-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Утеплення фасаду студентського гуртожитку ВНКЗ ЛОР " Бориславський медичний коледж "по вул. 600-річчя Борислава,14
Завершена
770 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 850.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 850.00 UAH
Номер:
531585bc9bee41a1a9460226df75cfb8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-03-27-000124
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.03.2020 00:00
Період моніторингу:
27.03.2020 16:41 - 18.04.2020 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.03.2020 № 60
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 27.03.2020 №
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-05-27-000450-b 27.05.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
Аналізом правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення норм пункту 2 Наказу Мінекономрозвитку №490.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення частини 1 статті 30 Закону.
Аналізом порядку оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини 1 статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, в тому числі шляхом опублікування звіту про виконання договору та недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ВНКЗ ЛОР "Бориславський медичний коледж" (далі – Замовник) на 2019 рік за ID UA-P-2019-05-27-000413-b; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій від 13.06.2019; тендерну пропозицію ФОП Підлісецький Володимир Євгенович; повідомлення про намір укласти договір; договір № 01-07-19 від 01.07.2019 року.
Відповідно до частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, оголошення про проведення процедури закупівлі.
При цьому пунктом 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» (далі – Наказ Мінекономрозвитку №490) встановлено, що формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель.
Однак, за результатами моніторингу встановлено, що на порушення вимог пункту 2 Наказу Мінекономрозвитку № 490, при оприлюдненні в електронній системі закупівель (внесенні і заповненні в електронному вигляді) оголошення про закупівлю Замовником до нього не внесено інформації про про джерело фінансування закупівлі (обов’язкове поле 10-2 форми оголошення); відповідно у формі повідомлення про намір укласти договір (заповнюється електронною системою закупівель автоматично) не заповнено поле 11 «Джерело фінансування закупівлі».
Відповідно до частини 2 статті 16 Закону, Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Згідно пункту 1 додатку №1 тендерної документації Замовника, для підтвердження наявності в Учасника матеріально – технічної бази, вимагалося подання в складі тендерної пропозиції довідки, яка містить інформацію про наявність в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт відповідно до предмету закупівлі, а також, на підтвердження зазначеної інформації, вказаної у довідці, учасник подає у складі тендерної пропозиції копії документів, які підтверджують право учасника володіти, користуватися та/або розпоряджатися відповідною технікою, обладнанням.
Учасник торгів ФОП Підлісецький Володимир Євгенович в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 06.06.2019 (без номера) не надав ні у власності, ні в оренді ряд механізмів, які мають застосовуватися учасником відповідно до відомості ресурсів, що є додатком до договірної ціни, а саме: дрилі електричні, лебідки електричні (тягове зусилля до 5,79 кН), шуруповерти.
При цьому, згідно довідки від 06.06.2019 (без номера) учасника ФОП Підлісецький Володимир Євгенович для виконання робіт по об’єкту субпідрядні організації залучатися не будуть.
Таким чином, учасником не підтверджено кваліфікаційні вимоги в частині наявності обладнання та матеріально-технічної бази, тендерна пропозиція ФОП Підлісецький Володимир Євгенович не відповідала кваліфікаційним критеріям встановленим частиною 2 статті 16 Закону та умовам тендерної документації Замовника.
Отже, враховуючи вищенаведене, Замовник на порушення пункту 1 частини 1 статті 30 Закону, не відхилив тендерну пропозицію ФОП Підлісецький Володимир Євгенович, яка не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, а уклав з ним договір про закупівлю від 01.07.2019 № 01-07-19 (далі – Договір) на суму 703 011,41 гривень.
Крім того, проведеним аналізом оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення Замовником вимог абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону.
Так, відповідно до абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання.
Під час моніторингу встановлено, що відповідно до опублікованого оголошення про закупівлю термін поставки товару, виконання робіт чи надання послуг - до 31.12.2019 року. У тендерній документації Замовником зазначено, що строк поставки товару, виконання робіт чи надання послуг - до 31.12.2019 року або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань. Пунктом 5.1 укладеного Договору № 01-07-19 строк (термін виконання робіт – згідно графіку виконання робіт (вересень 2019) або до повного виконання сторонами договірних зобовязань. Строк дії укладеного Договору № 01-07-19 - до 31.12.2019 (пункт 12.1 договору), а в частині розрахунків – до повного його виконання. Слід зазначити, що за даними ІТС закупівель «ProZorro» додаткові угоди до Договору № 01-07-19 щодо продовження строку дії договору Замовником не укладались та не оприлюднювались.
За даними інформаційно–телекомунікаційної системи закупівель «ProZorro» за процедурою закупівлі UA-2019-05-27-000450-b, розділ «Перевірити оплати», встановлено, що Замовником 06.09.2019 та 11.09.2019 здійснено оплату за Договором № 01-07-19 на користь ФОП Підлісецький В.Є. на загальну суму 703011,41 грн (за поточний ремонт по утепленню фасаду студентського гуртожитку по вул.600-рiччя Борислава,14), підставою для оплати зазначено акт №26-19 вiд 22.08.2019. Вказана сума відповідає сумі укладеного Договору № 01-07-19.
Однак, на порушення вимог абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону, Замовником після виконання Договору № 01-07-19 (виконання робіт та здійснення оплати станом на 11.09.2019) та закінчення строку дії Договору № 01-07-19 (31.12.2019) звіт про виконання договору на час завершення моніторингу (10.04.2020) не оприлюднено.
Моніторинг закупівлі на відповідність тендерної документації вимогам частини четвертої статті 22 Закону не проводився.
Період усунення порушень:
10.04.2020 12:08 - 25.04.2020 00:00
Дата публікації висновку:
10.04.2020 12:08