• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Придбання службового автотранспорту для медичних працівників амбулаторій загальної практики сімейної медицини (23 одиниці) Код ДК021-2015 (CPV) 34113000-2 – Повнопривідні транспортні засоби

Торги відмінено

11 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 11 500.00 UAH
Номер: 52a496d5e817462e9576a8746296fa61
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-05-30-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.05.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 30.05.2019 14:20 - 21.06.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 30.05.2019 №55 Черкаси Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 30.05.2019№55 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі 3 UA-2019-05-28-000792-b, 28.05.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Черкаська, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Черкаська обл.), +38 (0 93) 578-72-75, ira_valter@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу визначення предмету закупівлі встановлено порушення пункту 1 розділу ІІ наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 25 березня 2016 р. за № 448/28578. За результатами моніторингу відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» встановлені порушення частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». За результатами моніторингу оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579, зі змінами, зокрема, внесеними наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 р. № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 11 квітня 2019 р. за № 386/33357. За результатами аналізу питань: відображення закупівлі у річному плані (додатку), надання роз’яснень щодо тендерної документації - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», надання роз’яснень щодо тендерної документації. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік з додатками та змінами до нього; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 28.05.2019 № 18; пояснення, отримане 04.06.2019 від Департаменту містобудування, архітектури, будівництва та житлово-комунального господарства Черкаської обласної державної адміністрації через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель. За результатами моніторингу встановлено, що предмет закупівлі відкритих торгів (товар) «ДК 021:2015: 34113000-2– Повнопривідні транспортні засоби» визначено за показником п’ятої цифри, чим порушено вимоги пункту 1 розділу ІІ наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 25 березня 2016 р. за № 448/28578. За результатами моніторингу відповідності умов тендерної документації Департаменту містобудування, архітектури, будівництва та житлово-комунального господарства Черкаської обласної державної адміністрації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженої протоколом засідання тендерного комітету від 28.05.2019 № 18, встановлено, що пункт 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтями 16 та 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації містить вимогу щодо надання переможцем документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Крім того встановлено, що в порушення вимог частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», у розділі IV «Подання та розкриття тендерних пропозицій» тендерної документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій. За результатами моніторингу оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) та джерело фінансування закупівлі, чим не дотримано вимог наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579, зі змінами, зокрема, внесеними наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 р. № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 11 квітня 2019 р. за № 386/33357.
Період усунення порушень: 06.06.2019 12:15 - 21.06.2019 00:00
Дата публікації висновку: 06.06.2019 12:15

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відмінити процедуру закупівлі товару «Придбання службового автотранспорту для медичних працівників амбулаторій загальної практики сімейної медицини (23 одиниці)» через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 06.06.2019 16:28

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • documentsForm: Так
  • corruptionDescription: Так
Опис: Відкриті торги відмінено.
Дата публікації: 07.06.2019 09:03

Запити/Пояснення