• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки Г(Г2) 0-100, Г(Г2) 13-50)

Завершена

1 455 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 300.00 UAH
Номер: 28947bde2646454ea55b637ddf10ab13
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-11-22-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.11.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 22.11.2022 16:36 - 14.12.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 22.11.2022 № 259 (дата) м.Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 22.11.2022 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 22.11.2022 № 259 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 13 UA-2019-05-28-000862-a 25.08.20219 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 96) 929-55-14, LudStr69@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатом аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 12 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на усунення встановленого порушення шляхом оприлюднення звіту про виконання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 02 грудня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділ освіти Зміївської районної державної адміністрації Харківської області (далі- Замовник) на 2019 рік; тендерна документація Замовника, затверджена рішенням тендерного комітету – протокол від 28.05.2019 № 116 (нова редакція), перелік змін до тендерної документації; реєстр отриманих тендерних пропозицій 13.06.2019, протокол розкриття тендерних пропозицій-13.06.2019; тендерну пропозицію ПРИВАТНОГО ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «НИРТ», код ЄДРПОУ 32656453; протокол щодо прийняття рішення тендерним комітетом від 19.06.2019 № 123; повідомлення про намір укласти договір від 19.06.2019; договір про закупівлю товарів за державні кошти від 04.07.2019 № 301 (далі-Договір); пояснення Замовника на запит Держаудитслужби, надане через електронну систему закупівель 29.11.2022 року. Моніторингом встановлено, що згідно з пунктом 10.1 Договору, останній набирає чинності з дати його підписання та до 31 грудня 2019 року, а в частині розрахунків - до повного їх завершення. Відповідно до пункту 4.1 Договору, розрахунки здійснюються шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника після Поставки Покупцю протягом 30 банківських днів згідно з наданими Постачальником накладних за наявністю фінансування. Пунктом 5.1 Договору передбачено, що строк (термін) поставки (передачі) товарів: до 01 вересня 2019 року. Пунктом 5.4 Договору визначено, що Постачальник зобов’язаний забезпечити здійснення зважування товару, що відпускається, на території Зміївського району Харківської області у присутності уповноваженого представника Замовника. Відповідно до пункту 5.5 Договору, Постачальник самостійно, за свій рахунок, проводить доставку та навантажувально-розвантажувальні роботи вугілля кам’яного, що постачає. Згідно з посиланням для перевірки оплат по договору https://www.007.org.ua/search, оплата за поставлений товар здійснена 23.07.2019 в повному обсязі − на суму 1 440 030,00 грн, що відповідає сумі укладеного договору. Таким чином, Договір від 04.07.2019 № 301 є повністю виконаним. З урахуванням викладеного, Замовник мав, на виконання норм пункту 12 частини першої статті 10 Закону, оприлюднити звіт про виконання договору про закупівлю, що не було забезпечено Замовником.
Період усунення порушень: 02.12.2022 17:26 - 17.12.2022 00:00
Дата публікації висновку: 02.12.2022 17:26

Запити/Пояснення