-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Екскаватор - навантажувач Амкодор702ЕМ-03
Завершена
1 300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 500.00 UAH
Номер:
fb5f944571694a17a3768262e8d6c5ae
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-10-29-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.10.2019 00:00
Період моніторингу:
29.10.2019 17:21 - 20.11.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
29.10.2019 № 57
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника Богдан ГРИЦАК
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 29.10.2019 №57
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2019-05-21-000327-b 21.05.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі встановлено порушення вимоги пункту першого розділу ІІ Порядку №454.
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом установлено порушення вимог пункту 2 наказу № 490.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту третього та пункту 9 частини другої та частини третьої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання внесення змін до тендерної документації установлено порушення частини другої статті 23 Закону.
За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю установлено порушення вимог, встановлених частиною другою статті 32 Закону.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушенням абзацу другого частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку) – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 12 листопада 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Делятинської селищної ради об’єднаної територіальної громади (далі – Замовник) на 2019 рік (зі змінами), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), протоколи тендерного комітету від 18.06.2019 №5, укладений договір про закупівлю від 25.07.2019 №70 (далі – Договір).
За результатами моніторингу установлено, що Замовник на порушення абзацу другого пункту першого розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року № 454 (далі – Порядок № 454), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 448/28578, в інформації про предмет закупівлі та у пункті четвертому річного плану закупівель предмет закупівлі визначив за показником третьої цифри національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а саме: «ДК 021:2015: 16700000-2 — Трактори».
На порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – наказ № 490) Замовник у оголошенні про проведення відкритих торгів не вніс інформацію про джерело фінансування закупівлі.
У розділі 5 «Оцінка тендерної пропозиції» Замовник визначив критерій оцінки тендерних пропозицій за ціною (з ПДВ), проте не зазначив питомої ваги цього критерію, чим порушив вимоги пункту 9 частини другої статті 22 Закону, яким передбачено, що тендерна документація, окрім іншого, повинна містити перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв.
Тендерна документація не містить обов’язкової вимоги щодо необхідності застосування заходів із захисту довкілля, чим не дотримано норми пункту третього частини другої статті 22 Закону.
Замовником не оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу зміни до тендерної документації та не відображено у вигляді закреслених даних положення тендерної документації, до яких внесено зміни, чим порушено частину першу статті 10 Закону та частину другу статті 23 Закону.
Замовником укладено Договір з переможцем торгів ТОВ «МК «БУДАГРОМАШ» з порушенням вимог, встановлених частиною другою статті 32 Закону та відповідно до частини першої статті 37 Закону він є нікчемним.
На порушення частини першої статті 10 Закону Замовник не оприлюднив на веб-порталі Уповноваженого органу Додатки до Договору (накладна, акт приймання-передачі, інструкція по експлуатації транспорту, сервісна книжка, копії сертифікатів відповідності України на запропонований транспорт, вантажно-митна декларація на наданий транспорт) які, відповідно до Розділу 12 Договору є його невід’ємною частиною.
Період усунення порушень:
13.11.2019 12:40 - 28.11.2019 00:00
Дата публікації висновку:
13.11.2019 12:40
Запити/Пояснення
Номер:
d1091f6777f34dc0be0d548a72c53f73
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
06.11.2019 09:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.11.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Екскаватор - навантажувач Амкодор702ЕМ-03» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-21-000327-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення із наступних питань.
1.Чому Замовником укладено Договір з переможцем торгів ТОВ «МК «БУДАГРОМАШ» з порушенням строків встановлених ч.2 ст. 32 Закону?
2. Чому Замовником не оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу Додатки до Договору ( накладна, акт приймання-передачі, інструкція по експлуатації транспорту, сервісна книжка, копії сертифікатів відповідності України на запропонований транспорт, вантажно-митна декларація на наданий транспорт) які, відповідно до Розділу 12 Договору від 25.07.2019 №70 є його невід’ємною частиною?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень просимо надати документальне підтвердження інформації.