-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Нове будівництво футбольного стадіону для дитячо – аматорського футболу в м.Берислав Херсонської області
Нове будівництво футбольного стадіону для дитячо – аматорського футболу в м.Берислав Херсонської області
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 2 290 днів назад
112 720 344.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 8 000.00 UAH
мін. крок: 0% або 8 000.00 UAH
Номер:
62f01e76bdb64a64a67cb53969ea9e9f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-07-19-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.07.2019 00:00
Період моніторингу:
19.07.2019 15:44 - 10.08.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.07.2019 № 185
Херсон
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-05-22-000072-c.
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
- інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимог абзацу другого частини другої статті 23, пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), своєчасності укладання договору про закупівлю, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень, або інформацію про усунення порушення шляхом проведення нової процедури закупівлі.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляд тендерних пропозицій та їх оцінка; укладання договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію затверджену протоколом тендерного комітету Бериславської районної комплексної дитячо-юнацької спортивної школи імені В.К.Сергеєва (далі - Замовник) від 20.05.2019 з урахуванням змін внесених 22.05.2019, пропозиція ТОВ «ЕСГ-Україна», договір про закупівлю від 01.07.2019 №17, відповідь Замовника на пояснення від 24.07.2019.
За результатами проведеного моніторингу встановлено, що тендерна документація, яка оприлюднена в електронній системі закупівель 22.05.2019 о 9 год 14 хв була змінена, шляхом оприлюднення нової версії тендерної документації в той же день о 17 год 53 хв, в якій змінено суму забезпечення тендерної пропозиції. У зв’язку з не оприлюдненням окремого документу, що містить інформацію про перелік змін, які вносились до тендерної документації Замовником порушено вимоги щодо порядку внесення змін до тендерної документації затверджені абзацем другим частини другої статті 23 Закону.
Відповідно до інформації з офіційного сайту публічних закупівель до Замовника не звертались учасники щодо наявних на їх думку дискримінаційних вимог та внесення змін в тендерну документацію, а отже подання ними пропозицій відбулось у повній згоді з усіма вимогами Замовника.
Аналізом тендерної пропозиції переможця торгів встановлено, що пропозиція ТОВ «ЕСГ-Україна» не відповідає вимогам Додатку №3 тендерної документації у зв’язку з не наданням висновку незалежної європейської лабораторії акредитованої ФІФА, щодо дослідження на зносостійкість методом не менш 60.000 циклів.
Згідно з вимогами пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Отже, Замовник, в особі тендерного комітету, не відхиливши тендерну пропозицію ТОВ «ЕСГ-Україна» у зв’язку з її невідповідністю вимогам тендерної документації, порушив пункт 4 частини першої статті 30 Закону.
Період усунення порушень:
25.07.2019 16:11 - 09.08.2019 00:00
Дата публікації висновку:
25.07.2019 16:11
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відмова від усунення. Непогоджеємося з порушеннями та повідомляємо наступне :
1.Щодо не оприлюднення окремого документу, що містить інформацію про перелік змін, які вносились до тендерної документації Замовником повідомляємо, що головою тендерного комітету помилково було завантажено файл з невірним тендерним забезпеченням. Про допущення помилки під час публікації наявний протокол засідання тендерного комітету.
2.Щодо відхилення тендерної пропозиції переможця торгів - ТОВ «ЕСГ-Україна» в частині невідповідності вимогам Додатку №3 тендерної документації повідомляємо, що в розділі 3 тендерної документації передбачено наступне: «У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зівказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разіїївикористання), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів. Документи та інформація, які вимагаються Замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України для учасників або законодавством країн учасників-нерезидентів для таких учасників, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому, такий учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати, або аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу, або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документу». На підставі вищевикладеного, ТОВ «ЕСГ-Україна» було надано інформацію про виробників, яким надає перевагу ФІФА, а також надано звіт ФІФА про лабораторне випробування, сертифікат на поле, порівняльну таблицю технічних характеристик синтетичного покриття футбольного поля, які є кращими ніж заявлено Замовником, а отже тендерна пропозиція ТОВ «ЕСГ-Україна» відповідає умовам тендерної документації Замовника.
Дата публікації звіту:
30.07.2019 16:59
Запити/Пояснення
Номер:
78133fefde144a7985f2b5738cfd1912
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
22.07.2019 12:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.07.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з будівництва футбольного стадіону для дитячо – аматорського футболу в м.Берислав , що проводить Бериславська районна комплексна дитячо-юнацька спортивна школа імені В.К.Сергеєва (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-22-000072-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, виникла потреба в отриманні пояснень з питань:
Поясніть чому тендерним комітетом прийнято рішення, що пропозиція ТОВ «ЕСГ-Україна» відповідає вимогам тендерної документації при тому, що вказаним учасником не наданий відповідно до вимог Додатку №3 тендерної документації висновок незалежної європейської лабораторії акредитованої ФІФА, щодо дослідження на зносостійкість методом не менш 60.000 циклів?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
1b96c7e213404acebc193c324a1ebd9a
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
24.07.2019 19:03
Опис:
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економі-чні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Згідно з частиною першою статті 28 Закону оцінка тендерних пропозицій прово-диться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електрон-ного аукціону.
При цьому відповідно до частини четвертої статті 36 Закону умови договору про за-купівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі.
Таким чином, договір про закупівлю укладається відповідно до вимог тендерної до-кументації та пропозиції переможця за результатами аукціону.
У свою чергу, згідно зі статтею 25 Закону тендерна пропозиція подається в електрон-ному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією по-дається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зокрема зазначається інформація про ціну.
Статтею 21 Закону встановлено, що в оголошенні про проведення процедури відкри-тих торгів обов’язково зазначається кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
При цьому, виходячи зі змісту статті 25 Закону, учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закін-чення строку подання тендерних пропозицій.
Водночас учасник, який визначений переможцем процедури закупівлі за результа-тами оцінки, може використовувати електронну систему закупівель для надання документів, які підтверджують згідно із законодавством відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, відповідно до вимог Закону та тендерної документації.
Згідно наведених вище норм чинного законодавства при оцінці тендерних про-позицій при визначенні переможця, Замовник торгів повинен ретельно вивчити тендерну документація всіх учасників торгів.
При аналізі тендерної документації учасників торгів було встановлено, що жоден з учасників не надав висновок незалежної європейської лабораторії акредитованої ФІФА, що-до дослідження на зносостійкість методом не менш ніж 60.000 циклів на той вид «трави», що був у складі предмету закупівлі. Тільки одним учасником було надано Сертифікат дослі-дження зносостійкості методом не менш ніж 60.000 циклів,але зовсім на інший вид «трави».
Відповідно наведеного, Замовник торгів не має права застосовувати до тендерних пропозицій дискримінаційні умови закупівлі, тобто ті що можуть бути виконані лише один або декілька учасників.
В тендерній документації ТОВ «ЕСГ-Україна» було надано лист-пояснення та копії листів підприємств-виробників «Трави», яким ФІФІА надає перевагу (FIFA Preferred Producers), які оскаржили до Антимонопольного комітету України вимоги робити дослі-дження зносостійкості методом не менш ніж 60.000 циклів, тому що Згідно з Програмою якості ФІФА для футбольного покриття (FIFA Quality Programme for Football Turf) для сер-тифікації футбольних полів достатньо випробувань на 3000 циклів Lisport XL для сертифіка-ції FIFA Quality та 6000 циклів Lisport XL для FIFA Quality Pro.
Відповідно наведеного при оцінці тендерної пропозиції ТОВ «ЕСГ-Україна» Замовни-ком торгів було взято до уваги, що всі учасник и торгів надали документи щодо дослідження зно состійкості відповідно 3000 та 6000 ціклів!!!!.
Також за правилами частини 4 статті 16 вказаного Закону відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фі-зичних осіб – підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її від-хилення замовником.