• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт отоларингологічного відділення КНП ОРР «Обухівська центральна районна лікарня» за адресою: м. Обухів, вул. Каштанова 52, Київської обл.

Завершена

2 879 095.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 395.48 UAH
Номер: ab8955fc43dc45059aa1e257ef3eeca3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-06-01-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.05.2020 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 01.06.2020 15:19 - 23.06.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 29.05.2020 № 141 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 29.05.2020 № 141 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 40 UA-2019-05-23-000176-b 23.05.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, likhachova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення пункту 10 частини другої статті 22 Закону (в редакції від 01.01.2019). За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Чисте місто ЛТД», ТОВ «Будстар Інвест», ТОВ «Будівельна компанія «ОДЕОН», своєчасності виконання рішень колегії АМКУ, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців, надання інформації, документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема, через недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 червня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (в редакції від 01.01.2019), розгляду тендерних пропозицій, виконання рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження (далі –колегія АМКУ), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання інформації, документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства Обухівської районної ради «Обухівська центральна районна лікарня» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 22.05.2019 № 2, реєстри отриманих тендерних пропозицій від 10.06.2019, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Чисте місто ЛТД» (далі – ТОВ «Чисте місто ЛТД»), товариства з обмеженою відповідальністю «Будстар Інвест» (далі – ТОВ «Будстар Інвест»), товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «ОДЕОН» (далі – ТОВ «Будівельна компанія «ОДЕОН»), товариства з обмеженою відповідальністю «БК «ТРІАДА ПЛЮС» (далі – ТОВ «БК «ТРІАДА ПЛЮС»), протоколи засідання тендерного комітету від 12.06.2019 № 3, від 20.06.2019 № 5, від 30.07.2019 № 7, від 31.07.2019 № 8, від 01.08.2019 № 9, від 08.08.2019 № 10, повідомлення про намір укласти договір від 08.08.2019, договір від 22.05.2019 № 389, додаткові угоди від 30.10.2019 № 1, від 29.11.2019 № 2, від 24.11.2019 № 3, від 23.01.2020 № 4, від 14.02.2020 № 5, рішення колегії АМКУ від 19.07.2019 № 9765-р/пк-пз, пояснення Замовника з документами, отримане через електронну систему закупівель 09.06.2020. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. Колегія АМКУ за результатами розгляду скарги ТОВ «Будівельна компанія «ОДЕОН» на рішення Замовника про неправомірне обрання переможця ТОВ «БК «ТРІАДА ПЛЮС» прийняла рішення від 19.07.2019 № 9765-р/пк-пз, яким зобов’язала Замовника скасувати рішення щодо визначення переможця ТОВ «БК «ТРІАДА ПЛЮС». Відповідно до частини дванадцятої статті 18 Закону (в редакції від 01.01.2019) рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов'язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. На виконання рішення колегії АМКУ від 19.07.2019 № 9765-р/пк-пз Замовник 29.07.2019 скасував рішення щодо визначення переможця ТОВ «БК «ТРІАДА ПЛЮС» та оприлюднив повідомлення про намір укласти договір від 08.08.2019 з переможцем ТОВ «Будівельна компанія «ОДЕОН». Під час моніторингу установлено, що на порушення пункту 10 частини другої статті 22 Закону (в редакції від 01.01.2019) Замовник в пункті 4 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначив термін дії тендерних пропозицій 90 днів, проте не зазначив дати, з якої тендерні пропозиції вважаються дійсними.
Період усунення порушень: 19.06.2020 17:59 - 04.07.2020 00:00
Дата публікації висновку: 19.06.2020 17:59

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами здійснення моніторингу Державною аудиторською службою України було встановлено порушення законодавства в частині подання та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) документації, а саме: пункту 10 частини другої статті 22 Закону (в редакції від 01.01.2019) Замовник в пункті 4 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначив термін дії тендерних пропозицій 90 днів, проте не зазначив дати, з якої тендерні пропозиції вважаються дійсними. Комунальне некомерційне підприємство Обухівської районної ради «Обухівська центральна районна лікарня» на усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема, через недопущення таких порушень в подальшому повідомляє, що при підготовці Тендерної документації по закупівлі робіт з капітального ремонту отоларингологічного відділення КНП ОРР «Обухівська центральна районна лікарня» за адресою: м. Обухів, вул. Каштанова 52, Київської обл. (код ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) була допущена технічна помилка, а саме замовник не зазначив дати, з якої тендерні пропозиції вважаються дійсними. Замовник керувався пунктом 10 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 01.01.2019) та дані строки не були порушені. Зауваження прийняті до уваги та здійснені заходи для недопущення таких порушень в подальшому.
Дата публікації звіту: 22.06.2020 12:27

Запити/Пояснення