код ЄДРПОУ 04591400).
Зважаючи на викладене, відділу освіти Зміївської міської ради Чугуївського району Харківської області запитувана інформація невідома. Отже, Замовником на порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону (в редакції чинній на момент проведення моніторингу) не надано пояснень (інформації та документів) щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Період усунення порушень:
02.02.2023 14:15 - 17.02.2023 00:00
Дата публікації висновку:
02.02.2023 14:15
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання зобов'язань щодо усунення порушень згідно висновку Держаудитслужби від 01.02.2023 , наразі повідомляємо , що внаслідок реорганізації відділу освіти Зміївської районної державної адміністрації, останній припинив свою діяльність, а правонаступником згідно Розпорядження від 22.01.2021 № 05-р є Відділ освіти охорони здоров'я, культури, спорту Чугуївської районної державної адміністрації Харківської області (код ЄДРПОУ 04591400).
Зважаючи на викладене, відділом освіти Зміївської міської ради Чугуївського району Харківської області не має можливості усунути вказані порушення виявлені в ході моніторінгу даної закупівлі по відділу освіти Зміївської РДА .
Документи
Дата публікації звіту:
06.02.2023 10:35
Запити/Пояснення
Номер:
988bba49b70e4607a389c18db10a2c85
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
18.01.2023 10:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.01.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі Комплекту навчального обладнання для оснащення початкових класів (код ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання ) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2019-05-29-001507-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та документальне підтвердження стану виконання сторонами зобов’язань за договором закупівлі товарів за державні кошти від 02.07.2019 №284 (зокрема, рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі, платіжні доручення, банківські виписки тощо).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
71dc8b904ea24bc09161aaf4b28a3eb2
Назва:
Про надання відповіді
Дата опублікування:
20.01.2023 15:07
Опис:
Відділ освіти Зміївської міської ради Чугуївського району Харківської області повідомляє, що внаслідок реорганізації відділу освіти Зміївської районної адміністрації, останній припинив свою діяльність, а правонаступником згідно Розпорядження від 22.01.2021р. № 05-р являється Відділ освіти охорони здоров'я , культури , спорту Чугуївської районної державної адміністрації Харківської області ( код ЄДРПОУ 04591400). Зважаючи на викладене , відділу освіти Зміївської міської ради Чугуївського району Харківської області запитувана інформація невідома.