• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Фотобарабани, друкуючі голівки

Детальна інформація стосовно предмету закупівлі зазначена в документації, яка додається до закупівлі.

Завершена

657 138.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.1% або 328.57 UAH
Номер: 0db0729edced45b0b61b578e9e8548b7
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-02-25-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.02.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 26.02.2020 14:11 - 19.03.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 25.02.2020 № 31 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 25.02.2020 № 31 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 17 UA-2019-05-20-001049-a 20.05.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 98) 200-26-99, detomaso@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено порушення ч. 1 ст. 4 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, вжити заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13.03.2020. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), протокол розгляду тендерних пропозицій від 06.06.2019 № 24/117, тендерну пропозицію ТОВ «МЕДЖИК АЙТІ», повідомлення про намір укласти договір, договір від 24.06.2019 № 205-ПМ, додаткову угоду від 27.12.2019 № 1. Аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що у річному плані відсутня інформація щодо закупівлі з очікуваною вартістю 657 138,00 грн, чим порушено ч. 1 ст. 4 Закону, тому як закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
Період усунення порушень: 17.03.2020 17:27 - 01.04.2020 01:00
Дата публікації висновку: 17.03.2020 17:27

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Згідно плану закупівель Замовника на 2019 рік, опублікованого на веб-порталі Уповноваженого органу, заплановано дві закупівлі, предметом яких за кодом ДК 021:2015 є 30120000-6: Фотобарабани, друкуючі голівки (UA-P-2019-05-30-001705-a), очікувана вартість закупівлі 597 840,00 грн. та Тонери, картриджі (UA-P-2019-05-30-001653-a) очікувана вартість закупівлі 144 957,60 грн. Зазначені позиції плану закупівель було опубліковано на підставі фінансового плану, затвердженого АТ «Укрзалізниця». Сумарна очікувана вартість закупівель становить 742 797,60 грн. Ч. 7. ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону. З метою дотримання вказаної вимоги Закону, Замовником було оголошену єдину закупівлю, що має предметом за кодом ДК 021:2015 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Фотобарабани, друкуючі голівки) унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-05-20-001049-a, 20.05.2019. Очікувана вартість закупівлі 657 138,00 грн., що не перевищує сумарної очікуваної вартості запланованих на 2019 рік закупівель предметом яких за кодом ДК 021:2015 є 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку, 742 797,60 грн. За таких обставин, закупівлю за кодом ДК 021:2015 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Фотобарабани, друкуючі голівки) унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-05-20-001049-a, 20.05.2019, було здійснено у відповідності до річного плану, порушень вимог ч.1. ст..4 Закону України «Про публічні закупівлі» допущено не було.
Дата публікації звіту: 24.03.2020 12:32

Запити/Пояснення