• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт (комплексна термосанація) корпусу №1 Троковицького природно-екологічного ліцею Оліївської сільської ради Житомирського району, Житомирської області за адресою: Житомирська область, Черняхівський район, село Троковичі, вул. Рубанівська, 1-а

Завершена

4 613 167.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 23 065.84 UAH
Номер: 7937ec8e673f40dfa8f50906fd94daaa
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-07-02-000043
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.07.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 02.07.2019 17:24 - 24.07.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 01.07.2019 № 37 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 01.07.2019 № 37. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 15. UA-2019-05-23-001964-a від 23.05.2019 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 304-12-32, berd.slava.83@i.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації законодавству встановлено, що зміст тендерної документації Замовника не відповідає нормам пункту 2 частини 2 статті 22 Закону № 922. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлі встановлено, що Замовником в порушення вимог частини 1 статті 10 Закону № 922 та пункту 2 Наказу № 490, оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з недотриманням форми документа, а саме: без унесення наявної інформації в пункт 10-2 форми оголошення про проведення відкритих торгів, затвердженої Наказом № 490. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено, що Замовником в порушення вимог пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону № 922 визнано переможцем тендерну пропозицію ПП «Реалбуд», яка не відповідала кваліфікаційним критеріям визначеним в статті 16 Закону № 922 та умовам тендерної документації За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівлі та відображення закупівлі у річному плані, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 липня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідність тендерної документації законодавству, оприлюднення інформації щодо закупівлі та розгляд та оцінка тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, протоколи засідання тендерного комітету від 20.06.2019 року № 90 та від 25.06.2019 року № 90-1, тендерна пропозиція переможця ПП «Реалбуд», повідомлення про намір укласти договір. Відповідно до пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922), встановлено імперативну умову, що тендерна документація повинна містити, зокрема вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження установленим вимогам згідно із законодавством. Однак, за результатами аналізу відповідності тендерної документації Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області (далі - Замовник) законодавству встановлено, що в порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону № 922 тендерна документація Замовника не містить вимоги, встановлені в частині 1 статті 17 цього Закону. Відповідно до частини 1 статті 10 Закону 922, визначено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій. Поряд з тим, наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 за № 449/28579 (далі – Наказ № 490) затверджено форми документів, зокрема, оголошення про проведення відкритих торгів При цьому, пунктом 2 Наказу № 490 передбачено, що формами документів, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. Однак, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлі встановлено, що Замовником в порушення вимог частини 1 статті 10 Закону № 922 та пункту 2 Наказу № 490, оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з недотриманням форми документа, а саме: без унесення наявної інформації в пункт 10-2 форми оголошення про проведення відкритих торгів, затвердженої Наказом № 490. За результатами аналізу тендерної пропозиції ПП «Реалбуд» встановлено, що тендерна пропозиція вказаного учасника не відповідала кваліфікаційним критеріям визначеним в статті 16 Закону № 922 та умовам тендерної документації. Так, в порушення вимог підпункту 3.6.2 пункту 6 розділу 3 тендерної документації, у складі тендерної пропозиції ПП «Реалбуд» відсутній гарантійний лист з переліком усіх робіт згідно Додатку № 2 тендерної документації, в якому міститься ствердження про зобов’язання учасника, у разі визначення його переможцем, виконати роботи по предмету закупівлі згідно усіх вимог, встановлених Замовником у Додатку № 2 цієї тендерної документації, за кінцеву ціну, подану учасником на електронному аукціоні. Відповідно підпункту 3.6.3 пункту 6 розділу 3 тендерної документації, від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалось надання копії дозволу або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством та є необхідним для виконання робіт, при цьому у разі відсутності дозволу та/або ліцензії вимагалось надання підтвердження наявності таких документів у субпідрядних організацій. Разом з тим, Додатком № 2 тендерної документації, передбачено відомість обсягів робіт, яка містить перелік та обсяги робіт, які є предметом вищевказаної процедури закупівель. Зокрема, вищевказаним Додатком № 2 тендерної документації, передбачено виконання робіт протипожежного призначення з вогнезахисту поверхні дерев’яних конструкцій (пункти 14-15 розділу 2 «Покрівлі» та пункти 52-53 розділу 2 «Горище» Додатку № 2 тендерної документації) в кількості 955,35 м2, виконання яких відповідно до пункту 13 частини 1 статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та пункту 6 Переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 852, підлягають обов’язковому ліцензуванню. Проте, у складі тендерної пропозиції переможця ПП «Реалбуд» відсутня копія ліцензії учасника та/або субпідрядної організації на виконання робіт протипожежного призначення з вогнезахисту, що не відповідає умовам підпункту 3.6.3 пункту 6 розділу 3 тендерної документації. Відповідно до підпункту 3.5.4 пункту 5 розділу 3 тендерної документації, на відповідність кваліфікаційним критеріям встановленим в статті 16 Закону № 922 від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалось надання інформаційної довідка про наявність кваліфікованих працівників, яка зокрема, повинна містити інформацію про робітників будівельних професій із зазначенням спеціальності, наявності власних та необхідності залучення додатково. Проте, у складі тендерної пропозиції ПП «Реалбуд» надано інформаційну довідку про наявність кваліфікованих працівників від 06.06.2019 № 231, в якій відсутня інформація щодо спеціальності та необхідності залучення додатково робітників будівельних професій, чим не дотримано вимоги підпункту 3.5.4 пункту 5 розділу 3 тендерної документації, що не відповідає кваліфікаційним критеріям встановленим в статті 16 Закону № 922. Відповідно до підпункту 3.5.2 пункту 5 розділу 3 тендерної документації, на відповідність кваліфікаційним критеріям встановленим в статті 16 Закону № 922 від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно, зокрема, вимагалось надання довідки в довільній формі, із зазначенням аналогічного договору та копії такого договору, що вказані у довідці. Поряд з тим, у складі тендерної пропозиції ПП «Реалбуд» надано інформаційну довідку про досвід виконання аналогічного договору від 06.06.2019 року № 208, яка містить інформацію про виконання 4 - ох аналогічних договорів, а також надано копії двох договорів, а саме: від 13.08.2018 року № 96, який укладено з Головним управлінням Пенсійного фонду в Житомирській області та від 12.08.2016 року № 15, який укладено з Вишевицькою сільською радою Радомишльського району Житомирської області. Проте, аналізом встановлено, що копія аналогічного договору від 13.08.2018 року № 96 надана у складі тендерної пропозиції переможця ПП «Реалбуд» без додатків «Договірна ціна», «Графік виконання робіт» та «Локальний кошторис», якими визначено найменування, кількість та обсяги робіт, що є предметом закупівель, а також вартість робіт та строки їх виконання, які є істотними умовами договору та які фактично є невід’ємними частинами вказаного договору. Аналогічно, аналізом встановлено, що копія аналогічного договору від 12.08.2016 року № 15 надана у складі тендерної пропозиції переможця ПП «Реалбуд» без додатків «Договірна ціна», «Календарний графік виконання робіт» та «Кошторисна документація», якими визначено найменування, кількість та обсяги робіт, що є предметом закупівель, а також вартість робіт та строки їх виконання, які є істотними умовами договору та які є невід’ємними частинами вказаного договору. Таким чином, внаслідок надання у складі тендерної пропозиції переможця ПП «Реалбуд» копій аналогічних договорів від 12.08.2016 року № 15 та від 13.08.2018 року № 96 без додатків, які є їх невід’ємними частинами, не дотримано вимоги підпункту 3.5.2 пункту 5 розділу 3 тендерної документації, що не відповідає кваліфікаційним критеріям встановленим в статті 16 Закону № 922. Отже, Замовник за результатами процедури закупівель на порушення вимог пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону № 922 визнав переможцем ПП «Реалбуд». Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до вимог абзаців 3 та 4 частини 1 статті 31 Закону № 922 визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель та/або порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі замовник відміняє торги чи визнає їх такими, що не відбулися.
Період усунення порушень: 10.07.2019 17:00 - 25.07.2019 00:00
Дата публікації висновку: 10.07.2019 17:00

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Договір розірвано.
Дата публікації звіту: 25.07.2019 12:11

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Так
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • documentsForm: Так
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionCancelled: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом розірвання договору
Дата публікації: 25.07.2019 14:16