-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Шкільні меблі (парти, стільці)»
Торги не відбулися
487 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 437.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 437.50 UAH
Номер:
aee2ebadb9034da2b4de29be7f5f5265
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-06-13-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.06.2019 00:00
Період моніторингу:
13.06.2019 15:34 - 06.07.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.06.2019 № 60
Черкаси
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 13.06.2019 № 60
Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
2 UA-2019-05-20-001224-a, 20.05.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено порушення вимог частини третьої статті 17, частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
За результатами аналізу оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимог наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (зі змінами) та частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
За результатами аналізу розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пункту 2 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані (додатку) - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на те, що порушення щодо розгляду тендерних пропозицій усунуто в ході моніторингу (18.06.2019 відділом освіти Христинівської районної державної адміністрації відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Меблеві Технології»), зобов’язання щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель у цій частині відсутнє.
Водночас, враховуючи інші встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення та відповідно до частини восьмої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані (додатку); відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі»; розгляд тендерних пропозицій; оприлюднення інформації щодо закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік з додатками та змінами до нього; оголошення про проведення процедури відкритих торгів ID꞉ UA-2019-05-20-001224-a; тендерна документація, яка затверджена рішенням тендерного комітету від 20.05.2019; протокол засідання тендерного комітету від 12.06.2019 № 51 щодо визначення ТОВ «Меблеві Технології» переможцем торгів; протокол засідання тендерного комітету від 18.06.2019 № 52 щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Меблеві Технології»; протокол засідання тендерного комітету від 19.06.2019 № 53 щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Градієнт»; протокол засідання тендерного комітету від 19.06.2019 № 54 щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПОЛФА ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ»; пояснення від 18.06.2019, отримане від відділу освіти Христинівської районної державної адміністрації через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Під час проведення моніторингу встановлено, що тендерна документація складена з порушеннями вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме꞉
- не містить умову щодо надання учасником довідки в довільній формі на відповідність вимогам, визначених пунктами 3, 8, 9 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»;
- містить вимогу щодо надання учасником інформації на відповідність вимогам, які визначені у статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме꞉ учасник провадить господарську діяльність відповідно до положень статуту та не зареєстрований в офшорних зонах, тоді як стаття 17 цього Закону не містить зазначених підстав для відмови;
- містить умову щодо надання переможцем документального підтвердження інформації, передбаченої пунктом 2 та 8 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», що міститься у відкритих державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
На порушення вимог наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (зі змінами), у «Формі оголошення про проведення відкритих торгів» відсутній пункт 102 «Джерело фінансування закупівлі».
Відповідно до пункту 7 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 477 від 18 березня 2016 р. «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 447/28577, замовник/учасник може вносити зміни до інформації, яка вже оприлюднена на вебпорталі, у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі».
При цьому Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено внесення змін до повідомлення про намір укласти договір
Відповідно до частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відміняє торги, зокрема, в разі порушення порядку оприлюднення або неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
За результатами аукціону, який відбувся 07.06.2019 найбільш економічно вигідною визнано тендерну пропозицію учасника ТОВ «Меблеві Технології» та 12.06.2019 прийнято рішення про намір укласти договір з останнім.
Проте, на порушення пункту 2 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» відділом освіти Христинівської районної державної адміністрації не відхилено учасника ТОВ «Меблеві Технології», тоді як у складі тендерної пропозиції останнього надано банківську гарантію № G0619/3366, видану Акціонерним товариством Комерційний банк «Приватбанк», яка не відповідає умовам тендерної документації в частині строку її дії.
Період усунення порушень:
21.06.2019 12:04 - 09.07.2019 00:00
Дата публікації висновку:
21.06.2019 12:04
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Розглянувши висновок про наявність порушень законодавства: відділ освіти Христинівської районної державної адміністрації повідомляє наступне.
Проаналізувавши інформацію стосовно вищезазначеної процедури закупівлі та взявши до уваги рекомендації Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, з метою забезпечення додержання законодавства у сфері публічних, відділ освіти Христинівської районної державної адміністрації вжив заходів щодо усунення порушень. Тендерна процедура відмінена.
Дата публікації звіту:
01.07.2019 11:04
Запити/Пояснення
Номер:
4d697f1786444a55a7108278bcc77e22
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
14.06.2019 12:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.06.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-20-001224-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань:
- з яких підстав у «Формі оголошення про проведення відкритих торгів» відсутня інформація про джерело фінансування закупівлі?
- з яких підстав тендерна документація містить вимогу щодо надання учасником інформації про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме꞉ учасник провадить господарську діяльність відповідно до положень статуту та не зареєстрований в офшорних зонах, тоді як стаття 17 Закону України «Про публічні закупівлі» не містить зазначених підстав для відмови?
- з яких підстав тендерна документація не містить вимоги щодо надання учасниками торгів інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначеної у пунктах 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»?
- з яких підстав тендерна документація містить умову щодо надання переможцем документального підтвердження інформації, передбаченої пунктом 2 та 8 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», що міститься у відкритих державних реєстрах, доступ до яких є вільним?
- з яких підстав тендерну пропозицію ТОВ «Меблеві Технології» визнано переможцем та прийнято рішення про намір укласти договір з останнім, тоді як у складі тендерної пропозиції ТОВ «Меблеві Технології» надано банківську гарантію № G0619/3366, видану Акціонерним товариством Комерційний банк «Приватбанк», яка дійсна до 16.09.2019 включно. Тоді як, відповідно до умов тендерної документації строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить не менше 90 робочих днів з дати розкриття тендерних пропозицій (07.06.2019), тобто до 17.10.2019 включно?
- з яких підстав тендерну пропозицію ТОВ «Меблеві Технології» визнано переможцем та прийнято рішення про намір укласти договір з останнім, тоді як у складі тендерної пропозиції ТОВ «Меблеві Технології» не надано документи, що підтверджують право володіння майном (вертикальний фрезер POF 1400 ACE), яке зазначене у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
0f5b28e33a444e4a80b2d9bbfdafc6ea
Назва:
лист усунення ознак порушень
Дата опублікування:
18.06.2019 10:42
Опис:
Розглянувши інформацію що до моніторингу Північного офісу Держаудитслужби (Черкаська обл.) UA-M-2019-06-13-000042 – відділ освіти Христинівської РДА надає пояснення:
1. Інформація про джерело фінансування закупівлі не була розміщена у зв’язку з тим що на електронному майданчику на якому оголошена дана закупівля на момент створення закупівлі не було технічної можливості вказати джерело фінансування.
2.-3.-4. Перелік документів, що підтверджують -інформацію учасників про відповідність їх встановленим вимогам, замовник визначає самостійно з дотриманням законодавства.
5. Тендерним комітетом відділу освіти Христинівської РДА помилково визначений переможцем ТОВ «Меблеві Технології» та прийнято рішення про намір укласти договір з останнім, тендерний комітет детальніше вивчивши документацію ТОВ «Меблеві Технології» виявив не відповідність - у складі тендерної пропозиції ТОВ «Меблеві Технології» надано банківську гарантію № G0619/3366, видану Акціонерним товариством Комерційний банк «Приватбанк», яка дійсна до 16.09.2019 включно. Тоді як, відповідно до умов тендерної документації строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить не менше 90 робочих днів з дати розкриття тендерних пропозицій (07.06.2019), тобто до 17.10.2019 включно. Враховуючи вище викладене Учасник ТОВ «Меблеві Технології» буде повернутий на кваліфікацію та відхилений на підставі ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
6. Тендерною документацію чітко вимагається надання на підтвердження права володіння об’єктами зазначених у довідці учасники подають копії відповідних документів: а саме: - для транспортних засобів: копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу; копія договору оренди (договору про надання транспортних послуг) або копіями інших документів, що посвідчують законність володіння/користування; - для нерухомого майна: копії договорів або акти на право власності або копії інших документів, що посвідчують законність володіння.
Проаналізувавши інформацію стосовно вищезазначеної процедури закупівлі та взявши до уваги рекомендації Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, з метою забезпечення додержання законодавства у сфері публічних закупівель освіти Христинівської РДА врахує їх при подальшому здійсненні публічних закупівель.