-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
М’ясо
Оцінка тендерних пропозицій здійснюється лише за одним критерієм – «Ціна», яка є приведеною та визначається за формулою, наведеною в тендерній документації. Джерело фінансування закупівлі: кошти міського бюджету.
Завершена
3 920 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 7 840.80 UAH
мін. крок: 0.2% або 7 840.80 UAH
Номер:
3cb6905af71c41a692a55865fb12b84e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-01-24-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.01.2020 00:00
Період моніторингу:
24.01.2020 14:58 - 15.02.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.01.2020 № 5
Черкаси
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 24.01.2020 № 5
Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
6 UA-2019-05-28-000748-b, 28.05.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу відображення закупівлі в річному плані (додатку) встановлено порушення вимог частини першої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі».
За результатами аналізу оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимог наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (зі змінами).
За результатами аналізу дотримання законодавства під час укладення договору про закупівлю встановлено порушення вимог частини другої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі».
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі»; розгляд тендерних пропозицій; дотримання законодавства (наявність підстав) під час укладання додаткових угод - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо розірвання договору, та відповідно до частини восьмої статті 7¹ Закону «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані (додатку); відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі»; розгляд тендерних пропозицій; дотримання законодавства під час укладення договору про закупівлю; дотримання законодавства (наявність підстав) під час укладення додаткових угод; оприлюднення інформації щодо закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річні плани закупівель на 2019 рік та на 2020 рік з додатками та змінами до них; оголошення про проведення процедури відкритих торгів ID: UA-2019-05-28-000748-b; тендерна документація, яка затверджена рішенням тендерного комітету від 28.05.2019; тендерні документації зі змінами, яка затверджені рішеннями тендерного комітету від 11.07.2019, від 12.08.2019, від 13.08.2019, від 20.09.2019, від 22.11.2019 та від 10.12.2019; переліки змін до тендерної документації; протокол розгляду тендерних пропозицій від 24.12.2019 № 11/УО; повідомлення про намір укласти договір із ТОВ «Каштан-Плюс»; тендерна пропозиція ТОВ «Каштан-Плюс»; договір від 13.01.2020 № 1; додаткова угода від 13.01.2020 № 1 до договору від 13.01.2020 № 1; повідомлення про внесення змін до договору; звіт про результати проведення процедури закупівлі; пояснення від 31.01.2020, отримане від Департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Частиною першою статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Проте, за результатами моніторингу встановлено, що закупівля ID: UA-2019-05-28-000748-b здійснюється відповідно до річного плану на 2019 рік UA-P-2019-05-28-001216-b, тоді як відповідно до договору від 13.01.2020 № 1 постачання товару здійснюється у 2020 році. При цьому, у річному плані Замовника на 2020 рік відсутня інформація щодо вказаної закупівлі м’яса.
Під час проведення моніторингу встановлено, що на порушення вимог наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (зі змінами), річний план закупівель, що оприлюднений в електронній системі закупівель ID: UA-P-2019-05-28-001216-b, не містить інформацію щодо коду КЕКВ у п.5 «Код згідно з КЕКВ (для бюджетних коштів)».
За результатами аукціону, який відбувся 23.12.2019, найбільш економічно вигідною визнано тендерну пропозицію ТОВ «Каштан-Плюс» з остаточною ціновою пропозицією 2 491 690,00 гривень.
За результатами моніторингу встановлено, що на порушення частини другої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі», договір від 13.01.2020 № 01, укладений за результатами процедури закупівлі ID: UA-2019-05-28-000748-b, не відповідає вимогам тендерної документації.
Так, відповідно до пункту 4.4. розділу І тендерної документації строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) до 31.12.2019. У пункті 4 «Істотні умови, які обов'язково включаються до договору про закупівлю» розділу VI тендерної документації та проекті договору, який подається разом із тендерною документацією, зазначено: «Дія Договору припиняється при настанні однієї з умов: закінчення терміну дії Договору – 31.12.2019». При цьому, відповідно до пункту 10.2 розділу 10 договору від 13.01.2020 № 01: «Дія Договору припиняється при настанні однієї з умов: закінчення терміну дії Договору – 31.12.2020».
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався.
Період усунення порушень:
11.02.2020 12:55 - 26.02.2020 00:00
Дата публікації висновку:
11.02.2020 12:55
Запити/Пояснення
Номер:
3537c1e9ca8348bc8e6b76347db60dbc
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
28.01.2020 11:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.02.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-28-000748-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення із питання:
з яких підстав договір від 13.01.2020 № 01, укладений за результатами процедури закупівлі ID: UA-2019-05-28-000748-b, не відповідає вимогам тендерної документації? Так, відповідно до пункту 4.4. розділу І тендерної документації строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) до 31.12.2019. У пункті 4 «Істотні умови, які обов'язково включаються до договору про закупівлю» розділу VI тендерної документації зазначено «Дія Договору припиняється при настанні однієї з умов: закінчення терміну дії Договору – 31.12.2019». При цьому, відповідно до пункту 10.2 розділу 10 договору від 13.01.2020 № 01꞉ «Дія Договору припиняється при настанні однієї з умов: закінчення терміну дії Договору – 31.12.2020».
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
83f30b38d8234b3fb48bf4deba5b6610
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
31.01.2020 19:45
Опис:
За результатами розгляду запиту Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області про надання пояснень у межах проведеного моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо» (UA-2019-05-28-000748-b) маємо наступні пояснення:
Департаментом освіти та гуманітарної політики 28.05.2019 було оголошено торги по закупівлі м’яса (UA-2019-05-28-000748-b).
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій було призначено на 13.06.2019. Проте, процедура закупівлі була призупинена у зв’язку з тим, що учасником торгів ТОВ "КАП-ПРОД" (код ЄДРПОУ:41029424) було подано скаргу від 07.06.2019 №74/06 на умови тендерної документації.
Колегія прийняла рішення від 26.06.2019 №8451- р/пк-пз, яким зобов’язала департамент освіти та гуманітарної політики внести зміни у тендерну документацію.
В результаті внесення змін до тендерної документації на закупівлю м’яса, кінцевий строк подання тендерних пропозицій було перенесено на 19.07.2019.
Учасником ТОВ "КАП-ПРОД" повторно було подано скаргу від 13.07.2019 №93/07 на умови тендерної документації.
Колегія прийняла рішення від 02.08.2019 №10574-р/пк-пз, яким зобов’язала департамент освіти та гуманітарної політики внести зміни у тендерну документацію.
В результаті внесення змін до тендерної документації на закупівлю м’яса, кінцевий строк подання тендерних пропозицій було перенесено на 20.08.2019.
Учасником ТОВ "КАП-ПРОД" знову було подано скаргу від 14.08.2019 №115/08 на умови тендерної документації.
Колегія прийняла рішення від 29.08.2019 №12041-р/пк-пз, яким зобов’язала департамент освіти та гуманітарної політики внести зміни у тендерну документацію.
В результаті внесення змін до тендерної документації на закупівлю м’яса, кінцевий строк подання тендерних пропозицій було перенесено на 28.09.2019.
Учасником ТОВ "КАП-ПРОД" вкотре було подано скаргу від 22.09.2019 №42/09 на умови тендерної документації.
Колегія прийняла рішення від 10.10.2019 №14608-р/пк-пз, яким зобов’язала департамент освіти та гуманітарної політики внести зміни у тендерну документацію.
В результаті внесення змін до тендерної документації на закупівлю м’яса, кінцевий строк подання тендерних пропозицій було перенесено на 30.11.2019.
Проте, учасником ТОВ "КАП-ПРОД" було подано скаргу від 25.11.2019 №77/11 на умови тендерної документації.
Колегія прийняла рішення від 16.12.2019 №18651-р/пк-пз, яким відмовила ТОВ «КАП-ПРОД» у задоволенні скарги.
У зв’язку з тим, що Колегія опублікувала вищевказане рішення 19.12.2019 о 19:25 год., електронною системою закупівель автоматично було призначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій 23.12.2019.
Протокольним рішенням від 24.12.2019 №11/УО переможцем вищевказаних торгів визначено ТОВ «Каштан-Плюс».
У зв’язку з нагальною потребою закупівлі м’яса у дошкільні навчальні заклади, для забезпечення безперебійного харчування дітей, за результатами торгів по закупівлі м’яса (UA-2019-05-28-000748-b), керуючись ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) укладено відповідний договір поставки. При цьому, встановлено термін дії договору та строк поставки товару за договором - до 31.12.2020.
Додатково звертаємо вашу увагу на те, що Основні вимоги до договору про закупівлю, викладені в ст.36 Закону.
Відповідна стаття містить перелік вимог щодо умов укладення договору та внесення змін до укладених договорів. Цей перелік є вичерпним.
Будь-яких обмежень, щодо укладення договорів всупереч умовам тендерної документації, Закон не містить.
Згідно ст.36 закону Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури.
Тендерна пропозиція переможця торгів не містила інформацію щодо крайнього строку поставки товару до 31.12.2019, тому редакція укладеного договору не суперечить змісту тендерної пропозиції переможця.
З огляду на вищевикладене договір поставки м’яса, укладений 13.01.2020 за результатами проведення тендеру (UA-2019-05-28-000748-b), не суперечить вимогам Закону.