-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з охорони
Завершена
2 240 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 200.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 200.00 UAH
Номер:
5c0efef9dc024091b14b9443650b6b80
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-08-19-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.08.2019 00:00
Період моніторингу:
19.08.2019 17:12 - 12.09.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
16.08.2019 № 150
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 16.08.2019 № 150
Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
11 UA-2019-05-22-000740-а 22.05.2019 Комунальне підприємство «Міська інфраструктура» Дніпровської міської ради (ЄДРПОУ 39754779 інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані (додатку) встановлено порушення вимог статті 4 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення частини першої статті 2, частини четвертої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, виявлено порушення вимог пункту 2 Наказу № 490.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 вересня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення закупівлі, річний план закупівель на 2019 рік, тендерну документацію, затверджену на засіданні тендерного комітету протоколом від 20.05.2019 №203, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «Охоронно-консалтингова компанія «БОРИСФЕН-1», ПП "ЮНІМА - 2", повідомлення про намір укласти договір, договір від 16.07.2019 №б/н, звернення громадської організації «Платформа Громадський Контроль».
Згідно з вимогами статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.
Замовником 22.05.2019 оголошено закупівлю послуги з охорони за процедурою відкриті торги з публікацією англійською мовою очікуваною вартістю 2 240 000,00 грн, тоді як річний план UA-P-2019-06-24-002560-а (очікуваною вартістю 2 240 000,00 грн) оприлюднено 24.06.2019, що є порушенням статті 4 Закону.
Інформація, викладена у зверненні громадської організації «Платформа Громадський Контроль» від 27.06.2019 №803d6/19, що стала підставою для проведення моніторингу, підтвердилась.
Крім того, моніторингом установлено, що Замовником оголошено закупівлю послуг з охорони за процедурою відкриті торги з публікацією англійською мовою, чим порушено вимоги частини четвертої статті 10 Закону.
Згідно з частиною четвертою статті 10 Закону оголошення про проведення процедури закупівлі у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну для товарів і послуг – 133 тисячам євро. Курс євро визначається згідно з офіційним курсом Національного банку України, встановленим на день надання для оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі.
Станом на день оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі, а саме 22.05.2019, офіційний курс гривні до євро за інформацією Національного банку України становив 29,144107 грн (джерело інформації: https://bank.gov.ua), відповідно очікувана вартість закупівлі послуги з охорони не перевищила суму, еквівалентну 133 тисячам євро (3 876 166,23 грн).
В річному плані закупівель, оприлюдненому в електронній системі закупівель зазначено, що закупівлю послуг з охорони за процедурою відкриті торги заплановано за рахунок коштів по КЕКВ 3210 «Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям)» за КПКВК 3517670.
Відповідно до даних електронної системи закупівель (джерело інформації: https://dniprorada.gov.ua) слідує, що відповідно до п. 1 рішення Дніпровської міської ради від 22.05.2019 №2/45 «Про внесення змін до рішення міської ради від 05.12.2018 №4/38 «Про міський бюджет на 2019 рік» виділено кошти спеціального фонду бюджету на поповнення статутного фонду Замовника.
Cлід зауважити, що згідно з роз'ясненням Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо планування закупівель» від 14.09.2016 № 3302-06/29640-06 здійснення закупівель у разі виділення додаткових коштів, перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель тощо, такий предмет закупівлі вважатиметься новим предметом договору.
Отже такі предмети закупівлі вважаються новими предметами закупівлі, закупівля послуг з охорони за процедурою відкриті торги з публікацією англійською мовою проведена з порушенням вимог частини першої статті 2 та частини четвертої статті 10 Закону.
Також, на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 із змінами, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про джерело фінансування закупівлі (п. 10-2 Форми), повідомлення про намір укласти договір не містить інформації про умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) (п. 8-1 Форми), та про джерело фінансування закупівлі (п. 11 Форми).
Крім того, Замовником оприлюднено протоколи про розкриття тендерних пропозицій та розгляду тендерних пропозицій, звіт про результати проведення процедури закупівлі, форма яких не відповідає формам, затвердженим Наказом № 490.
Період усунення порушень:
09.09.2019 16:56 - 24.09.2019 00:00
Дата публікації висновку:
09.09.2019 16:56
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ЗАПЕРЕЧЕННЯ ТА НАДАННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ
до висновку про результати моніторингу
закупівлі згідно коду ДК 021:2015: 79710000-4 – Охоронні послуги
(Предмет закупівлі: Послуги з охорони (Security services))
Відповідно до ч. 2 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, наказу Східного офісу Держаудитслужби від 16.08.2019 № 150 «Про початок здійснення моніторингу закупівель», розпочато здійснення моніторингу закупівлі Послуги з охорони (Security services) (код ДК 021:2015: 79710000-4 – Охоронні послуги. ID закупівлі: UA-2019-05-22-000740-a).
На веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель було оприлюднено висновок від 09.09.2019 в 16:56, який містить інформацію про результати моніторингу закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі та констатуючу частину. Зі змісту якого, Східний офіс Держаудитслужби прийшов до висновку, про порушення замовником ст. 4 Закону, щодо обрання процедури закупівлі чим порушено ч.1 ст.2, ч.4 ст.10 Закону та вимог п. 2 Наказу № 490.
Тому, зобов’язав підприємство, як замовника публічної закупівлі здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Після вивчення та аналізу вказаного висновку, підприємство дійшло до висновку, що вищевказаний висновок є неконкретизованим та необґрунтованим, не містив чітких вимог або рекомендацій щодо способу усунення виявлених під час моніторингу порушень та зміст такого висновку спонукає підприємство, як замовника публічної закупівлі до самостійного визначення ним заходів усунення виявлених порушень, тому керуючись ч. 8 ст.71 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), 12.09.2019 звернулось за роз’ясненнями щодо надання роз’яснень які саме конкретно заходи необхідно вжити та які саме дії необхідно здійснити замовнику для усунення виявлених під час моніторингу порушень, що містяться у висновку, визначених у висновку від 09.09.2019 до Східного офісу Держаудитслужби. Станом на 17 годину 16.09.2019, відповідь на звернення за роз’ясненнями підприємство не отримувало, на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель відповідь не розміщена, що свідчить про те, що орган контролю питання проігнорував. Тим самим порушив Закон не надавши відповідь.
За таких підстав, замовник подає свої часткові заперечення на висновок від 09.09.2019 та надає інформацію про вжиті ним заходи, виходячи з наступного.
1) Оголошення процедури даної закупівлі (ID: UA-2019-05-22-000740-a) дійсно сталось без публікації її в річному плані внаслідок технічної помилки через збій ПЗ та незбереження внесених змін до річного плану на 2019 рік, які замовник вносив у зв’язку з планування даної публічної закупівлі у травні поточного року в якій мав потребу.
Проте, замовник самостійно виявив та усунув вказане порушення до проведення моніторингу даної закупівлі, що свідчить про те, він здійснив заходи щодо приведення річного плану у відповідність до плану закупівель та з метою дотриманням Закону в цілому.
Не зважаючи на вищезазначене, такі дії не привели до порушення принципів, визначених ст. 3 Закону під час проведення закупівлі та прав його учасників.
Крім того, замовник з метою здійснення заходів щодо усунення виявленого порушення провів роз’яснювальні заходи для членів тендерного комітету з детального вивчення законодавства у сфері публічних закупівель, яке регулює порушене питання у висновку від 09.09.2019 щодо недопущення проведення та оголошення закупівлі без затвердженого річного плану, для запобігання випадків порушення законодавства з питань публічних закупівель у майбутньому.
2) Щодо посилання органу контролю у висновку від 09.09.2019 на порушення замовником вимог ч.1 ст.2, ч.4 ст. 10 Закону при оголошенні даної закупівлі за процедурою відкритих торгів з публікацією англійською мовою (очікувана вартість 2 240 000,00 грн) слід зазначити наступне.
Замовником було тричі оголошено відкриті торги на закупівлю послуг з охорони, а саме:
1) 28.11.2018 на суму 2 500 000,00 грн (UA-2018-11-28-000523-c)
2) 18.12.2018 на суму 495 000,00 грн (UA-2018-12-18-001967-c)
3) 13.03.2018 на суму 1 800 000,00 грн. (UA-2019-03-13-002401-a)
Загальна сума складає 4 795 000 грн.
Відповідно до розірваного договору за процедурою UA-2018-11-28-000523-c та перерозподілом коштів, тендерним комітетом було обрано процедуру відкритих торгів з публікацією англійською мовою, так як на дату оголошення закупівлі очікувана вартість закупівлі разом з попередніми закупівлями складає 7 035 000грн., що є більшою ніж 133 тис. євро за офіційним курсом Національного банку України.
Щодо посилання у висновку від 09.09.2019 на рішення Дніпровської міської ради від 22.05.2019 №2/45 «Про внесення змін до рішення міської ради від 05.12.2018 №4/38 «Про міський бюджет на 2019 рік» слід зауважити, що відповідно до п.1 п.п. 1.1 «Пункт 3.3 викладено в новій редакції», а поповнення статутного фонду підприємства КП «Міська інфраструктура» ДМР у сумі 40 950 000 грн. відбулося відповідно до рішення Дніпровської міської ради від 05.12.2018 №4/38 «Про міський бюджет на 2019 рік».
За таких обставин, додаткового фінансування на час оголошення закупівлі не було. Визначення тендерним комітетом процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою відбулося без порушень Закону про які зазначено у висновку від 09.09.2019, тому висновок щодо порушення замовником ч. 1 ст.2, ч.4 ст.10 Закону є необґрунтованим та передчасним.
3) Відповідно до п.3 та п.6, ч.1, ст.1 Закону визначено, що веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель – інформаційно-телекомунікаційна система, до складу якої входять модуль електронного аукціону і база даних, та який є частиною електронної системи закупівель та забезпечує створення, зберігання та оприлюднення всієї інформації про закупівлі, проведення електронного аукціону, автоматичний обмін інформацією і документами та користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет, а електронна система закупівель – інформаційно-телекомунікаційна система, що забезпечує проведення процедур закупівель, створення, розміщення, оприлюднення та обмін інформацією і документами в електронному вигляді, до складу якої входять веб-портал Уповноваженого органу, авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами.
Постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 № 166 «Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації
електронних майданчиків» затверджено Порядок функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, згідно з яким адміністратором електронної системи закупівель є юридична особа, визначена Мінекономрозвитку відповідальною за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель.
Попре те, що з 03.05.2019 набув чинності наказ Мінекономрозвитку від 21.03.2019 № 463 «Про внесення змін до наказу Мінекономрозвитку від 22.03.2019 №490», яким внесені зміни до форм документів у сфері публічних закупівель, який передбачає доповнення форм новими пунктами, не заповнення яких ставиться в провину замовнику, як порушення вимог п. 2 Наказу №490. Слід зазначити, що технічну можливість фіксації замовником в системі електронних закупівель щодо реалізації та використання нових форм документів у сфері публічних закупівель, відповідно до Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законів України» доручено забезпечити Міністерству економічного розвитку і торгівлі Україні.
Тому, з метою забезпечення належного функціонування електронної системи закупівель Мінекономрозвитку своїм наказом від 18.03.2016 № 473 «Про визначення веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель та забезпечення його функціонування» відповідальним за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу визначено Державне підприємство «ПРОЗОРРО», яке належить до сфери управління Мінекономрозвитку, але під час формування замовником в електронній системі закупівель у функціонуючому варіанті діючої платформи публічних закупівель (https://zakupki.prom.ua) форм документів визначених у висновку від 09.09.2019 він з об’єктивних на те причин не мав технічної можливість вказати та заповнити інформацію про джерело фінансування закупівлі та про умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків), у зв’язку з тим, що таку функцію не було забезпечено відповідальним підприємством, яке належить до сфери управління Мінекономрозвитку.
Крім того, зазначені у висновку форми, протоколи, звіти затверджені відповідно до Наказу №490, заповнюється електронною системою закупівель автоматично, що унеможливлює внесення замовником до них будь-яких змін та доповнень.
Тому порушення, в частині правильності заповнення форм документів визначених у висновку від 09.09.2019, які затверджені Уповноваженим органом, зі сторони замовника – відсутні, оскільки це відноситься до функціонування електронної системи закупівель, що підтверджується направленим замовником інформаційним запитом направленим на адресу Zakupki.prom.ua та отриманою на нього відповіддю.
Додатки:
1) Лист від 05.09.2019 за вих.№453/5 на 1 арк.
2) Відповідь від 06.09.2019 за вих. № 997/09 на 1 арк.
3) Протокол про розкриття ТП та розгляду ТП на 1 арк.
4) Звіт про результати проведення процедури закупівлі на 3 арк.
Дата публікації звіту:
16.09.2019 18:16
Запити/Пояснення
Номер:
c57c74d4b3dc492faa90e5768ab2cacf
Назва:
ЗВЕРНЕННЯ ЗА РОЗ’ЯСНЕННЯМ
Дата опублікування:
12.09.2019 13:30
Опис:
ЗВЕРНЕННЯ ЗА РОЗ’ЯСНЕННЯМ
щодо висновку про результати проведення моніторингу
на закупівлю згідно коду ДК 021:2015:79710000-4 – Охоронні послуги
(Предмет закупівлі: Послуги з охорони (Security services))
Відповідно до ч. 2 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, наказу Східного офісу Держаудитслужби від 16.08.2019 № 150 «Про початок здійснення моніторингу закупівель», Східний офіс Держаудитслужби проводить моніторинг закупівлі Послуги з охорони (Security services) (код ДК 021:2015: 79710000-4 – Охоронні послуги. ID закупівлі: UA-2019-05-22-000740-a).
Відповідно до висновку про результати проведення моніторингу від 09.09.2019, Східний офіс Держаудитслужби, дійшов до висновку, що за результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані (додатку) встановлено порушення ст. 4 Закону, а також щодо обрання процедури закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, встановлено порушення ч.1 ст.2, ч.4 ст.10 Закону та за результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, виявлено порушення вимог п. 2 Наказу №490.
Після вивчення вказаного висновку, Східний офіс Держаудитслужби з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, зобов`язав замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень, що стало підставою для звернення замовника щодо отримання роз’яснень, виходячи з наступного.
Відповідно до визначення поняття індивідуальний акт, це акт (рішення) суб`єкта владних повноважень, виданий (прийняте) на виконання владних управлінських функцій або в порядку надання адміністративних послуг, який стосується прав або інтересів визначеної в акті особи або осіб, та дія якого вичерпується його виконанням або має визначений строк.
Оскільки висновок за результатами проведеного моніторингу публічних закупівель встановлює для замовника певні обов`язки, такий висновок є актом індивідуальної дії, що приймає Східний офіс Держаудитслужби в межах наданих йому повноважень та на виконання покладених на нього завдань та у відносинах здійснення державного фінансового контролю, є суб`єктом владних повноважень.
Відповідно до загальних вимог, які висуваються до актів індивідуальної дії, як акта
правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення суб`єктом владних повноважень конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття.
Отже, можливість усунення виявлених порушень прямо залежить від чіткого визначення суб`єктом владних повноважень конкретного заходу (варіанту поведінки), яких слід вжити підконтрольній установі (замовнику) для усунення порушень.
Відповідно до оприлюдненого через електронну систему закупівель висновку від 09.09.2019, Східний офіс Держаудитслужби замовника зобов`язав здійснити заходів щодо усунення виявлених порушень, проте не конкретизував яких саме заходів має вжити замовник, відтак такий висновок є неконкретизованим, не містить конкретних заходів до виконання, чітких вимог або рекомендацій щодо способу усунення виявлених під час моніторингу порушень. Його зміст фактично зводиться до спонукання замовника самостійно визначити, які саме заходи слід вжити для усунення виявлених порушень, що унеможливлює належне виконання замовником вимог Східного офісу Держаудитслужби.
Тому, вимога Східного офісу Держаудитслужби про усунення виявлених порушень законодавства повинна бути здійснена у письмовій формі, сформована внаслідок реалізації контролюючим органом своєї компетенції (завдань і функцій відповідно до законодавства), містити чіткі, конкретні і зрозумілі, приписи на адресу підконтрольного суб`єкту (об`єкту контролю, його посадових осіб), які є обов`язковими до виконання останнім, а зобов’язання замовника самостійно визначити, які саме заходи слід вжити для усунення виявлених порушень, в свою чергу, може призвести до нового можливого порушення замовником чинного законодавства.
Враховуючи вищевикладене, керуючись ч. 8 ст.71 Закону України «Про публічні закупівлі», що надає право замовнику протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку, прошу вас розглянути дане звернення та роз’яснити які саме конкретно заходи необхідно вжити та які саме дії повинен здійснити замовник для усунення виявлених під час моніторингу порушень, що містяться у висновку.