-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
сучасні меблі для початкових класів «Нової української школи»
Кошти місцевого бюджету
Завершена
1 260 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 300.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 300.00 UAH
Номер:
5b19658b90f649419a61a12d4a28068c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-05-27-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.05.2019 00:00
Період моніторингу:
27.05.2019 16:19 - 19.06.2019 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
27.05.2019 № 18-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №184.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника управління В.ГАЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 27.05.2019 № 18-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-05-22-002351-a від 22.05.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при плануванні закупівлі, визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюдненні інформації щодо закупівлі, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пррпозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 червня 2019 року.
Предметом моніторингу закупівлі були питання: дотримання Управлінням гуманітарної політики Любешівської селищної ради (далі – Замовник) законодавства у сфері публічних закупівель при плануванні закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку) на 2019 рік, оприлюднення інформації щодо закупівлі та відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд та оцінка тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 21.05.2019 (далі – тендерна документація), реєстр тендерних пропозицій та тендерну пропозицію переможця торгів ФОП Котик Олексій Степанович.
Період усунення порушень:
13.06.2019 16:10 - 19.06.2019 00:00
Дата публікації висновку:
13.06.2019 16:10