• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

М’ясо

Оцінка тендерних пропозицій здійснюється лише за одним критерієм – «Ціна», яка є приведеною та визначається за формулою, наведеною в тендерній документації. Джерело фінансування закупівлі: кошти міського бюджету.

Завершена

3 920 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 7 840.80 UAH
Номер: 3cb6905af71c41a692a55865fb12b84e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-01-24-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.01.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 24.01.2020 14:58 - 15.02.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 24.01.2020 № 5 Черкаси Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 24.01.2020 № 5 Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі 6 UA-2019-05-28-000748-b, 28.05.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ
Адреса: Ukraine, Черкаська, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Черкаська обл.), +38 (0 98) 990-57-95, tender23_31@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу відображення закупівлі в річному плані (додатку) встановлено порушення вимог частини першої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі». За результатами аналізу оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимог наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (зі змінами). За результатами аналізу дотримання законодавства під час укладення договору про закупівлю встановлено порушення вимог частини другої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі». За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі»; розгляд тендерних пропозицій; дотримання законодавства (наявність підстав) під час укладання додаткових угод - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо розірвання договору, та відповідно до частини восьмої статті 7¹ Закону «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані (додатку); відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі»; розгляд тендерних пропозицій; дотримання законодавства під час укладення договору про закупівлю; дотримання законодавства (наявність підстав) під час укладення додаткових угод; оприлюднення інформації щодо закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річні плани закупівель на 2019 рік та на 2020 рік з додатками та змінами до них; оголошення про проведення процедури відкритих торгів ID: UA-2019-05-28-000748-b; тендерна документація, яка затверджена рішенням тендерного комітету від 28.05.2019; тендерні документації зі змінами, яка затверджені рішеннями тендерного комітету від 11.07.2019, від 12.08.2019, від 13.08.2019, від 20.09.2019, від 22.11.2019 та від 10.12.2019; переліки змін до тендерної документації; протокол розгляду тендерних пропозицій від 24.12.2019 № 11/УО; повідомлення про намір укласти договір із ТОВ «Каштан-Плюс»; тендерна пропозиція ТОВ «Каштан-Плюс»; договір від 13.01.2020 № 1; додаткова угода від 13.01.2020 № 1 до договору від 13.01.2020 № 1; повідомлення про внесення змін до договору; звіт про результати проведення процедури закупівлі; пояснення від 31.01.2020, отримане від Департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель. Частиною першою статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Проте, за результатами моніторингу встановлено, що закупівля ID: UA-2019-05-28-000748-b здійснюється відповідно до річного плану на 2019 рік UA-P-2019-05-28-001216-b, тоді як відповідно до договору від 13.01.2020 № 1 постачання товару здійснюється у 2020 році. При цьому, у річному плані Замовника на 2020 рік відсутня інформація щодо вказаної закупівлі м’яса. Під час проведення моніторингу встановлено, що на порушення вимог наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (зі змінами), річний план закупівель, що оприлюднений в електронній системі закупівель ID: UA-P-2019-05-28-001216-b, не містить інформацію щодо коду КЕКВ у п.5 «Код згідно з КЕКВ (для бюджетних коштів)». За результатами аукціону, який відбувся 23.12.2019, найбільш економічно вигідною визнано тендерну пропозицію ТОВ «Каштан-Плюс» з остаточною ціновою пропозицією 2 491 690,00 гривень. За результатами моніторингу встановлено, що на порушення частини другої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі», договір від 13.01.2020 № 01, укладений за результатами процедури закупівлі ID: UA-2019-05-28-000748-b, не відповідає вимогам тендерної документації. Так, відповідно до пункту 4.4. розділу І тендерної документації строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) до 31.12.2019. У пункті 4 «Істотні умови, які обов'язково включаються до договору про закупівлю» розділу VI тендерної документації та проекті договору, який подається разом із тендерною документацією, зазначено: «Дія Договору припиняється при настанні однієї з умов: закінчення терміну дії Договору – 31.12.2019». При цьому, відповідно до пункту 10.2 розділу 10 договору від 13.01.2020 № 01: «Дія Договору припиняється при настанні однієї з умов: закінчення терміну дії Договору – 31.12.2020». Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався.
Період усунення порушень: 11.02.2020 12:55 - 26.02.2020 00:00
Дата публікації висновку: 11.02.2020 12:55

Запити/Пояснення