-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вугілля ДГ 13-100, АМ 13-25, ДГ (13-100)
Торги відмінено
336 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 680.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 680.00 UAH
Номер:
a23fb366bde143e0ae8fff97404f4c19
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-06-03-000049
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.06.2019 00:00
Період моніторингу:
04.06.2019 11:29 - 26.06.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.06.2019 №29
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 03.06.2019 №29
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2019-05-27-000724-c 27.05.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо відображення закупівлі у річному плані встановлено, що замовником не дотримано частину першу статті 4 Закону.
За результатами аналізу оприлюднення інформації щодо закупівлі установлено порушення норм пункту 2 Наказу.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
В ході проведення моніторингу замовником усунуті виявлені порушення шляхом відміни процедури закупівлі, про що зазначено в протоколі засідання тендерного комітету від 06 червня 2019 року, який оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 червня 2019 року
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (з додатками) на 2019 рік відділу освіти, культури, молоді та спорту Бабчинецької сільської ради (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, пояснення від 06 червня 2019 року, отримане від замовника, через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу встановлено, що замовником не оприлюднено річний план закупівлі (зміни до річного плану) щодо проведення закупівлі вугілля ДГ 13-100, АМ 13-25, ДГ (13-100), чим порушено вимоги статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Крім того, встановлено, що замовником не накладено кваліфікований електронний підпис на оголошення про проведення відкритих торгів ID: UA-2019-05-27-000724-с, чим порушено вимоги абзацу 2 пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» від 22 березня 2016 року №490, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579 (далі-Наказ).
Поряд з цим встановлено, що замовником в порушення вимог пункту 2 Наказу у формі оголошення про проведення відкритих торгів не відображено інформацію у пунктах: «9¹. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» та «10². Джерело фінансування закупівлі».
Слід зазначити, що відповідно до вимог ч.1 ст. 31 Закону замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушення, що виникло через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
В ході проведення моніторингу замовником усунуто виявлені порушення шляхом відміни даної процедури закупівлі 06 червня 2019 року, про що зазначено в протоколі засідання тендерного комітету від 06 червня 2019 року, який оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro.
Період усунення порушень:
11.06.2019 14:30 - 26.06.2019 00:00
Дата публікації висновку:
11.06.2019 14:30
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до ст. 31 Замовником відмінені торгів через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
19.06.2019 16:51
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
- documentsForm: Так
Опис:
Замовником усунуто порушення, шляхом відміни торгів
Дата публікації:
20.06.2019 12:37
Запити/Пояснення
Номер:
40fa1ade65fe4e0d8385bb8bf36aef47
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
04.06.2019 12:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.06.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі вугілля ДГ 13-100, АМ 13-25, ДГ (13-100) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-27-000724-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43 та підпунктів 2,9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань.
1. Вказати ID номер, присвоєний електронною системою закупівель річному плану закупівлі, додатку до річного плану закупівлі чи змінам до них, в яких передбачена зазначена закупівля?
2. Чому при проведенні даної закупівлі, Вами оприлюднене в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів без урахування внесених змін до форми оголошення про проведення відкритих торгів, затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 року № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», який набрав чинності 03 травня 2019 року, а саме: відсутні пункти «9¹. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» та «10². Джерело фінансування закупівлі»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.
Номер:
b830c74426634d68b21cdcbdb26adfea
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснення
Дата опублікування:
06.06.2019 15:32
Опис:
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Бабчинецької сільської ради підтверджує відсутність зареєстрованого річного плану закупівель та погоджується з тим, що оголошення про проведення відкритих торгів оформлено без врахування змін до наказу №490 від 03.05.2019р. Зобов'язуємося виправити допущені помилки при оголошені закупівлі №UA-2019-05-27-000724-c шляхом її відміни. В подальшій роботі зобов'язуємося дотримуватися всіх законодавчих актів , що стосуються закупівель.