-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
"Капітальний ремонт шиферної покрівлі СЗШ №2, по вул. Калнишевського, 19, м. Новомосковськ, Дніпропетровської області". Коригування
Завершена
5 209 589.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 26 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 26 000.00 UAH
Номер:
7c6a0ff4ed234bd7a200632cb7ea6bfe
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-07-10-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.07.2020 00:00
Період моніторингу:
10.07.2020 11:48 - 01.08.2020 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
09.07.2020 № 132
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 09.07.2020 № 132
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1
UA-2019-05-24-000100-b 24.05.2020 Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Новомосковської міської ради (код ЄДРПОУ 37734076)
Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність тендерної документації вимогам Закону, відповідності тендерних пропозицій вимогам тендерної документації, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до Закону – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 липня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції, що діяла до 19.04.2020 року (далі – Закон), відповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, своєчасність розгляду тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до Закону.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Новомосковської міської ради, (далі – Замовник); тендерну документацію, тендерні пропозиції ТОВ «Врожай-Н», Приватне виробничо-комерційне підприємство «МЕЛІК», (далі – ПВКП «МЕЛІК») договір від 10.07.2019 №53, пояснення Замовника, отримані 14.07.2020 через електрону систему закупівель.
Відповідно до пункту 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником встановлена вимога про те, що Учасник, який подав найбільш економічно вигідну ціну на аукціоні, зобов’язаний протягом 2 (двох) робочих днів, з дня проведення аукціону, надати Замовнику через особистий кабінет електронного майданчика в Системі «Prozorro» сканованої копії заповнених та підписаних тендерних форм «Тендерна пропозиція» (додаток 1 до тендерної документації) та «Проект договору» (додаток 5 до тендерної документації) з «новою» ціною.
Ненадання повного комплекту розрахунків до ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного аукціону буде вважатись відмовою переможця від підписання договору.
Згідно з протоколом засідання тендерного комітету від 14.06.2019 №29 Замовником було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Врожай-Н» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме, через не надання протягом 2 (двох) робочих днів з дня проведення аукціону сканованої копії заповнених та підписаних тендерних форм «Тендерна пропозиція» (додаток 1 до тендерної документації) та «Проект договору» (додаток 5 до тендерної документації) з «новою» ціною.
Відповідно до пункту 30 частини 1 статті 1 Закону тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Слід зазначити, що стаття 30 Закону містить перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій учасників, відповідно до якого не надання документів після проведення аукціону не може бути підставою для відхилення тендерних пропозицій учасників так як не є складовою пропозиції учасника.
Тому всі документи, що було надані чи не надані після завершення кінцевого терміну подання пропозицій, окрім документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, не вважаються частиною тендерної пропозиції і не можуть бути предметом розгляду на предмет їх відповідності вимогам тендерної документації.
Разом із цим, відповідно до частини 3 статті 32 Закону в разі відмови переможця торгів від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або неукладення договору про закупівлю з вини учасника у строк, визначений цим Законом, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув.
Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція ТОВ «Врожай-Н» підлягала відхиленню на підставі частини 3 статті 32 Закону.
За результатами аналізу тендерної пропозиції ПВКП «МЕЛІК» порушень не встановлено.
Період усунення порушень:
22.07.2020 11:40 - 28.07.2020 00:00
Дата публікації висновку:
22.07.2020 11:40
Запити/Пояснення
Номер:
9cf6e21fa8a54006a831fa3dda4c6c78
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
10.07.2020 13:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.07.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт шиферної покрівлі СЗШ №2, по вул. Калнишевського, 19, м. Новомосковськ, Дніпропетровської області». Коригування), інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-24-000100-b, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» постала потреба в отриманні пояснень.
Відповідно до пунктом 30 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» » (далі – Закон), тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Згідно з частиною 3 статті 25 Закону, тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали.
Отже, документи, які вимагаються Замовником після закінчення строку їх надання, не є частиною тендерної пропозиції, відповідно, Замовник не може відхилити пропозицію учасника за не надання документів після закінчення строку подання тендерної пропозиції.
Чому відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Врожай-Н» з меншою ціновою пропозицією через ненадання тендерної пропозиції та проекту договору з «новою» ціною ?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
35787a937816442aa1fc1b321a51271c
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
14.07.2020 13:47
Опис:
На Ваш запит управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Новомосковської міської ради надає наступні пояснення.
Відповідно до пункту 29 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» ( далі – Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерним комітетом 24.05.2019 року було затверджено тендерну документацією, про що свідчить протокол тендерного комітету №27. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Зазначені у Вашому запиті вимоги ніяким чином не обмежують конкуренцію та не є дискримінаційними, а слугують для розуміння тендерним комітетом завдяки чому зменшується ціна виконання робіт.
Відповідно до частини 1 статті 23 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Жодних звернень чи вимог подано не було, тобто учасники погодились з умовами тендерної документації.
Відповідно до частини 3 статті 30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Вимоги від ТОВ «Врожай-Н» не поступали.
Відповідно до статті 18 Закону рішення замовника можливо оскаржити в органі оскарження. Скарг до органу оскарження щодо закупівлі UA-2019-05-24-000100-b не поступало.
Таким чином вважаємо, що порушення законодавства при проведенні закупівлі «Капітальний ремонт шиферної покрівлі СЗШ №2, по вул. Калнишевського, 19, м. Новомосковськ, Дніпропетровської області». Коригування відсутні.