-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Мясопродукти (ковбаса варена та сарделі/сосиски)
Завершена
330 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 650.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 650.00 UAH
Номер:
4b1ca01b297b4aeb8fd6351a00733309
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-07-15-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.07.2019 00:00
Період моніторингу:
15.07.2019 18:17 - 06.08.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.07.2019 №37
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Сергій Колісник
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 15.07.2019 №37
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7.UA-2019-05-24-000742-а 24.05.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо відповідності тендерних пропозицій учасників вимогам тендерної документації замовника встановлено порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Згідно інформації розміщеної на сайті публічних закупівель Prozorro 22 липня 2019 року замовником розірвано договір від 25 червня 2019 року № 238 додатковою угодою від 22 липня 2019 року №1 про розірвання договору від 25 червня 2019 року № 238.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 липня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік відділу освіти Калинівської міської ради (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерну пропозицію переможця торгів ФОП Шутий Аркадій Іванович на відповідність вимогам тендерної документації замовника, протокол засідання тендерного комітету від 13 червня 2019 року №61, повідомлення про намір укласти договір, договір від 25 червня 2019 року №238, та пояснення від 19 липня 2019 року отримане від замовника, через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу установлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ФОП Шутий А.І., якого визначено переможцем торгів, умовам тендерної документації, в частині відсутності експертного висновку на сарделі/сосиски (вимоги встановлені замовником в підпункті 6.1 пункту 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації).
Однак на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Шутий А.І., як таку що не відповідає умовам тендерної документації, та уклав з ним договір від 25 червня 2019 року № 238.
Згідно інформації розміщеної на сайті публічних закупівель Prozorro 22 липня 2019 року замовником розірвано договір від 25 червня 2019 року № 238 додатковою угодою від 22 липня 2019 року №1 про розірвання договору від 25 червня 2019 року № 238.
Період усунення порушень:
22.07.2019 17:26 - 06.08.2019 00:00
Дата публікації висновку:
22.07.2019 17:26
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відділ освіти Калинівської міської ради усунуло правопорушення шляхом розірвання угоди № 238 від 25.06.2019 р. на постачання ковбаси вареної та сардельок/сосисок.Додаткова угода про розірвання додається. Надалі тендерний комітет відділу освіти Калинівської міської ради буде більш детально та уважніше розглядати тендерні пропозиції учасників та намагатися не допускати подібних помилок.
Дата публікації звіту:
25.07.2019 14:51
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом розірвання договору про закупівлю від 25 червня 2019 року №238 додатковою угодою від 22 липня 2019 року №1.
Дата публікації:
25.07.2019 15:27
Запити/Пояснення
Номер:
6bb6450a9b0444bc899b005ec87a21f3
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
16.07.2019 12:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.07.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі м’ясопродуктів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-24-000742-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення із такого питання.
Яким чином учасник тендеру ТОВ «Шутий Аркадій Іванович», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол від 13.06.2019 № 61) обрано переможцем, виконав вимогу пп. 6.1 п.6 тендерної документації, а саме: надав експертний висновок, виданий Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів на сарделі/сосиски?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
633971b0d14b4fce91a10c7068719c37
Назва:
про усунення виявлених порушень
Дата опублікування:
18.07.2019 15:22
Опис:
Відділ освіти Калинівської міської ради після надходження Вашого запиту повернувся до розгляду документів тендерної пропозиції ФОП Шутого А.І. При повторному розгляді було з'ясовано, що серед завантажених 4 експертних висновків видано органом Держспоживслужби відсутній експертний висновок на сарделі/сосиски. Так як процедура завершена, то скасувати рішення про визначення переможцем ФОП Шутого А.І. та відхилити його тендерну пропозицію немає можливості. Тому прийнято рішення про розірвання угоди на постачання ковбаси вареної та сардельок/сосисок.
Номер:
a5b10b6ff52a450291fc44ef3c476b6e
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
18.07.2019 15:25
Опис:
Відділ освіти Калинівської міської ради після надходження Вашого запиту повернувся до розгляду документів тендерної пропозиції ФОП Шутого А.І. При повторному розгляді було з'ясовано, що серед завантажених 4 експертних висновків видано органом Держспоживслужби відсутній експертний висновок на сарделі/сосиски. Так як процедура завершена, то скасувати рішення про визначення переможцем ФОП Шутого А.І. та відхилити його тендерну пропозицію немає можливості. Тому прийнято рішення про розірвання угоди на постачання ковбаси вареної та сардельок/сосисок.