-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Фотобарабани, друкуючі голівки
Детальна інформація стосовно предмету закупівлі зазначена в документації, яка додається до закупівлі.
Завершена
657 138.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.1% або 328.57 UAH
мін. крок: 0.1% або 328.57 UAH
Номер:
0db0729edced45b0b61b578e9e8548b7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-02-25-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.02.2020 00:00
Період моніторингу:
26.02.2020 14:11 - 19.03.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.02.2020 № 31
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 25.02.2020 № 31
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
17 UA-2019-05-20-001049-a 20.05.2018
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу встановлено порушення ч. 1 ст. 4 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, вжити заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13.03.2020.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), протокол розгляду тендерних пропозицій від 06.06.2019 № 24/117, тендерну пропозицію ТОВ «МЕДЖИК АЙТІ», повідомлення про намір укласти договір, договір від 24.06.2019 № 205-ПМ, додаткову угоду від 27.12.2019 № 1.
Аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що у річному плані відсутня інформація щодо закупівлі з очікуваною вартістю 657 138,00 грн, чим порушено ч. 1 ст. 4 Закону, тому як закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
Період усунення порушень:
17.03.2020 17:27 - 01.04.2020 01:00
Дата публікації висновку:
17.03.2020 17:27
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Згідно плану закупівель Замовника на 2019 рік, опублікованого на веб-порталі Уповноваженого органу, заплановано дві закупівлі, предметом яких за кодом ДК 021:2015 є 30120000-6: Фотобарабани, друкуючі голівки (UA-P-2019-05-30-001705-a), очікувана вартість закупівлі 597 840,00 грн. та Тонери, картриджі (UA-P-2019-05-30-001653-a) очікувана вартість закупівлі 144 957,60 грн. Зазначені позиції плану закупівель було опубліковано на підставі фінансового плану, затвердженого АТ «Укрзалізниця». Сумарна очікувана вартість закупівель становить 742 797,60 грн.
Ч. 7. ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону.
З метою дотримання вказаної вимоги Закону, Замовником було оголошену єдину закупівлю, що має предметом за кодом ДК 021:2015 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Фотобарабани, друкуючі голівки) унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-05-20-001049-a, 20.05.2019. Очікувана вартість закупівлі 657 138,00 грн., що не перевищує сумарної очікуваної вартості запланованих на 2019 рік закупівель предметом яких за кодом ДК 021:2015 є 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку, 742 797,60 грн.
За таких обставин, закупівлю за кодом ДК 021:2015 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Фотобарабани, друкуючі голівки) унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-05-20-001049-a, 20.05.2019, було здійснено у відповідності до річного плану, порушень вимог ч.1. ст..4 Закону України «Про публічні закупівлі» допущено не було.
Дата публікації звіту:
24.03.2020 12:32
Запити/Пояснення
Номер:
9462b47358634ec1a8c53074a5a61954
Назва:
Об'єднання двох позицій при оголошенні закупівлі
Дата опублікування:
24.03.2020 12:29
Опис:
Згідно плану закупівель Замовника на 2019 рік, опублікованого на веб-порталі Уповноваженого органу, заплановано дві закупівлі, предметом яких за кодом ДК 021:2015 є 30120000-6: Фотобарабани, друкуючі голівки (UA-P-2019-05-30-001705-a), очікувана вартість закупівлі 597 840,00 грн. та Тонери, картриджі (UA-P-2019-05-30-001653-a) очікувана вартість закупівлі 144 957,60 грн. Зазначені позиції плану закупівель було опубліковано на підставі фінансового плану, затвердженого АТ «Укрзалізниця». Сумарна очікувана вартість закупівель становить 742 797,60 грн.
Ч. 7. ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону.
З метою дотримання вказаної вимоги Закону, Замовником було оголошену єдину закупівлю, що має предметом за кодом ДК 021:2015 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Фотобарабани, друкуючі голівки) унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-05-20-001049-a, 20.05.2019. Очікувана вартість закупівлі 657 138,00 грн., що не перевищує сумарної очікуваної вартості запланованих на 2019 рік закупівель предметом яких за кодом ДК 021:2015 є 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку, 742 797,60 грн.
За таких обставин, закупівлю за кодом ДК 021:2015 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Фотобарабани, друкуючі голівки) унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-05-20-001049-a, 20.05.2019, було здійснено у відповідності до річного плану, порушень вимог ч.1. ст..4 Закону України «Про публічні закупівлі» допущено не було.